Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miltäs transun takamuovi näyttää tällä hetkellä?
-Kähmy
Oikein hyvälle. Ei havaittavaa muutosta.![]()
Siis näyttää edelleen samalta kuin tuo kun "pinnoitit" sen??? No huh huh, siitähän tuli kerralla kuin uusi!
Pics or didn't happen lol.
-Kähmy
Ensi perjantaina ei tule mitään jaksoa vaan teen koko loppu homman yhteen GRANDE FINAALE jaksoon.![]()
Aika monena lauantaiaamupäivänä olen katsonut tuoreen jakson, mitä mä ens lauantaina teen?
Kirveellä piuhat poikki, nyt oli asiallinen meininki.
Näkee työtavoista ja jäljestä ettei olla ekaa pyörää tekemässä, hyvä siitä tulee.
Renkaat kuitenkin sain jo tilattua.
Toimiii hieman kuin LoiriLeino, ei ihminen voi olla paha tommoisen kuuntelemisen jälkeen...Tää rauhallinen itsensä kanssa keskustelu on kyllä mitä parhainta "day after"-kuunneltavaa. Jotenkin tulee semmoinen rauhallinen olo, kun kuuntelee tuota jutustelua...jotenkin että kaikki on kuitenniin ihan hyvinToimiii hieman kuin LoiriLeino, ei ihminen voi olla paha tommoisen kuuntelemisen jälkeen...
-Kähmy
Semmonen videosarja idea mulla on että kävisin katsomassa ja jutustelemassa (ehkä jopa ideoimassa) muiden joko keskeneräisistä tai valmiita tai vielä aloittamattomista projekteista. Tälläisee kun löytyisisi innokkaita niin voi ilmoitautua!! Sellaisia olisi erittäin mielenkiintoista tehdä!
Tuu vaan moikkaamaan. Mulla noita projekteja riittääTällä hetkellä yksi pyörä ajokunnossa ja kolme vaiheessa.