• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Bodominjärvi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sini-68
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ajoin eilen tuolta länsireunaa ja jatkoin klaukkalaan asti. Oli jossain välissä aika paljon soraa ja routavaurioita eli just täydellistä mun pyörälle!

Hyvä pätkä täytyy myöntää..

Muutamassa paikassa oli kyl hiekkaa pahasti jarrutuskohdalla juuri kurvissa.. Mut kyl se siitä.. Meinasi muutamassa töyssyssä tulla vielä sedästä täti...:D Onneksi polvet kuitenki vielkä taipuivat ettei tarvinnu sukukalleuksilla impacaktia absorboida...
biggrin.gif

Justiinsa kävin tutustumassa tuohon pätkään ja hienolta tuntui. Hiekkaa tosiaan jonkin verrran ja muutama kunnon "rytky".

Team Matkavessa (mä ja Jassu) ajoi sen tänään, ei pahempia rytkyjä (mopossa pitää alusta toimia
wink.gif
), toki vähä hiekkaa.

Eilen ajelin töistä tullessani kierroksen Bodomin ympäri. On se vaan kumma minkälaisia pakkoliikkeitä alkaa pyörän päällä tapahtumaan, kun poliisit ajelivat vastaan. En ilmeisesti ajanut liian kovaa, koska eivät kiinnostuneet enempää. Vauhtia oli ehkä jotain 65 km/h viidenkympin alueella.

Tiessä oli paikka paikoin harmittavan paljon töyssyjä.

jahans..kun ton varvin vetää vastapäivään niin siinä yhdessä vasurille vetävässä mutkan ulkokaarteen kallioissa on pari ristiä.. Tietääkö kukaan et mikä on niiden historia?

jahans..kun ton varvin vetää vastapäivään niin siinä yhdessä vasurille vetävässä mutkan ulkokaarteen kallioissa on pari ristiä.. Tietääkö kukaan et mikä on niiden historia?
oisko ollu viime vappuna kun humalainen kuski ajo siinä ulos, kaks matkustajaa kuoli.
confused_orig.gif
confused_orig.gif
ajankohtaa en siis muista mutta tapahtuma meni noin.
sad_orig.gif

Helkkarin siisti pätkä, ekaa kertaa pörräsin ympäri. Prätkää kyllä tuli vastaan ja takaa, liikennettä riitti. Tiet näytti olevan hyvässä kunnossa.

Helkkarin siisti pätkä, ekaa kertaa pörräsin ympäri. Prätkää kyllä tuli vastaan ja takaa, liikennettä riitti. Tiet näytti olevan hyvässä kunnossa.
Sininen pikkufasu?
puna-valkonen R6 meikällä. Jonku ducatin päästin pätkällä ohite, muut sitten tuli vastaan. Katse oli kärppänä suunnattu eessä olevaan tiehen kun oli täysin tuntematonta seutua niin ei hirveesti muistikuvaa muista pyöristä
smile_org.gif

Tuossa varmaa 19:00 - 20:30 olin pätkällä

Varoituksen sana!
Tutkapartiot löytäneet tuonkin paikan, olivat Master Golkentän kohdalla ns ekalla suoralla pusikossa luuraamassa.Aikalailla tippiä jaettiin...Ainakin kolme mopotinta otettu varikolle

Itse olen jo useamman kerran ajanut kaikki mahdolliset variaatiot "bodomin reitistä", kun vieressä asun. Poliiseja en ole kertaakaan bongannut...vielä. Mutta kyllä olen samaa mieltä kuin niin moni muukin hieno laji, hienot tiet, hienot maisemat, ei ole vielä hiekkakaan aiheuttanut vaaraa...
sport05.gif

Eräs aktiivinen matkamotoristi kertoili eilen illalla saaneensa...sakot tuolla mainiolla tienpätkällä. Oli kuulemma moni muukin saanut sakkoja siellä.
033102ass_1_prv.gif

Itse siellä eilen illalla rinkiä moneen suuntaan ajelleena ihmettelen missäköhän pusikossa ne on luuranneet, kun en nähnyt...

Itse siellä eilen illalla rinkiä moneen suuntaan ajelleena ihmettelen missäköhän pusikossa ne on luuranneet, kun en nähnyt...
Sitä on menty niin lujaa ettei edes poliiseja olla huomattu
smile_org.gif
Lujaa ja lujaa, kai niille jäi sit haaviin ne fasut ja veturit joita mä ohittelin  
wink.gif
Vetomiehen uusi määritelmä: Vetää niin kovaa ettei tutkakaan ehdi napata
tounge.gif

Back