Bmw r18

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vetomies
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

vetomies

New member
Uutta pyörää pukkaa. Ei ole varmaan riittävän ruma, jotta pääsisi massatuotantoon asti.

https://tekniikanmaailma.fi/bmwlta-...-tekniikkaa-arvailemisen-varaan-kaikki-nakyy/

0526-bmw-r18-concept-1-1024x683.jpg
 
tulihan tuo jo sähköposti, että pitäis tilasta ensimmäisten joukossa. tulis samaan rahhaan pari ylimääräistä koristetta ku eka edition. 31ke hinta. taidan passata. :D
 
Maanantaista alkaen pääsisi Vantaalla koeajamaan.
Valtavan kokoinen laite!!
Sotqv7V.jpg
 
Onko tuossa aikuisten oikeasti kardaani paljaana?

Riding on the edge -ainakin jos olet siis hapsutakkinen tai joulupukki.
 
Onko tuossa aikuisten oikeasti kardaani paljaana?

Riding on the edge -ainakin jos olet siis hapsutakkinen tai joulupukki.

Onkos se oikeesti vaarallisempi kuin ketju ja rattaat ? Eikös ne hapsut ja joulupukin parta voi luiskahtaa niidenkin väliin...:paikallatuulee:
Yllättäen tänään H-D Helsingin Harrikka-tapahtumaan pörähti Bike Teamin mopolähetti tuollaisella. Olikohan se sitä Gorillamarkkinointia...
Olihan se moottoripaketti aika pullea kaikkiin muihin tähän asti nähtyihin Boxereihin verrattuna.
 
Viimeksi muokattu:
ajaa jalat edessä kuten ne tekee muillakin kustomeilla. onhan tuo kätevää, kun valmiina paikat jaloille, ei tartte mitään tappeja askarrella erikseen ja maksaa turhasta.
 
Maanantaista alkaen pääsisi Vantaalla koeajamaan.
Valtavan kokoinen laite!!
Sotqv7V.jpg

Se on MOOTTORIpyörä :D ja oman lajinsa yksi ilmentymä.
Ei edes kummastakaan ääripäästä, eli suht kompromissiratkaisu kuitenkin
ja visuaalinen kikkailu edellä.

Ihan hieno aihio.... ja nimenomaan aihio hyvänä jatkona Ninelle.
Lähtöhinta tosin saattaa laimentaa laajempaa innostusta.

Aftermarket hieno homma, mutta tässä kohtaa ehdottoman välttämätön rasti.

VAIMENTIMIEN PRÄSSISAUMAT :blink:. Ei saatana :kääk:.
Olkoot kuinka harkittu detalji tahansa.

PS. Vähemmän taitaa HD:n avoimissa enskoissa silpuksi jauhautuneita joulupukkeja
olla pitkin pientareita...:D.

Silti.... kyllähän tuossa nui-ikkää reunan yli roikkuvan perskannikan alla pyörivä akseli nivelineen herättää ihan perustellusti kysymyksiä.
 
Hmm, 16 litran tankki. No, eipä meikäläisen selkä kestä kustomilla ajoa sitäkään vähää, joten mitäpä siitä. Mutta matkamallissa se olisi lähinnä vitsi.
 
Hmm, 16 litran tankki. No, eipä meikäläisen selkä kestä kustomilla ajoa sitäkään vähää, joten mitäpä siitä. Mutta matkamallissa se olisi lähinnä vitsi.

Mites mites mites....

Jokainen tavallaan, mutta kuinka monelle "matkamotoristille" esim. nippanappa 250km range
on muu kuin kivi omassa henkisessä tohvelissa?

Onhan tuolla tundraa joilla on turha kysellä "onk misä Weijoo näkynt", mutta taitaa sileäkumisemmilla
keksinnöillä, mielikuvaseikkailuista riippumatta, olla se "olematon range" vaan yhtä vahva mielikuva
kuin se isolla Gessulla tuoooosta nui-ikkää suon yli että heilahtaa.

Väitän kyllä, että suurin ongelma min. 500km:n ehdottomasti tarpeellisen rangen puuttumisessa
on kyvyttömyydessä hahmottaa päivän ajosuoritteen kokonaisuus laitteen tankkausväliin liittyen.

Ihan omaltakin kohdalta muistuu mieleen 350-400 km:n välin putoaminen "varman päälle"
luokkaan -250 km. Ihan mahdoton rasti reissun päällä :D.

Muutaman päivän henkisen painin jälkeen pää kääntyi kuitenkin "uuteen asentoon", ilman.....
ihan rehellisesti sanoen.... pienintäkään käytännön ongelmaa varmaan luokassa 95% reissutankkauksista.

