Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Äläs nyt, vaimon kawa zx6r:ssä ensiasennus etunen vaihdettiin 14tkm kohdalla.. Okei, sillä ei ollut "vetomiehet" kaahannut, mutta että 3v. vanhassa kyykkypyörässä oli vielä alkuperäinen eturengas! Merkkiä en muista olisko ollut joku Misukan Pilot sport? Niin ja edellisessä vaimon pyörässä ensietunen vaihtui 18,6tkm (ER-5)..No nyt tunnen itseni aivan epänormaaliksi. Pyörässäni (FJR 1300) on alla BT020:t ja kilometrejä kumeilla on kertynyt 14500. Vieläkin noissa on jonkin verran pintaa jäljellä, mutta aattelin vaihtaa, kun eihän noiden pitäisi noin kauaa kestää.
![]()
Ei nuo muut rata-ajoa sen paremmin kestä. Pitohan on BT014:ssä hyvä ja pitävät renkaat = kuluvat renkaat. Niin ja kannattaa tsekata mitkä 014-seokset olleet käytössä. Siitäkin on olemassa eri kovuuksia.bt014..... 2päivää radalla keskiryhmässä hidastelemassa ja aivan entinen.... about 5000km muuta ajoa ja takanen keskeltäkin nyt ihan flatti.
Joskus lupasin itselleni että IKINÄ ei tule bridgestonen renkaita, sitten sai noi _halvalla_ ja unohti lupauksen - enää en unohda kun saman itselleni lupaan.
Miten ilmoitetaan seokset/ kovuudet rengasmerkinnöissä? Ja onko eri valmistajilla erillaiset merkinnät?Pitohan on BT014:ssä hyvä ja pitävät renkaat = kuluvat renkaat. Niin ja kannattaa tsekata mitkä 014-seokset olleet käytössä. Siitäkin on olemassa eri kovuuksia.
Mitkä paineet on ollu --> ihme kun on noin nopeesti kulunut. BT-020 on sentään aika "kova" rengas (touring).Itellä orkkis BT-20 takana kawa zetassa, 5000 lasissa rupee olee sakkokumi. Kerran oon käyny ahvenistoa kiertääs.![]()
BT-020? Mulla on 020 kestänyt päälle 7000km tänä kesänä ja vielä on uraa takanakin hienosti. Itse olen ajellut sellaisilla 2,9-3,0 paineilla takana. Päivittäistä ajoa, työmatkaa, mutkaa ja puolenkymmentä 400km siirtymää.Itellä orkkis BT-20 takana kawa zetassa, 5000 lasissa rupee olee sakkokumi