stroke
New member
Puolat ja jännite katsottu jo aika alussa.Alussa myös mittasin pakokäyrien lämmöt,käynnistys kertojen jälkeen satunnaisesti joku oli viileämpi.Mut ei täysin kylmä.Sellaisen huomasin,suihkusuuttimien liittimet kun ottaa käydessä irti,oli se sitten 2,3,4 ,vaikutusta käyntiin ei heti tullu, vasta muutaman sekunnin jälkeen putos se pytty pois pelistä.1 pytyssä oli nopein vaikutus,ei sekään ihan heti mut nopein.
Tuossa bmw troubleshooting jutussa on suuttimista juttua,sopis hyvin ongelmaan suuttimien vuoto.Epäilys on tuosta lyijynkorvaus aineesta,jota ostin halpamarketista.Siksi epäilys kun sen aineen lisäyksen jälkeen ongelmat alkoi.Tässä vikaa etsiessä on nyt kuukauden aikana palanu bensiiniä yli 15l,ja ihan paikallaan.. Ja alussahan sitä meni moottoriin päin niin paljon että öljy määrä lisi noin par senttiä,mitta ikkunasta katsottuna.
Tuossa bmw troubleshooting jutussa on suuttimista juttua,sopis hyvin ongelmaan suuttimien vuoto.Epäilys on tuosta lyijynkorvaus aineesta,jota ostin halpamarketista.Siksi epäilys kun sen aineen lisäyksen jälkeen ongelmat alkoi.Tässä vikaa etsiessä on nyt kuukauden aikana palanu bensiiniä yli 15l,ja ihan paikallaan.. Ja alussahan sitä meni moottoriin päin niin paljon että öljy määrä lisi noin par senttiä,mitta ikkunasta katsottuna.