• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

BMW K1300S

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hidas57
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Eihän toi nyt ole lainkaan pahan näköinen.

Otappa kuva takaviistosta tai takakulmasta.
Sieltähän ne muut sitä yleensä katselee =)

Samoin ois kiva nähdä minkänäköinen se on ilman laukkuja?

Kuinkahan yksin ajossa toi takalaukku?
Veteleekö minkä verran?

Mulla vanhassa mopossa takalaukku oli ihan yks perkele yksin ajaessa, nyt ässässä ei sitten ookaan muuta kuin sportit sivuilla ja tarvittaessa tankkilaukku.

Minkäslaista reissua ajatellen toi laukkuviritys on suunniteltu?

Pitääpä ottaa lisää kuvia jossain vaiheessa.

En ole huomannut että vetelis millään lailla yksin ajaessa pelkkä takaboxi paikallaan.

Varmaan suuremmissa nopeuksissa rupee jo vaikuttaan, mut 120-150 en ole huomannut puisteluja.

Ajellaan Suomen kamaralla noin viikon mittaisia reissuja enimmillään ja siihen tarkotukseen mahtuu hyvin kamat mukaan.
sport05.gif

Eihän toi nyt ole lainkaan pahan näköinen.

Otappa kuva takaviistosta tai takakulmasta.
Sieltähän ne muut sitä yleensä katselee =)

Samoin ois kiva nähdä minkänäköinen se on ilman laukkuja?
Jos suoraan saa sanoa, niin mun silmään ja ainakin tästä kuvakulmasta katsellen Bemun orggis sivulaukut näyttäis enempi ko. pyörään tehdyiltä.

Tältä se ilman laukkuja näyttää

Taitaa olla samanmoinen munkin perälaukku. Ei sitä kotimaan nopeuksissa edes ihmeemmin huomaa, mutta nopeuskokeilut kannattanee tehdä ilman sitä.

Juu, ei vedetä herneitä nenuun vaikka ei pidä meidän laukkuvirityksestä.
wink.gif

Me taas ei tykätty laisinkaan niistä bemun omista sporttilaukuista jotka oli meidän vanhemmassa ässässä.

Ja riippuu tosiaan mistä päin noita Givin postilaatikkoja kattelee tossa, sivulta näyttää jo paljon paremmalta.
inlove.gif

wink.gif

Me taas ei tykätty laisinkaan niistä bemun omista sporttilaukuista jotka oli meidän vanhemmassa ässässä.

Ja riippuu tosiaan mistä päin noita Givin postilaatikkoja kattelee tossa, sivulta näyttää jo paljon paremmalta.
inlove.gif
Pitämisestä tiedä, mutta mikä niissä haitari-sporttilaukuissa sitten..? Mun mielestä aika asiallinen keksintö, joiden tilavuus kasvaa tarpeen mukaan ja vieläpä silmääkin miellyttävät..

Joo

Mulla bemun omat sportti laukut ja takana v46 givi, motech takatelineellä adapterialustalla.

Voin todeta vain et baltian turneella hyvin pysyi mukana vähän reippaammassakin vauhdissa  jota ei kehtaa tunnustaa näin yleisesti, ja kavetit takana katseli ja totes vain et eipä edes väpäjä kummemmin. TESTI TEHTY.

Ja nyt toimii vilkkukin tosin vielä väärällä kytkimellä oikee tulee joskus kun saavat ensin saksaan niitä, puuttena vain et ei saa abs pois tosin enpä ilmankaan ole ajanut kun radalla kokeeksi.

wink.gif

inlove.gif
Pitämisestä tiedä, mutta mikä niissä haitari-sporttilaukuissa sitten..? Mun mielestä aika asiallinen keksintö, joiden tilavuus kasvaa tarpeen mukaan ja vieläpä silmääkin miellyttävät..
Ihan toimiva se haitarisydeemi mut ei tykätty ulkonäöstä.
blush.gif

Mun mielestä ne haitarilaukut on ihan jees niin kauan kun niitä ei tartte kauheesti avata.

Suomi - Italia - Suomi 2 viikkoa meni emännän kanssa sporttilaukuilla, tankkilaukulla ja yhdellä repulla ihan mukavasti.
Vaatteitakin mahtui mukaan enemmän kuin tosi moottorimiehellä mirkkuineen jotka laivassakin painoi nahkoissa
buttrock.gif

Ensivuonna jää reppu pois jos vaikka ei järkkäriä kantais silloin mukana =). (..ttu tulee se kuitenkin taas laitettua johonkin mukaan)

Takalaukku, hmm... se kieltämättä helpottais pakkaamista, mutta kun se jotenkin vaan tappelee vastaan..

2-päällä sitä takalaukkua ei ajossa huomaa - yksin kyllä (jolloin harvemmin tuleekaan pidettyä mukana). Tuo SW-Motechin teline vaikuttaa ihan pätevältä näin muutaman viikon tölistelyn jälkeen ja se laukkuadapteri irtoaa siitä helposti, joten se ei ole kovin rumakaan (ilman laukkua). Givon V45seen ainakin mahtuu iso reppu sisään jos haluaa käyttää sitä vaikka sisäkassina.

Siinähän se on kuvissa varsinainen "sport"-matkapyörä
smile_org.gif

Mulle onneksi triittää hyvin ne sportti-laukut ja pieni rulla siihen satulan päälle.

Voi ajaa motarilla ihan sen mihin pyörän kulku riittää ilman pelkoa siitä, että tuuli heittelee pyörää.

Tuolla kokoonpanolla matkataan emännän kanssa leppoisasti maisemia ihastellen.

Vasta kun laukut+telineet on irti voi yksikseen leikkiä ratakuskia.
biggrin.gif

Ajeltiin me viime vkloppuna tossa varustuksessa 160km/t eikä edes huomannut lastia.
sport05.gif

smile_org.gif
No niinpä.. En halua loukata ja älä nyt jarska suutu, mutta vallankin takaapäin sivulaukut on kyllä aikamoinen ilmestys, siis suoraan sanoen kamala. Kauneus on toki katsojan silmissä ja tämä vain oma mielipiteeni. Tekisi mieleni kysyä, onko tuo jonkun mielestä oikeasti paremman näköinen viritys, kuin Bemun omat laukut..?

smile_org.gif
No niinpä.. En halua loukata ja älä nyt jarska suutu, mutta vallankin takaapäin sivulaukut on kyllä aikamoinen ilmestys, siis suoraan sanoen kamala. Kauneus on toki katsojan silmissä ja tämä vain oma mielipiteeni. Tekisi mieleni kysyä, onko tuo jonkun mielestä oikeasti paremman näköinen viritys, kuin Bemun omat laukut..?
Ei hätää, en ole herkkähipiäinen, eikä laiteta niitä bemun omia panssarivaunukuskin juomapullon näköisiä laukkuja pienestä arvostelusta huolimatta.
biggrin.gif

Kyllä nämä pansarivaunukuskin juomapullot on mun mielestäni paremman näköiset, ja levitys systeemeineen aika näppärät käyttää.
Kokemusta on vasta viikon verran, kun sain juuri vanhan -06 korvanneen ks -08 ajettua kotipihalle.
Löytyykö näihin sport laukkuihin hyviä sisäkasseja jostain varaosa liikkeestä?
062802moto_prv.gif

Ainakin mun mopossa oli sisäkassit sporttilaukkujen mukana.

Sellasiet nepparilla kiinni laukkuun menevät jotka saa sit rullata ettei vesi mee sisään...

Back