• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Bongaa Orgilainen!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JP-800
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
wink.gif
Somerolla olis motoristi sauna tyrkyllä joka tiistai, kohtuutonta korvausta vastaan (2erkkii) ja päälle saa viel kahvitkin.
062802jumpie_prv.gif

Vieläkös toi Lahden kokoontuminen on voimissaan / onko paikka tai aika muuttunut ?
Ensin kuvittelin ettei Lahessa oo ketään... Nyt on muutaman päivän aikana tullu tosi moni sormi pystyssä vastaan. Eilen satamaan ku ajoin joskus 9 aikaa parin kaverin kaa ni vastaan ajava kaveri nosti sormen pystyyn, mä en oikee huomannu sitä ni kerkesin vaa jotain räpiköimään. Nii, ja renksun abc:llä oli kans .org väkeä, ainaki kypärästä päätellen. Kai meitä siis on muitakin ku mä, homo-obivan ja poinas!
062802jumpie_prv.gif

Nyt kun illat alkaa viiletä eikä uni tuu silmään... onkos kellään tietoa huoltoasemista joissa ilta/öiseen aikaan näkee pyöriä lähellä Hgin keskustaa???
sport05.gif
Esimerkiksi viikonloppuiltasin ois kiva päästä välillä sisälle lämmittelemään ja sumppia hörppimään
wink.gif
.. kotona yksin on mälsää
crazy.gif

Nyt kun illat alkaa viiletä eikä uni tuu silmään... onkos kellään tietoa huoltoasemista joissa ilta/öiseen aikaan näkee pyöriä lähellä Hgin keskustaa???  
sport05.gif
Esimerkiksi viikonloppuiltasin ois kiva päästä välillä sisälle lämmittelemään ja sumppia hörppimään  
wink.gif
.. kotona yksin on mälsää  
crazy.gif
Kivenlahden Teboil ja Ruskeasannan Shell ainakin. Mihin asti sitten lienevätkään auki? Tosin tuo teknoshelli on myös amistuninkiväen suosiossa joten...
Sitten tuo perinteinen "kehä-kessa", mikä sen nimi nyt onkaan tuossa kehä III:lla Tuusulantien itäpuolella, mutta ainakin yölläkin tarjoilua on ollut.

talktohand.gif
Onkos Kemi-Tornio seudulla mitään kokoontumispaikkaa 50 km:n säteellä? Olisi ensi kesäksi valmiina joku asiallinen taukopaikka! Tonne "Ruattin" puolelle ei ole kannata kuitenkaan lähteä?! Tornionjokivarressa olisi kyllä mukavia maisemia mutta on tuo tie aika ykstotinen ilman mutkan mutkaa tai mäkeäkään. Ehdotelkaapa jos saataisiin taukopaikka sovituksi. Oisko Simojokivarressa vanhan tien varressa paikkaa?
sport05.gif

Onhan tämä jo vähän vanha, mutta...

Tornionjokivarren Kaarle Kustaan puoli on kohta kivempi kuin meän puoli, mutkaisempikin.

Simojokivarren pohjoispuolentiellä saa ajaa 20 km soralla mutta jos se ei pelota niin löytyy mutkaa jos mäkeäkin. Kestopäällystetyt kohdat on paikoin huonossa kunnossa.

Oijärven länsipuolen tie Närränharjun kohdalla kannattaa käydä kokeilemassa.

Kokoontumisista en valitettavasti tiedä paljon mitään, Torniossa taitaa olla keskiviikkoisin (ehkä muulloinkin) porukkaa Vojakkalan kerhotalolla, Kuivaniemellä on tapaaminen jonakin arki-iltana Koivuniemen wanhalla koululla.

Lahti hoi missä te luuraatte  :naurunaama:

Minä voisin ehdottaa Lahden runsaslukuiselle .org jengille kokoontumispaikaksi vaikkapa satamaa (yllätys yllätys) päivä voitas sopia kimpassa vai mitä... mutta mä ehdotan vaikkapa torstaita ja kello 18.00 ?

Kommentteja kiitos

-E
asiaa kyl kyl toi torstai on hyvä  
033102beer_1_prv.gif

biggrin.gif

062802moto_prv.gif

Rixun Orgkilaisia bongaa päivittäin ABC-karavaanissa. Ja kesätorstaisin on ollut tapana kurvailla Turenkiin kahvikuppien ääreen.
sport05.gif

Ajeleeko kukaan Kehä I:tä pitkin Leppävaaran vallikallion shellin ohi? Se on 24h shell ja siinä vois joskus törmäillä kohtalotovereihin?

nimim. asuu itse vieressä, joten siitä hyvä lähteä tai lopettaa ajolenkki.

Nokian ST1, Blond Gafe perjantaisin klo 18 -> motoristeja kokoontuu ja usein lähtevät kiertään jonkun kivan lenkin.
Helppo löytää. Porintieltä Kankaantaalle, niin siinä katsastusaseman risteyksessä, Rouniokatu/Öljytie.
062802moto_prv.gif

Juu, itse asun Leppävaarassa, joten päivittäin tulee ajettua siitä ohi.

Kaffelle, mikä ettei.
033102beer_1_prv.gif

hollilla asutaan jotta mikä ettei kun vaan kohdille sattuu... ei matinkylästä kovin pitkä matka ole vaikka ihan pelkille kahveille tulla...
cool.gif

Jämsän keskustassa kahvila Akuliina. Hyvät pullakahvit ja iso terassi
pyörän voi ajaa aidan viereen niin ei karkaa. Ennen sai kahvin halvemmalla jos oli motoristi eli ajopuku päällä, en tiedä miten nyt
talktohand.gif

Yksi Lepuskilainen lisää ilmoittautuu, kahvikupposelle lähtö ja hyviä vinkkejä alueen mutkapätkistä kiinnostaa kun en täällä ole vielä kauaa asustellut...

Back