s&s
New member
Kävin tuossa "nopealla" tiellä vähän kurittamassa ässää, mielestäni kyllä edelleen huomaan tietynlaista väkinäisyyttä tuossa 4-5 krpm välillä... Ehkäpä juuri siitä syystä näemmä luonnostaan tulee pidettyä kierrokset yli 5 tonnin. Rajoittajaa vasten en vetänyt, mutta ainakin kiekkamittari nousi iloisesti 8,5 tonniin eli ilmeisesti mulla on nokka-aksulan asentotunnistin oikeinpäin.
Viikolla ihmettelin kun tuntui että pyörä haukkaa mutkiin ja muutenkin hakee kaikki urat mitä tiestä löytyy. Olin biltsun vanhalla mittarillisella fillarinpumpulla täyttänyt renkaat, mutta kun kävin asemalla ilmoilla, löytyi edestä 1,7 ja takaa just karvan yli 2
Paineet kohdilleen ja taas pyörä käyttäytyy niinkuin pitää 
Viikolla ihmettelin kun tuntui että pyörä haukkaa mutkiin ja muutenkin hakee kaikki urat mitä tiestä löytyy. Olin biltsun vanhalla mittarillisella fillarinpumpulla täyttänyt renkaat, mutta kun kävin asemalla ilmoilla, löytyi edestä 1,7 ja takaa just karvan yli 2
Paineet kohdilleen ja taas pyörä käyttäytyy niinkuin pitää 
On se joka suhteessa pirtsakampi nyt...

Vähän vaihteeksi kiinnostaisi joku vanha reissumopo (K100RS) tai rauhallinen kustomi. Kattellaan..