BMW K1200S

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bem-Ari
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Lentokentälle vaan, nähdään mitä bimmerit kulkee. Tietenkin jos sä et uskalla?........
 
No niin,olishan muuten mielenkiintoista katsella lentokenttäajoissa,kuinka harvennetulla perävälityksellä varustettu turboässä menis.Varmaan Hayabussimiehet (ja naiset) ihmettelis.  
062802jumpie_prv.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
 
Ei taida pärjätä noissa karkeloissa läheskään kaikille vapari busille... Edes vapari gixxerille?
kikserille    
bowdown.gif
 
bowdown.gif
 
bowdown.gif
 
bowdown.gif


Sulla on kyllä paras mopo kaikista ja muutenkin olet paras kuski kaikista ja kaikkein viisain kaikista ja vielä enemmän ihan kybällä kaikkee. On se kikseri vaan hieno. Harmi kun ollaan niin kateellisia ja tyhmiä, ettei moista ymmärretä ostaa. Se kun on niin upea ja persoonallinenkin vielä. On se kyllä hieno. Täytyy mennä äkkiä googlettaan lisää kikserin kuvia, kun se on niin upea. Siinähän on paras moottorikin. Kierroksiakin on kuin hammasporassa. Se on kyllä sulosointua korville. Täytyykin tilata aika hammaslekuriin, niin pääsee porattavaksi. Runko varsinkin on kikserissä universumis upein insinöörityön näytös. Rungon jousto-ominaisuuksilla saadaan lisää vauhtia ja voi ajaa täysiä. Kyllä se on vaan hyvä peli. Myy mulle se. Multa jäi vähän kikserin runkoliimaa liimaa yli, kun korjasin kukkavaasia. Ei menisi hukkaan sekään investointi.  
bowdown.gif
Ylläri että osui ja upposi... Ei muuta kun mopot viivalle. Mun korollasta saa kyllä ajaa ohi. Huiput n. 270km/h. Voitanko sillä? Voitanhan...
033102ass_1_prv.gif


Ps. Muista sitten pysyä omalla kaistalla siellä edellä jos jotain lätäkköä meinaat väistää jarrut pohjassa. En halua kontata syyttä kaverina. Vai oliko se aina peräänajajan vika?
thumbs-up.gif


Pss. Turbo bimmeri kans ehdottomasti viivalle. Olisihan se hauska nähdä onko niistä heposista apua tuossa vespassa. Epäilenpä että tulee vapareilta tuolla setillä turpaan komiasti.
 
Ei taida pärjätä noissa karkeloissa läheskään kaikille vapari busille... Edes vapari gixxerille?
kikserille    
bowdown.gif
 
bowdown.gif
 
bowdown.gif
 
bowdown.gif


Sulla on kyllä paras mopo kaikista ja muutenkin olet paras kuski kaikista ja kaikkein viisain kaikista ja vielä enemmän ihan kybällä kaikkee. On se kikseri vaan hieno. Harmi kun ollaan niin kateellisia ja tyhmiä, ettei moista ymmärretä ostaa. Se kun on niin upea ja persoonallinenkin vielä. On se kyllä hieno. Täytyy mennä äkkiä googlettaan lisää kikserin kuvia, kun se on niin upea. Siinähän on paras moottorikin. Kierroksiakin on kuin hammasporassa. Se on kyllä sulosointua korville. Täytyykin tilata aika hammaslekuriin, niin pääsee porattavaksi. Runko varsinkin on kikserissä universumis upein insinöörityön näytös. Rungon jousto-ominaisuuksilla saadaan lisää vauhtia ja voi ajaa täysiä. Kyllä se on vaan hyvä peli. Myy mulle se. Multa jäi vähän kikserin runkoliimaa liimaa yli, kun korjasin kukkavaasia. Ei menisi hukkaan sekään investointi.  
bowdown.gif
Ylläri että osui ja upposi... Ei muuta kun mopot viivalle. Mun korollasta saa kyllä ajaa ohi. Huiput n. 270km/h. Voitanko sillä? Voitanhan...  
033102ass_1_prv.gif


