Bmw s1000r (??)

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Go-Za

TET Linesman Finland
Tässäkö se nyt on?
Super Duken tappaja?
Ulkonäkö on pienehkö pettymys! Eli näyttää siltä kuin olisi vain mahdollisimman helpolla ja halvalla tehty RR:stä nakumalli...
Mutta jos ne specsit on lähelläkään RR-mallia niin huh millanen nakupyörä on kyseessä!!!
 
Lähtökohdat ovat haastavat. 1000 cc rivinelkku vs. 1300 cc twini. Katuräpäytykseen antaa jälkimmäinen enempi maustetta. Tietty, jos mittari tulee olemaan ratakierros (nakulla?), niin onhan tuossa puimurissa kuulemma kohtuu aihio.
 
woDK4Iq.jpg

Muistuttaa kovasti Hondaa ja Tuonoa!
cbr1000rr-04e.jpg

usta_2.png.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Kun on katuajoon tehty niin kait se aktiivivaimennus tulee heti mukaan kuvioon? Ei mulle väliä, mut sille joka ostaa.
 
Oho, yllättävän halpa. Ja löytyy myös vakionopeussäädin! DDC-aktiivijousitus! Aitoa touring-meininkiä. Tehot kuohittu 160 pintaan. :(
 
Oho, yllättävän halpa. Ja löytyy myös vakionopeussäädin! DDC-aktiivijousitus! Aitoa touring-meininkiä. Tehot kuohittu 160 pintaan. :(

19k€ on kyllä aika paljon korealaisittain muotoillusta bemarista. Toinen mikä tuosta tulee mieleen on Honda CBR 125. Vaikka olen sanonut, että tämän tyyppiseen pyörään sopii paremmin alaväännökäs kone, on tuo huipputeho kyllä mullekin jo melkonen pettymys. 180hp korvilla odotin sen olevan. Ei kyllä herätä mitään ostohaluja tämmönen.
 
19k€ on kyllä aika paljon korealaisittain muotoillusta bemarista. Toinen mikä tuosta tulee mieleen on Honda CBR 125. Vaikka olen sanonut, että tämän tyyppiseen pyörään sopii paremmin alaväännökäs kone, on tuo huipputeho kyllä mullekin jo melkonen pettymys. 180hp korvilla odotin sen olevan. Ei kyllä herätä mitään ostohaluja tämmönen.

Ennen kuin ihan paskaksi haukutaan niin odotellaan koeajoraporttia, ja ois hyvä nähdä tehokäppyrrää vs. S1000RR. Lähtökohdat esim V4:n kanssa kamppailuun ovat hyvät. On hyvä alusta, jarrut ja kone. Mikä on paperilla tätä parempi?
 
Ennen kuin ihan paskaksi haukutaan niin odotellaan koeajoraporttia, ja ois hyvä nähdä tehokäppyrrää vs. S1000RR. Lähtökohdat esim V4:n kanssa kamppailuun ovat hyvät. On hyvä alusta, jarrut ja kone. Mikä on paperilla tätä parempi?

Varmasti ihan hyvä pyörä tuo on, mutta pyöräkuumemittariin ei meikäläisen kohdalla mitään vaikutusta.
 
Audin ja Beemerin taisto on mannaa tavallisille(?) motoristeillekin. Ja lisää sopii odottaa.
 
Ottaisin kyllä aktiivijousituksen ja vakionopeussäätimen tuohon hintaan. Näyttää aika mitäänsanomattomalta ja jos tehoa on 160 hv niin odotin 180:tä.
Ei kilpaile 1290 KTM:n kanssa samassa sarjassa, mikä helpotus.
 
Ottaisin kyllä aktiivijousituksen ja vakionopeussäätimen tuohon hintaan. Näyttää aika mitäänsanomattomalta ja jos tehoa on 160 hv niin odotin 180:tä.
Ei kilpaile 1290 KTM:n kanssa samassa sarjassa, mikä helpotus.

Samaan vertailevaan testiin kuitenkin joutuvat :D Niitä artikkeleita oikeasti odottaa.
 
Ottaisin kyllä aktiivijousituksen ja vakionopeussäätimen tuohon hintaan. Näyttää aika mitäänsanomattomalta ja jos tehoa on 160 hv niin odotin 180:tä.
Ei kilpaile 1290 KTM:n kanssa samassa sarjassa, mikä helpotus.

Lisäksi bemussa oli ilmeisesti tingitty takaiskarin laadussa. Jonkun jutun perusteella ei olis ollut takana kuin esijännityksen ja vaimennuksen säädöt. Superdukessa taisi olla täysin säädettävä molemmsta päistä. Tosin eipä noihin säätöihin 95% kuskeista uskalla koskea, joten suurimmalle osalle aivan sama.
 
Back
Ylös