• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

BOBBERI "varjo"

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja UMAS
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Siis näyttää edelleen samalta kuin tuo kun "pinnoitit" sen??? No huh huh, siitähän tuli kerralla kuin uusi!

Pics or didn't happen lol.

-Kähmy

Joo se on tosi hyvä mut odotetaan nyt muutama viikko ni laitan vaikka videon siitä. Samaan muoviin kokeilin joskus taannoin sellaista mustaa vahaa mutta se ei tarttunut ollenkaan tai se oli hieman sellainen läikikkään tummahko ensimmäiseen pesuun saakka. Pitää pyyhkästä loputkin muovit autosta kunhan tulee sopiva hetki.

Bobberin välikuulumisia: Osat on siis kaikki maalauksessa ja jauhemaalatut osat pitäisi saada ensiviikolla jolloin alkaa kasaaminen. Renkaat pitää vielä tilata mutta muuten kaikki osat on ja ne on valmisteltu kasausta varten. Ensi perjantaina ei tule mitään jaksoa vaan teen koko loppu homman yhteen GRANDE FINAALE jaksoon. :D:D

Kawasakin välikuulumisia: Yläkolmio on lähetetty jyrsiälle ja se saa nakertaa mallin mukaan sellaisen yläkolmion joka sallii iskariputkien laskemisen alemmas ja kun bobberi on läjässä niin alan tekemään kawaan tätä keula muutosta ja sitten lasikuitu peräkateen ja satulan laitto ja monta muutakin pientä ideaa on joten kevät talven video virta on taattua. :D
Sitten pitää kesän aikana hankkiutua toisesta eroon jotta voi aloittaa taas uuden projektin syksyllä.. onko hyviä projekti ideoita??
T SSA

Kirveellä piuhat poikki, nyt oli asiallinen meininki. :thumbup:

Näkee työtavoista ja jäljestä ettei olla ekaa pyörää tekemässä, hyvä siitä tulee.

Kirveellä piuhat poikki, nyt oli asiallinen meininki. :thumbup:

Näkee työtavoista ja jäljestä ettei olla ekaa pyörää tekemässä, hyvä siitä tulee.

Joo ei ole eka eikä vika :D
Sen verran tuli tänään huonoja uutisia jauhemaalamosta että saan osat vasta ensi viikolla joten projekti jäissä vielä siihen asti. :vi**ttaa: Renkaat kuitenkin sain jo tilattua.

Tää rauhallinen itsensä kanssa keskustelu on kyllä mitä parhainta "day after"-kuunneltavaa. Jotenkin tulee semmoinen rauhallinen olo, kun kuuntelee tuota jutustelua...jotenkin että kaikki on kuitenniin ihan hyvin :right: Toimiii hieman kuin LoiriLeino, ei ihminen voi olla paha tommoisen kuuntelemisen jälkeen...

-Kähmy

Viimeksi muokattu:
Tää rauhallinen itsensä kanssa keskustelu on kyllä mitä parhainta "day after"-kuunneltavaa. Jotenkin tulee semmoinen rauhallinen olo, kun kuuntelee tuota jutustelua...jotenkin että kaikki on kuitenniin ihan hyvin :right: Toimiii hieman kuin LoiriLeino, ei ihminen voi olla paha tommoisen kuuntelemisen jälkeen...

-Kähmy

Mahtavaa palautetta kiitos!! Juuri sellaista rauhallista turinaa ja puuhastelua itse yleensä YouTubessa kattelen ja sellaisia videoita haluan itse tehdä. Jotkut sanoo että tälläsen pyörän rakentamisen vois tiivistää 1-5 videoon mutta minusta ei ole mitään mieltä siinäkään että videoita tulee harvoin. Sellaset jää vähän etäiseks ja niistä ei kukaan mitään opi. Ja vaikka mun videot ei pääosin olekkaa mitään ”how to do” videoita niin kyllä niistä joku voi joskus jotain oppia tai ainakin saada jonkun idean omiin puuhiinsa (tai motivaatiota tehdä paremmin/oikeammin) samoin kun minä olen saanut monta ideaa ,oppia ja motivaatiota muiden videoista.

Semmonen videosarja idea mulla on että kävisin katsomassa ja jutustelemassa (ehkä jopa ideoimassa) muiden joko keskeneräisistä tai valmiita tai vielä aloittamattomista projekteista. Tälläisee kun löytyisisi innokkaita niin voi ilmoitautua!! Sellaisia olisi erittäin mielenkiintoista tehdä!

Semmonen videosarja idea mulla on että kävisin katsomassa ja jutustelemassa (ehkä jopa ideoimassa) muiden joko keskeneräisistä tai valmiita tai vielä aloittamattomista projekteista. Tälläisee kun löytyisisi innokkaita niin voi ilmoitautua!! Sellaisia olisi erittäin mielenkiintoista tehdä!

Tuu vaan moikkaamaan. Mulla noita projekteja riittää :D Tällä hetkellä yksi pyörä ajokunnossa ja kolme vaiheessa.

Jos muita vapaaehtoisia on niin ilmoituksia vaan mulle! Nyt on jo pari luvannut ja vielä tarvitaan lisää. Jaksot kuvataan vasta kevät talvi-kesä jotta projektin voi tuoda esiteltäväksi mun luo tai kuvata vaikka ulkona jos ei tahdo että omia nurkkia näyttää videolla. ja se projekti voi olla jokin muukin kun mp. kaikki kiinnostaa!

Back