Ps. Muista sitten pysyä omalla kaistalla siellä edellä jos jotain lätäkköä meinaat väistää jarrut pohjassa. En halua kontata syyttä kaverina. Vai oliko se aina peräänajajan vika?
thumbs-up.gif


Pss. Turbo bimmeri kans ehdottomasti viivalle. Olisihan se hauska nähdä onko niistä heposista apua tuossa vespassa. Epäilenpä että tulee vapareilta tuolla setillä turpaan komiasti.
Kun tiedän, että menevämpiä busseja joka tapauksessa löytyy, niin ei minun tartte tuosta se enmpää paineita ottaa. Menköön bussit ja vaparit ohi ihan vapaasti.

Minulle riittää tuo oma mopo mainiosti. Kahvasta kun kääntää, niin hyvältä tuntuu.

Nopeuskisoihin minun ei kannata edes lähteä vakiovälityksillä. Kun vakio ässäkin ajaa kutosella rajoittimelle ei lisähepoista ole mitään hyötyä huippunopeuden suhteen, ellei hanki vaihteistoon tai perään palikoita, joita ei vielä ole edes olemassa.

Se, että bemarissa kaikki osat ovat vakio kamaa, tekee siitä omalta osaltaan helpon käsiteltävän, luotettavan ja varaosien saannin kannalta yksinkertaisen. Jos niitä nyt sattuisi menemään.

t. Repa
 
Ei taida pärjätä noissa karkeloissa läheskään kaikille vapari busille... Edes vapari gixxerille?
kikserille    
bowdown.gif
 
bowdown.gif
 
bowdown.gif
 
bowdown.gif


Sulla on kyllä paras mopo kaikista ja muutenkin olet paras kuski kaikista ja kaikkein viisain kaikista ja vielä enemmän ihan kybällä kaikkee. On se kikseri vaan hieno. Harmi kun ollaan niin kateellisia ja tyhmiä, ettei moista ymmärretä ostaa. Se kun on niin upea ja persoonallinenkin vielä. On se kyllä hieno. Täytyy mennä äkkiä googlettaan lisää kikserin kuvia, kun se on niin upea. Siinähän on paras moottorikin. Kierroksiakin on kuin hammasporassa. Se on kyllä sulosointua korville. Täytyykin tilata aika hammaslekuriin, niin pääsee porattavaksi. Runko varsinkin on kikserissä universumis upein insinöörityön näytös. Rungon jousto-ominaisuuksilla saadaan lisää vauhtia ja voi ajaa täysiä. Kyllä se on vaan hyvä peli. Myy mulle se. Multa jäi vähän kikserin runkoliimaa liimaa yli, kun korjasin kukkavaasia. Ei menisi hukkaan sekään investointi.  
bowdown.gif
Ylläri että osui ja upposi... Ei muuta kun mopot viivalle. Mun korollasta saa kyllä ajaa ohi. Huiput n. 270km/h. Voitanko sillä? Voitanhan...  
033102ass_1_prv.gif


Ps. Muista sitten pysyä omalla kaistalla siellä edellä jos jotain lätäkköä meinaat väistää jarrut pohjassa. En halua kontata syyttä kaverina. Vai oliko se aina peräänajajan vika?
thumbs-up.gif


Pss. Turbo bimmeri kans ehdottomasti viivalle. Olisihan se hauska nähdä onko niistä heposista apua tuossa vespassa. Epäilenpä että tulee vapareilta tuolla setillä turpaan komiasti.
Kun tiedän, että menevämpiä busseja joka tapauksessa löytyy, niin ei minun tartte tuosta se enmpää paineita ottaa. Menköön bussit ja vaparit ohi ihan vapaasti.

Minulle riittää tuo oma mopo mainiosti. Kahvasta kun kääntää, niin hyvältä tuntuu.