Jos ei kroppa vaan millään taivu reagoimaan edes pään käskystä tankille ajamiseen.... ei edes viimeisellä paikalla
ennen 200 km:n autiomaataipaleen ylitystä.... jos ei mennä tuossa kohtaa viimeisillä höyryillä,
niin enemmän se ongelma on itse kehitetty ja vastuu siirretty muualle. (mopon valmistajalle)

Ihmettelen vaan, miten esim. 2T kelkoilla on pärjätty päiviä pitkin kairoja :D.

Mut joo... useinhan se menee niin, että jos todellisia ongelmia ei ole, niitä on kehitettävä jotta
määrä säilyy vakiona.

Huono ihminenhän se on sellainen, joka lähtee ratkaisukeskeisesti eteenpäin.....
vaikka olisi ikuiseksi pessimistiksikin leimattu :D.
 
Mites mites mites....

Jokainen tavallaan, mutta kuinka monelle "matkamotoristille" esim. nippanappa 250km range
on muu kuin kivi omassa henkisessä tohvelissa?

Onhan tuolla tundraa joilla on turha kysellä "onk misä Weijoo näkynt", mutta taitaa sileäkumisemmilla
keksinnöillä, mielikuvaseikkailuista riippumatta, olla se "olematon range" vaan yhtä vahva mielikuva
kuin se isolla Gessulla tuoooosta nui-ikkää suon yli että heilahtaa.

Väitän kyllä, että suurin ongelma min. 500km:n ehdottomasti tarpeellisen rangen puuttumisessa
on kyvyttömyydessä hahmottaa päivän ajosuoritteen kokonaisuus laitteen tankkausväliin liittyen.

Ihan omaltakin kohdalta muistuu mieleen 350-400 km:n välin putoaminen "varman päälle"
luokkaan -250 km. Ihan mahdoton rasti reissun päällä :D.

Muutaman päivän henkisen painin jälkeen pää kääntyi kuitenkin "uuteen asentoon", ilman.....
ihan rehellisesti sanoen.... pienintäkään käytännön ongelmaa varmaan luokassa 95% reissutankkauksista.

Jos ei kroppa vaan millään taivu reagoimaan edes pään käskystä tankille ajamiseen.... ei edes viimeisellä paikalla
ennen 200 km:n autiomaataipaleen ylitystä.... jos ei mennä tuossa kohtaa viimeisillä höyryillä,
niin enemmän se ongelma on itse kehitetty ja vastuu siirretty muualle. (mopon valmistajalle)

Ihmettelen vaan, miten esim. 2T kelkoilla on pärjätty päiviä pitkin kairoja :D.

Mut joo... useinhan se menee niin, että jos todellisia ongelmia ei ole, niitä on kehitettävä jotta
määrä säilyy vakiona.

Huono ihminenhän se on sellainen, joka lähtee ratkaisukeskeisesti eteenpäin.....
vaikka olisi ikuiseksi pessimistiksikin leimattu :D.

Valideja pointteja. Mutta kysymys ei ole ollenkaan siitä etteikö 16 litralla selviäisi, vaan siitä että itse tykkään pitää ainakin osan tauoista muualla kuin bensiksellä. Olisi kiva jos tankkauksen jälkeen voisi ajella edes 2-3 tuntia keskittyen ihan muihin asioihin kuin trippimittariin ja varoitusvaloon. Multinkaan toimintasäteessä ei ole paljon kehumista, SF:stä nyt puhumattakaan.

Toisaalta, pienellä tankilla saa väkisin paremman kuvan eri maiden bensisarkkitehtuurista, jos se sattuu kiinnostamaan.
 
Viimeksi muokattu:
Vakoilukuvien perusteella tulossa on myös 30 litran tankilla varustettu adventure malli. Voi sitten körötellä pidemmälle yhtä soittoa jos pukamat kestää.
Mutta kun BMW esittelee bulevardi cruiserin, niin kannattaako sitä arvottaa matkapyörän kriteerein ?
Matkamallejahan heillä jo on kohtuullinen määrä.:thumbup:
 
Niinno....

Tosa o Weijon kioski.
Vilkku päälle ja mittarille.

Käyttää kortin pöntössä, lirauttaa 15 litraa.... ja matka jatkuu.

Välillä saa pötköttää valoissa tai pienessä taajamatulpassa pitempään.... vaikka sitä arkkitehtuuria ihaillen:D.

Tauko on tauko ja tankkaus on tankkaus:D.
 
Back
Ylös