• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Bmw s1000r (??)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
kysymys: Onko kellään vilkkunut tuo valo joka on tuolla oikealla ylhäällä, siis vilkku oikealle valon vieressä pieni punainen lamppu. Mulla se on pari kertaa vilkkunut lämpimänä käynnistyksen jälkeen n. 30sec - minuutin ajan. Taitaa vilkkua 2 kertaa ja sitten lyhyt tauko ja taas 2 kertaa...

Manuaalin sivu 46 sanoo, että varashälytin on aktivoitunut pyörän ollessa sammuksissa. Jos sulla ei pyörässä ole hälytintä, niin taitaa jokin bugittaa.

On mulla hälytin. Mutta se ei ole päällä enää silloin kun pyörä on käynnistynyt/ käynnissä. Ja tämä minua häiritsevä vilkkuminen tulee siis kun pyörä on käynnissä.
Edit: nyt luettuani moneen kertaan tuota viimeistä kappaletta taidan nyt tajuta mistä on kysymys! Kyseinen valo siis vilkkumisellaan kertoo että hälytin on "lauennut" minun poisollessani. Ja usemmiten hälytyksen olen aiheuttanut minä itse, eli nostanut pyörän pystyyn kun avain on vielä off-asennossa.

Viimeksi muokattu:
Manuaalin sivu 46 sanoo, että varashälytin on aktivoitunut pyörän ollessa sammuksissa. Jos sulla ei pyörässä ole hälytintä, niin taitaa jokin bugittaa.

On mulla hälytin. Mutta se ei ole päällä enää silloin kun pyörä on käynnistynyt/ käynnissä. Ja tämä minua häiritsevä vilkkuminen tulee siis kun pyörä on käynnissä.

Eikö toi tarkoita, että sulla hälytin on aktivoitunut kun moposi on ollut parkissa? Pitäisi kuulua jokin merkkiääni kun laittaa virrat päälle.

Uusi pyörä tutuilla mutkilla. Säät olivat hieman parempia kuin edellisessä videossa.
Tämä lyhyt tienpätkä on, IMHO, parhaimpia mutkareittejä täällä Espoon pohjoisosissa.

Kevään niittyjen matkalehmätittelistä kisailee tässä seuraava ehdokas...
WP_20140512_16_35_02_Pro.jpg

WP_20140512_16_35_16_Pro.jpg

Kauniin kuraisena!

Viimeksi muokattu:
Hierooko laukut pahoin takakatteeseen? Ite jouduin aina teippaamaan katteet. Nyt on toisenlainen kehitelmä, jottei hinkkaa. Jos maalipintoja ei suojaa hyvin, niin varmasti huomaa ajelleensa laukut paikoillaan.

era8aguz.jpg

5y7ama2y.jpg

Uusi pyörä tutuilla mutkilla. Säät olivat hieman parempia kuin edellisessä videossa.
Tämä lyhyt tienpätkä on, IMHO, parhaimpia mutkareittejä täällä Espoon pohjoisosissa.

Annas Dr.groove joku vinkki tonne espoon mutkapätkälle, vois käydä ajelemassa läpi.

Hö. Oon pöljä. Oon ajanu ton pätkän autolla monta kertaa ja pyörällä kerran pari viikkoa sitten. Kototalo on n. 4 kilsan päässä Nurmijärven puolella. :blink:

Annas Dr.groove joku vinkki tonne espoon mutkapätkälle, vois käydä ajelemassa läpi.

Kuten tuossa jo motokolleega totesi, Velskolantie on kyseessä. Ohessa kuvakaappaus matkasta, joka suunnilleen mahtui videolle. Hyvä reitti, mutkia, mäkiä ja maisemia.

Liitetiedostot

• Screenshot 2014-05-13 22.09.51.jpg
    Screenshot 2014-05-13 22.09.51.jpg
    23,1 KB · Katselut: 92
  • Screenshot 2014-05-13 22.13.52.jpg
    Screenshot 2014-05-13 22.13.52.jpg
    19,9 KB · Katselut: 80
Kotari beast-topicissa oli hurja pätkä jossa meni perä sivuun jarrussa ja nosti keulaakin kiihdyttäessä... Veti myös melkein sutia liikennevaloissa.

Eli kannattaa pistää vespat suosiolla vaihtoon, gyntteri-inssi on lyöty. :D

Kotari beast-topicissa oli hurja pätkä jossa meni perä sivuun jarrussa ja nosti keulaakin kiihdyttäessä... Veti myös melkein sutia liikennevaloissa.

Eli kannattaa pistää vespat suosiolla vaihtoon, gyntteri-inssi on lyöty. :D

Ei ees jaksanu viivalla sutia :D että nii kireä... Provojen aatelia👍

Kokeilin eilen kameraa S1000R:n tangossa kiinni, mutta havainto on, että kiihdytyksessä tärisee sen verran, että kypärä on sille parempi paikka, vaikka tällöin pään kääntämiset heiluttavat kuvaa.

Tärinän (pienessä) kiihdytyksessä huomaa esim. kohdassa 1:25.

Pahoitteluni ylenpalttisesta efektien käytöstä, varsinkin alussa. Sisäinen taitelijani otti edtoidessa vallan ;-)

Sitähän on kurvailtu melkein tossa mun naapurissa :)
Ite kävin hemmopäivillä ton perjantaina ajamassa ja.. Noh, eipä se mitenkään ihmeellinen mun mielestä ollut? Itse pidin pari vuotta aikasemmin ajamaani speedtripleä kivempana jonka kanssa hemmopäiviltä otin kokeiluun.. Ei sillä ei mulla mitään moitittavaa löytyny bemarista ja jopa vakioputkistoksi aika mureat äänet ainain kuljettajalle, pitäis saada vähän pitempään kokeiluun toi kun 20min :P

Vähän ongelmia:
Viime perjantaina Myrskylässä melko pitkään tyhjäkäyntiä ja lyhyttä kurvailua siinä kunnan keskustassa. Lämmöt nousi 107 asteeseen (hetkeksi) ja moottorin vikavalo syttyi. Ajelin kuitenkin seuraavalle taukopaikalle letkan mukana ja siellä sammutin pyörän. Valo ei syttynyt enää uudestaan.
Lauantaina cruiseri ei enää toiminut.
Lämmöt nousee aika herkästi sinne 101-103 asteeseen kaupungissa, välillä tuntuu ettei flekti oikein meinaa lähteä pyörimään...
Ja tulipa hankittua GoPro kamera jonka laitoin tarralla pyörän takapeiliin kiinni...

Back