Nopeuskisoihin minun ei kannata edes lähteä vakiovälityksillä. Kun vakio ässäkin ajaa kutosella rajoittimelle ei lisähepoista ole mitään hyötyä huippunopeuden suhteen, ellei hanki vaihteistoon tai perään palikoita, joita ei vielä ole edes olemassa.

Se, että bemarissa kaikki osat ovat vakio kamaa, tekee siitä omalta osaltaan helpon käsiteltävän, luotettavan ja varaosien saannin kannalta yksinkertaisen. Jos niitä nyt sattuisi menemään.

t. Repa
Olisihan tuo ihan mielenkiintoista nähdä tuon kulku, vaikkakin vakioväleillä. V-boxi kyytiin niin näkee miten menee noihin huippuihin. Väliäkö sillä vaikkei busseille pärjäisikään, voihan tuon ottaa ihan hupinakin niinkuin mopoilun yleensä. Tuo ihmeessä viivalle tuo. Hieno pyörähän se on.

Ps. Ei pärjää gixxerille kommentti oli mukana EK:n tapaista spedeä varten. Kiva että lämmitti.
 
Saattaa vaan olla osittain oikeassa. Isot pojat ajelee 1600m matkalla noilla vapari busilla sellasia 350km/h nopeuksia. Kuinka paljon nopeampi ajattelit bemarisi olevan, mikäli saisit harvennettua välityksiä??
Noissa koneissa ei ole yhtään alkuperäistä modaamatonta osaa sisällä. Eiköhän se ole ihan sama, minkä mopon kuoriin niitä vastaavia osia laittaa. Bussi vaan on halpa aihio, johon löytyy halvalla hyvää palikkaa ja tietotaitoa.
Ei tuossa ole yhtään mitään syytä, mikä estäisi tekemästä ihan yhtä nopean mopon, mutta vaivaa se vaatii enemmän ja paksumman lompakon.
Mukavaa kun täällä puhutaan K1200S:stä
wink.gif

Ei vaan kyllä vähän samaa mieltä olen ettei niillä kuorilla oikeen merkitystä ole jos halutaan mennä lujaa. Burt Munro ajoi vuonna 67 virallisesti 305 km/h ja epävirallisesti 331 km/h. Pyöränä oli 1920 Indian.
 
Jotenkin on näillä bemaristeilla huteralla pohjalla tämä "vakaumus" omaan merkkiinsä kun pitää joka ikisen ässän omistajan tahi sitä haaveilevan aukasta oma topiikki
wink.gif
 
Tämähän onkin muuten päivän suuntaus. Suzukistien on kirjoitettava tänne ja bimmeristien vastaukseksi suzukilandiaan.  
tounge.gif


Saako armoa jos hieman salassa haluaisi ajaa K1300s:llä.
 
Tämähän onkin muuten päivän suuntaus. Suzukistien on kirjoitettava tänne ja bimmeristien vastaukseksi suzukilandiaan.  
tounge.gif


Saako armoa jos hieman salassa haluaisi ajaa K1300s:llä.
Tuskin saat armoa, bemaristit ei katso suopeasti ketään hetken hurmiossa bemua kokeilevaa motoristia vaan se pitää omistaa ja julistaa se kaikelle kansalle melkoisessa hurmoksessa
tounge.gif
 
Tämähän onkin muuten päivän suuntaus. Suzukistien on kirjoitettava tänne ja bimmeristien vastaukseksi suzukilandiaan.  
tounge.gif


Saako armoa jos hieman salassa haluaisi ajaa K1300s:llä.
Tuskin saat armoa, bemaristit ei katso suopeasti ketään hetken hurmiossa bemua kokeilevaa motoristia vaan se pitää omistaa ja julistaa se kaikelle kansalle melkoisessa hurmoksessa
tounge.gif
No tulenhan minä sen tänne haukkumaan joka tapauksessa, vaikka hyvä pyörä oikeasti olisikin. Ihan vaan foorumin käyttäytymiskoodia kunnioittaakseni.  
tounge.gif


