Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oliko Jassun maavara riittävä tommoselle pätkälleTeam Matkavessa (mä ja Jassu) ajoi sen tänään, ei pahempia rytkyjä (mopossa pitää alusta toimia), toki vähä hiekkaa.![]()
Pysykö skootteri hyvin hajapusan perässä?Team Matkavessa (mä ja Jassu) ajoi sen tänään, ei pahempia rytkyjä (mopossa pitää alusta toimia), toki vähä hiekkaa.![]()
Ei pysynyt ei, oli edellä koko ajanPysykö skootteri hyvin hajapusan perässä?Team Matkavessa (mä ja Jassu) ajoi sen tänään, ei pahempia rytkyjä (mopossa pitää alusta toimia), toki vähä hiekkaa.![]()
![]()
oisko ollu viime vappuna kun humalainen kuski ajo siinä ulos, kaks matkustajaa kuoli.jahans..kun ton varvin vetää vastapäivään niin siinä yhdessä vasurille vetävässä mutkan ulkokaarteen kallioissa on pari ristiä.. Tietääkö kukaan et mikä on niiden historia?
Sininen pikkufasu?Helkkarin siisti pätkä, ekaa kertaa pörräsin ympäri. Prätkää kyllä tuli vastaan ja takaa, liikennettä riitti. Tiet näytti olevan hyvässä kunnossa.
puna-valkonen R6 meikällä. Jonku ducatin päästin pätkällä ohite, muut sitten tuli vastaan. Katse oli kärppänä suunnattu eessä olevaan tiehen kun oli täysin tuntematonta seutua niin ei hirveesti muistikuvaa muista pyöristäSininen pikkufasu?Helkkarin siisti pätkä, ekaa kertaa pörräsin ympäri. Prätkää kyllä tuli vastaan ja takaa, liikennettä riitti. Tiet näytti olevan hyvässä kunnossa.
Sitä on menty niin lujaa ettei edes poliiseja olla huomattuItse siellä eilen illalla rinkiä moneen suuntaan ajelleena ihmettelen missäköhän pusikossa ne on luuranneet, kun en nähnyt...
Lujaa ja lujaa, kai niille jäi sit haaviin ne fasut ja veturit joita mä ohittelinSitä on menty niin lujaa ettei edes poliiseja olla huomattuItse siellä eilen illalla rinkiä moneen suuntaan ajelleena ihmettelen missäköhän pusikossa ne on luuranneet, kun en nähnyt...![]()
Vetomiehen uusi määritelmä: Vetää niin kovaa ettei tutkakaan ehdi napataLujaa ja lujaa, kai niille jäi sit haaviin ne fasut ja veturit joita mä ohittelinSitä on menty niin lujaa ettei edes poliiseja olla huomattuItse siellä eilen illalla rinkiä moneen suuntaan ajelleena ihmettelen missäköhän pusikossa ne on luuranneet, kun en nähnyt...![]()
![]()