• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

BoosterPlug?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jussiboy
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tai sitten toi
Accelerator
hieman halvemmalla, 34 euroa kotiin toimitettuna.

Pekka
omg.gif
omg.gif
omg.gif
 
Tackar
smile_org.gif
Mitä halvempi sen parempi, meinaan ostoslistalla on ihan tarpeeksi tavaraa: jarrulevyt, palat, jarrunesteet, tulpat, peräöljyt ja pari pulloa motivaatiota.
Luulin, että Acceleratori olis ollut vain R-sarjaan...
 
Vaikuttaa aika simppeliltä tavalta huijata seosta. Varmaan toimii.

Mihin väliin tuo Accelerator lykätään 1200 Gessuun? Ei sattunut silmään asennusinfoa...
 
Olen tässä miettinyt hetken (toista vuotta)ratkaisua Ässän pieneen nypytykseen.

Samasta syystä tuli itse hankittua tuo Acceleraattori tuossa reilu kuukausi sitten, kun se ei tuon enempää kustantanut. Tosin tuommoisen tekisi varmaan suht helposti itsekkin, mutta henk. koht. ei löytynyt kiinnostusta tarvittavien liittien etsimiseen ja kolvaamiseen tuohon hintaan.

Asentamatta tuo vielä on ja ajokelitkään ei ole ihan parhaasta päästä testaamiseen vaikka muutamaa + aste tuossa viikon alussa oli  
tounge.gif


Voin laittaa infoa sitten keväämmällä kun saan sen asennettua ja testattua miten toimii (jos toimii), mikäli tuon hankkiminen mietityttää.
 
Vaikuttaa aika simppeliltä tavalta huijata seosta. Varmaan toimii.

Mihin väliin tuo Accelerator lykätään 1200 Gessuun? Ei sattunut silmään asennusinfoa...
"Kiihdyttimen" mukana tuli ainakin minulle mukana kuvallinen ohje.
Kaikista jutuista päätellen toimii parhaiten ennen 2010 vuosimallia. Omassa -09:ssä toimii bueno eli niinkuin mainospuheet lupaavat.
Tässä lisää aiheesta.
 
Tai sitten toi
Accelerator
hieman halvemmalla, 34 euroa kotiin toimitettuna.

Pekka
omg.gif
omg.gif
omg.gif
Kertokaapa Kädelle, että mihin kohtaan/paikkaan tuo asennetaan? K 1200 S on moponi. Tuosta näyttää olevan pidempi ja lyhyempi versio; kumpi on oikea?
smile_org.gif


Nimim. Tyhmä Käsi
Taas kerran tyhmää kusetettiin - moisen härpättimen asennus edellyttää tankin irrottamista eli täysin mahdoton homma meikeläiselle.
mad.gif
033102ass_1_prv.gif
Jos joku haluaa ostaa moisen asennusohjeen kanssa 34 eurolla, niin maksan postikulut.
 
Accelatoria on tullut hetki testattua ja ajattelin kommentoida tuloksia.
Sebringin slip-onin kanssa pyörä tuntui nuhaiselta ja tehottomalta, vähän niinkuin olis ollu "ryyppy" päällä, ilma oli tosin aika kylmä. Originaaliputken kanssa härpäke tuntuu pelaavan kuten oli toivomuskin, eli nypytys on lähes poissa.
Eli halba viritys katsotaan onnistuneeksi, koska tehot eivät laskeneet yli 30% ja pyörä käy ja kukkuu.
Mitens muilla mainoksen uhreilla?
 
Joo ei noi originaaliputket ole mitenkään paha juttu.
Niistä tulee vastapainetta sopivasti, niin ei kaikki bensat mene suoraan änkkäriin ja pauku siellä.
Kai noi Acceratorit sun muut toimii niillä ihan hyvin.

Pekka
omg.gif
omg.gif
omg.gif
 
Se Accelator/Booster plug toimii parhaiten silloin kun on änkkäriä vaihtaessa tullu 'huonot vibat', orkkis setupilla sillä ei juurikaan ole vaikutusta!

Kari
 
Mulla pauke putkessa väheni. Ja toisinaan aiemmin kylmänä stumppas eli sammu lähdössä useasti jos ei antanut kunnolla kierroksia. Nyt enää ei.

Aiemmin, oli n 5000 kierroksn kohdalla kuoppa. Ja nyt tuntuu että kun vetää torvi auki niin siinä 5000 kierroksen kohdalla löytyis kuin 7 vaihde. Eli se ns. kuoppa paheni.

Mulla on akran racesetti ja k@n suodatin. Ja se accelelerator halvempi malli.

Pitäis varmaan laittaa kunnon säädinyksikkö mihin saa modatun kartan.
 
Tuli hommattua tuo Accelerator "pitkällä johdolla". Nyt testattu noin 700 km verran, kone väntää vahvasti, esim. 6 vaihteella voi halutessa körötellä' taajama-alueet eikä yhtään kakistele. Tällä muutoksella moottorin käyttökelpoinen vääntöalue laajeni alakierroksille. Aikaisemmin mainittu että tuntuu kuin olisi yksi uusi vaihde tullut lisää pyörään kuvaa hyvin myös omaan fiilispohjaista arviota laitteesta.

R1200GS vm 2005 (ajettu 85 tkm).
Pyörässä on Acrapovicin vaimennin ja Wunderlichin vapaavirtaus suodatin, accelerator on #pitkällä johdolla".
Asennus pyörään kesti noin 5 min.

SUOSITTELEN !
 
Accelatoria on tullut hetki testattua ja ajattelin kommentoida tuloksia.
Sebringin slip-onin kanssa pyörä tuntui nuhaiselta ja tehottomalta, vähän niinkuin olis ollu "ryyppy" päällä, ilma oli tosin aika kylmä. Originaaliputken kanssa härpäke tuntuu pelaavan kuten oli toivomuskin, eli nypytys on lähes poissa.
Eli halba viritys katsotaan onnistuneeksi, koska tehot eivät laskeneet yli 30% ja pyörä käy ja kukkuu.
Mitens muilla mainoksen uhreilla?
Takana nyt 800 km ja hyvin on toiminut  
smile_org.gif


Pienenä tarkennuksena niin omalla kohdalla on ollut kahdenlaista nypytystä, eli sitä on esiintynyt sekä tasakaasulla ajettaessa että myös esim. isolla vaihteella taajamanopeuksissa niin kaasunavauksissa (kierrokset siinä 1500 - 3000) kone on empinyt hetken ennen kuin lähtenyt vetämään puhtaasti.

Ensiksi mainittu korjaantui lähes olemattomiin viime kesänä huollossa softapäivityksen myötä ja tuohon toiseen auttoi nyt tuo Accelerator.

Pyöränä K1200S jossa kiinni Remuksen slip-on
 
Back
Ylös