033102beer_1_prv.gif
 
Tämähän onkin muuten päivän suuntaus. Suzukistien on kirjoitettava tänne ja bimmeristien vastaukseksi suzukilandiaan.  
tounge.gif


Saako armoa jos hieman salassa haluaisi ajaa K1300s:llä.
Tuskin saat armoa, bemaristit ei katso suopeasti ketään hetken hurmiossa bemua kokeilevaa motoristia vaan se pitää omistaa ja julistaa se kaikelle kansalle melkoisessa hurmoksessa
tounge.gif
No tulenhan minä sen tänne haukkumaan joka tapauksessa, vaikka hyvä pyörä oikeasti olisikin. Ihan vaan foorumin käyttäytymiskoodia kunnioittaakseni.  
tounge.gif


033102beer_1_prv.gif
Pysy hyvä mies vaan kannassasi kun sen koeajat, mitään muuta ei bemaristit arvosta niinkuin rehellisyyttä(lue kehumista kaikesta huolimatta)
tounge.gif
 
Tästähän alkaa kehittyyn kohta ihan kunnollista vääntöö.Ihan oikeesti avasin tän ketjun vähän niinkuin vahingossa.Vaikka itse olenkin ajellut 3 kesää 12S:llä,niin täytyy kyllä sanoo,ettei sillä ehkä lentokenttäajoihin kannata lähtee muutakuin hupimielessä.Kyllä ne Busat ja Zetorit varmaan menee molemmin puolin ohi.K12S on varmaan parhaimmillaan pitkässä nopeatempoisessa matkaajossa suhteellisen kevyesti pakatuilla omilla laukuillaan.Kyllähän se GPS.n mukaan menee sen 270,mutta en tiiä sitten jos sen rajoittimen jotenkin sais poistettua? En kyllä itse haluaisi kokeilla.Jotenkin vaan tuntuu,että entinen ZZR oli vakaampi ajaa yli 250.Vaan eipä oo tommosilla vauhdeilla tullu ajeltua kun pieniä pätkiä.Kertokoon sellanen kaveri lisää joka on vedelly lujaa oikein tosissaan vähän pidempiä siirtymiä.
062802moto_prv.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
 
Tästähän alkaa kehittyyn kohta ihan kunnollista vääntöö.Ihan oikeesti avasin tän ketjun vähän niinkuin vahingossa.Vaikka itse olenkin ajellut 3 kesää 12S:llä,niin täytyy kyllä sanoo,ettei sillä ehkä lentokenttäajoihin kannata lähtee muutakuin hupimielessä.Kyllä ne Busat ja Zetorit varmaan menee molemmin puolin ohi.K12S on varmaan parhaimmillaan pitkässä nopeatempoisessa matkaajossa suhteellisen kevyesti pakatuilla omilla laukuillaan.Kyllähän se GPS.n mukaan menee sen 270,mutta en tiiä sitten jos sen rajoittimen jotenkin sais poistettua? En kyllä itse haluaisi kokeilla.Jotenkin vaan tuntuu,että entinen ZZR oli vakaampi ajaa yli 250.Vaan eipä oo tommosilla vauhdeilla tullu ajeltua kun pieniä pätkiä.Kertokoon sellanen kaveri lisää joka on vedelly lujaa oikein tosissaan vähän pidempiä siirtymiä.  
062802moto_prv.gif
 
biggrin.gif
 
biggrin.gif
Tarkennetaan hiukan.
Kunmainitsin rajoittimen, atrkoitin kierrosrajoitinta. Ja sitä ei varmaankaan kannata poistaa. Nostaahan aina voi hiukan.

Rajoitin on muistaakseni noin 282, teoreettisesti. Riippuu tietusti renkaista ym.ym. Kysymyshän oli kierrosten rajoittimesta.

GPS:llä mitattuna saksalaiset ainakin ovat ajaneet noita 280 nopeuksia.


t. Repa
 
Back
Ylös