BMW pyörien omistajat ilmoittautukaa

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Prätkis
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
R 1100 RS -94

-JR
bowdown.gif
 
Kotona vaanii kaksi Biimeriä Jawan ohessa.

Oma potilaani on R65,vm-84.Odottelee korjauskohtausta tuolla kellarin viileydessä.
Ja isäntä ajelee,minäkin välillä kyytiläisenä, R100 vm-82

Isännän maatalouswekotin lienee varmuudella suomipyörä,erikoisherkkuja asenneltu pikkuhiljaahissukseen lisää.Omani engelsmannien asuttamalta saarelta,uusi runko Saksasta...

...tämmöstä...  
lookaround_orig.gif


Nyt Bemarini on siirtynyt pois poikkeen kellaristani, eikä muuten ole R65LS, kun on tuontipyörä. Käsittääkseni ihan suora R. Ja vaihdossa sain tilalle jalon Dnepr-merkkisen sivarin...
tounge.gif
 
BMW K75 naku. vuosimallia '89 viimevuosituhatta ja kilometrejä (oikeesti) noin 140 000, joista 35 tkm "omatekemiä" vuodesta 2001.

Aiemmin ollut vanhoja japanialaisia, nyt Wanha germanialainen. Kiva, hyvä, mukava ja luotettava wekotin.

Musta.
 
BMW K 1200 LT 2001 aj.13200 km ,Aijemmin:  FJ 1200 :, CBX 750 F  
062802moto_prv.gif
 
No Niin alkoihan niitä hieman vanhempiakin Bemareita löytymään, hieno homma.

Ohessa päivitetty lista, jolta on poistettu yksi F650.

F650,      2001
F650 GS Dakar, 2001
F650,      2002
K75,        1989
K75"RS",   1987
K100,      1986
K100RS
K100LT
K100LT,   1986
K100LT,   1986
K1100TL, 1992
K1200RS, 2001
K1200LT, 2001
R65,       1981
R65LS,    1984
R80,       1989
R80GS,    1989
R80RT,    1983
R100,      1982
R850R,     2001
R1100GS
R1150GS Adventure
R1100RS, 1996
R1150R,   2001
R1150R,   2002
R1100RS
R1100RS, 1994
R1150RS, 2002
R1150RS, 2002
R1100RT, 1999
R1150RT, 2003
R1100S,   2000
R1100S,   2000
R1200C,   1998

Pyöriä on nyt istalla 34.

Kiitokset tiedosta.. ja eiku lisää uusia ja vanhoja Bemareita ilmoittautumaan.

PS. Laittakaa vuosimalli mukaan
 
R1100RT -96, hyvin laukkaa, eipä mitään murheita. Vähän parempia ääniä kaipaisin, auttaisikohan katalysaattorin poisto? Onko kukaan kokeillut?
062802moto_prv.gif
 
Moro,
aloitin BMW R100R -92:lla vuonna 2000 mutta katteettumuus alkoi vaivaamaan Tampereella käydessä joten 2001 hankin uitetun BMW R1100RS -93. Tänä kesänä tuli vielä hankittua Wudolta uusi pleksi nii johan on bueno peli.
 
K 100 rs 4V -90
Niin ja peli tärisee kummasti noin 3 ja 4 tonnin kierroksilla, on varmaan joku irti koneen sisuskaluissa. Kukahan heimoveli tuollaisesta taudista tietäisi ja osaisi neuvoa.      
omg.gif
 
Eikös tuo tärinä ollut (ole) K100-malleille juuri tyypillistä ja osittain tehnyt K75-mallista suositun? Ainakin tällaisia kommentteja olen lukenut...

Seppo @ R850R
 
Toukokuun loppupuolelta lähtien alla 2003-mallinen R850R, kilsoja mittarissa 5200. Ei murheita, hyvn kulkee
062802moto_prv.gif
 
Eikös tuo tärinä ollut (ole) K100-malleille juuri tyypillistä ja osittain tehnyt K75-mallista suositun? Ainakin tällaisia kommentteja olen lukenut...

Seppo @ R850R
Pitää paikkansa. Itselläni oli edellinen pyörä K75S ja törmäsi tuohon samaan asiaan. Siksipä tuo K75 on melkein suositumpi oikein matkaa ajavien keskuudessa.
 
062802moto_prv.gif

Tässäpä ensimmäinen viestini tällä foorumilla.
Pyöräni K 1200 RS vm. 2002, väriltään sellainen sinihopeinen punaisilla raidoilla.
Edellinen oli samanlainen malliltaan 1998. Uudessa on parempaa ainakin jarrut ja väritys mielestäni tyylikkäämpi.
Sitä ennen oli 1100 Virago mutta kyllästyin puuduttavaan ajoasentoon, muuten se olis mulla varmaan vieläkin.
Nuorempana oli kaikennäköistä pyörää, eka rekisteröity pyörä oli -72 kortin saatuani oli MZ 125, vuosimallia 1962.
Pientä kehitystä mahtuu noiden vuosien väliin..
 
K100RT vm -85, hain Saksasta viime kesänä. Pyörässä on lähes maksimivarustus ( erikoisvanteet, Brembo jarrut ) Hyvin perusbemari. Vinkuu ja kestää.
Itse olen vuosimallia -49 ja tyypillinen uusmotoristi. Kaksipyöräisellä ajelin murrosiässä. Sitten pitkä tauko. Ja 5-kymppisenä päätin pitää vanhan vaimon, mutta kokeilla tällaista uutta. Tuo koodinimi on oikeastaan yritykseni lemppari ja noita bmw logojakin alkaa olla joka toisella. Pitänee vähän personalisoitua.
 
Back
Ylös