Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuli vaan mieleen, että voisikos nuo öljyt imaista pois letku/ruisku yhdistelmällä tuosta tarkastusreiästä?...kuulopuheiden mukaan joudut irrottamaan takavanteen ja tiputtamaan perämurikan alanivelen varaan että saat valutettua öljyt pois tarkastusreiästä.
Samapa tuli itellenikin mieleen...Tuli vaan mieleen, että voisikos nuo öljyt imaista pois letku/ruisku yhdistelmällä tuosta tarkastusreiästä?...kuulopuheiden mukaan joudut irrottamaan takavanteen ja tiputtamaan perämurikan alanivelen varaan että saat valutettua öljyt pois tarkastusreiästä.
Jaa'a, kaipa se voisi onnistua noinkin jos on pelit ja vehkeet. Näkemissäni ohjeissa on tyhjennys tehty valuttamalla, mutta saattaa olla että ohjeet on tehty gessua ja kenttäolosuhteita silmälläpitäen... Itse en tosiaan ole hommaa tehnyt niin en osaa käytännön tasolla ottaa kantaa.Samapa tuli itellenikin mieleen...Tuli vaan mieleen, että voisikos nuo öljyt imaista pois letku/ruisku yhdistelmällä tuosta tarkastusreiästä?...kuulopuheiden mukaan joudut irrottamaan takavanteen ja tiputtamaan perämurikan alanivelen varaan että saat valutettua öljyt pois tarkastusreiästä.![]()
Itse olen havainnut useammankin pyörän kohdalla ABBAn ständin erittäin toimivaksi ratkaisuksi, etenkin yksin puuhastellessa kun ei ole kaveria varmistamassa.Takapää vaan täytyy saada pysymään ylhäällä jotenkin.
Sen verran muutan tätä ruusunpunaista lausuntoani, että 2 ärsyttävää asiaa pyörässä on:Onnittelut, ässä on hieno pyörä, itse ainakin olen pitänyt kuin hullu puurosta.
Ok.No vaihteistoöljyn vaihto on helpompaa kuin koneöljyn, kun ei tarvitse edes suodatinta vaihtaa.
Nyt sä oot kyllä väärässä.Yhdessäkään keltaisessa ajoneuvossa ei ole mitään hyvää.
Voi olla, jos keltaisen värikartta katsotaan laajasti mutta tuo Bimmerisi on liian keltainen jotta voisi omata mitään hyvää.Nyt sä oot kyllä väärässä.![]()