TwinTenox
New member
Noniin. Pitkästä aikaa foorumilla ja tallissakin on tapahtunut tässä välillä.
Ulkoasu lähes valmis tälle vuodelle. (Edit: Tai sitten ei)
Tiivisteitä vaihdettu laatikon kanteen ja kytkinkammen suuntaan, sekä ns. main seal ja O-rengas kytkinakselille. Parin koekäytön ja seisonnan jälkeen näyttäisi ettei vuoda. Ja jos vuotaa niin vaihdettiin samalla kytkinlevy sellaiseen, joka kestää öljyä.
Alle tuli uudet Michelinin renkaat - jotka pullahtivat paikoilleen vasta 6,5barin paineella. Kiitos teflonpinnoitettujen vanteiden. Ensi kerralla hion kyllä nuo sisäreunat ensin sileiksi.
Takajarruvalolle saatiin (orkkis) katkaisija ja kaikenlaista muuta pientä näpräystä ja pultin vaihtoa on tehty. Myös "laukkurauta-aihiot" tekaisin parista pultista. Eli pitävät vain sivulaukut kauempana pyörästä. Tarakkaperä tuskin tulee käyttöön.
Nahasta tein sivukatteet vielä ja pyörä alkaa olemaan kasassa.
Tilauksessa on vielä Sigmaan valo (ja varamagneetti), äänitorvi, toinen peili (sittenkin) ja hankittavana noiden lisäksi vilkkurele (ehkä) ja riikkarin katkaisin. Takajarruun pitäisi myös puhaltaa eloa.
Talveksi 13-14 jää sitten isompi muutostyö, mutta toivottavasti ei tarvitse tekniikkaa pidellä perushuoltoa lukuun ottamatta. Ajatus on Cafe Racerissä ja vaihtoon menee koko perä ja satula, stonga, etulokasuoja ja mahdollisesti muuta pientä.
Edit: Vilkkureleasia menee nyt niin hankalaksi, että mietin tässä josko ostaisin vain uudet vilkut tuohon - normipolttimoilla.
Edit: Uudet vilkut hankittu, samoin diodi vilkkujen merkkivaloa varten. Sigman valo (aika onneton) ja oikea peili asenneltu. Huomenna tai ylihuomenna vielä vilkut paikoilleen ja riikkari. Sitten saapi olla (toivon mukaan) kesään saakka. Tonni tuohon on jo uponnut lisää rahaa...
Edit: Laitoin vielä johdotuksia paremmin ja siirsin tuon torven tuonne syylärin viereen. Postissa on tulossa Cafe Racer perä ja mahdollisesti Louisilta sarvet.
Ulkoasu lähes valmis tälle vuodelle. (Edit: Tai sitten ei)
Tiivisteitä vaihdettu laatikon kanteen ja kytkinkammen suuntaan, sekä ns. main seal ja O-rengas kytkinakselille. Parin koekäytön ja seisonnan jälkeen näyttäisi ettei vuoda. Ja jos vuotaa niin vaihdettiin samalla kytkinlevy sellaiseen, joka kestää öljyä.

Alle tuli uudet Michelinin renkaat - jotka pullahtivat paikoilleen vasta 6,5barin paineella. Kiitos teflonpinnoitettujen vanteiden. Ensi kerralla hion kyllä nuo sisäreunat ensin sileiksi.
Takajarruvalolle saatiin (orkkis) katkaisija ja kaikenlaista muuta pientä näpräystä ja pultin vaihtoa on tehty. Myös "laukkurauta-aihiot" tekaisin parista pultista. Eli pitävät vain sivulaukut kauempana pyörästä. Tarakkaperä tuskin tulee käyttöön.
Nahasta tein sivukatteet vielä ja pyörä alkaa olemaan kasassa.
Tilauksessa on vielä Sigmaan valo (ja varamagneetti), äänitorvi, toinen peili (sittenkin) ja hankittavana noiden lisäksi vilkkurele (ehkä) ja riikkarin katkaisin. Takajarruun pitäisi myös puhaltaa eloa.
Talveksi 13-14 jää sitten isompi muutostyö, mutta toivottavasti ei tarvitse tekniikkaa pidellä perushuoltoa lukuun ottamatta. Ajatus on Cafe Racerissä ja vaihtoon menee koko perä ja satula, stonga, etulokasuoja ja mahdollisesti muuta pientä.
Edit: Vilkkureleasia menee nyt niin hankalaksi, että mietin tässä josko ostaisin vain uudet vilkut tuohon - normipolttimoilla.
Edit: Uudet vilkut hankittu, samoin diodi vilkkujen merkkivaloa varten. Sigman valo (aika onneton) ja oikea peili asenneltu. Huomenna tai ylihuomenna vielä vilkut paikoilleen ja riikkari. Sitten saapi olla (toivon mukaan) kesään saakka. Tonni tuohon on jo uponnut lisää rahaa...

Edit: Laitoin vielä johdotuksia paremmin ja siirsin tuon torven tuonne syylärin viereen. Postissa on tulossa Cafe Racer perä ja mahdollisesti Louisilta sarvet.
Viimeksi muokattu:
