Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mene tähän osoitteeseen ja laita hauksi Meritori - sitten klikkaat![]()
missä on mutteri ??
Ensin kuvittelin ettei Lahessa oo ketään... Nyt on muutaman päivän aikana tullu tosi moni sormi pystyssä vastaan. Eilen satamaan ku ajoin joskus 9 aikaa parin kaverin kaa ni vastaan ajava kaveri nosti sormen pystyyn, mä en oikee huomannu sitä ni kerkesin vaa jotain räpiköimään. Nii, ja renksun abc:llä oli kans .org väkeä, ainaki kypärästä päätellen. Kai meitä siis on muitakin ku mä, homo-obivan ja poinas!Vieläkös toi Lahden kokoontuminen on voimissaan / onko paikka tai aika muuttunut ?
Kivenlahden Teboil ja Ruskeasannan Shell ainakin. Mihin asti sitten lienevätkään auki? Tosin tuo teknoshelli on myös amistuninkiväen suosiossa joten...Nyt kun illat alkaa viiletä eikä uni tuu silmään... onkos kellään tietoa huoltoasemista joissa ilta/öiseen aikaan näkee pyöriä lähellä Hgin keskustaa???Esimerkiksi viikonloppuiltasin ois kiva päästä välillä sisälle lämmittelemään ja sumppia hörppimään
.. kotona yksin on mälsää![]()
![]()
asiaa kyl kyl toi torstai on hyväLahti hoi missä te luuraatte :naurunaama:
Minä voisin ehdottaa Lahden runsaslukuiselle .org jengille kokoontumispaikaksi vaikkapa satamaa (yllätys yllätys) päivä voitas sopia kimpassa vai mitä... mutta mä ehdotan vaikkapa torstaita ja kello 18.00 ?
Kommentteja kiitos
-E
Kyllä, siis melko lähellä asuupi ja ohi ajeleepiAjeleeko kukaan Kehä I:tä pitkin Leppävaaran vallikallion shellin ohi? Se on 24h shell ja siinä vois joskus törmäillä kohtalotovereihin?
nimim. asuu itse vieressä, joten siitä hyvä lähteä tai lopettaa ajolenkki.
Minä taas lupaan tervehtiä jokaista etusormea heiluttavaa reilusti keskisormea ojentamalla.Liikenteessä:
- Orggilaisen tunnistaa etusormi pystyssä tervehdystyylistä.
Tässähän minä Mäkkylässä Banditillani ihmisiä kiusaan. Ilmottaudun paikalle.Ajeleeko kukaan Kehä I:tä pitkin Leppävaaran vallikallion shellin ohi? Se on 24h shell ja siinä vois joskus törmäillä kohtalotovereihin?
nimim. asuu itse vieressä, joten siitä hyvä lähteä tai lopettaa ajolenkki.