Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Racekitin asennuksen jälkeen pitää tehdä TPS reset.Mulla etu jarru kanssa täristää aika lailla, oisko levy kiero? Mittarissa 8000km ja huomen Loimaalla 8000km huolto, pitää kysästä mitä ovat mieltä.
Sitten tyhjäkäynti meni huonoksi racekitin myötä, meinaa sammahdella kylmänä eritoten, mutta jos säätöruuvista laittaa sitä sopivaksi ja ajaa hetken tasakaasulla, niin kierroket jää leijumaan jonnekkin 2000 pintaan pitkäksi aikaa.
Kannattaa myös varautua sitten jatkossa siihen, että stumppailee satunnaisesti kuumana pysähdyttäessä.... tyhjäkäynnillä suattap käydä vähän ohkasella ja kuumana eritoten sitten käy näin.Mulla etu jarru kanssa täristää aika lailla, oisko levy kiero? Mittarissa 8000km ja huomen Loimaalla 8000km huolto, pitää kysästä mitä ovat mieltä.
Sitten tyhjäkäynti meni huonoksi racekitin myötä, meinaa sammahdella kylmänä eritoten, mutta jos säätöruuvista laittaa sitä sopivaksi ja ajaa hetken tasakaasulla, niin kierroket jää leijumaan jonnekkin 2000 pintaan pitkäksi aikaa.
Ja niin tehtiinkin.Racekitin asennuksen jälkeen pitää tehdä TPS reset.Mulla etu jarru kanssa täristää aika lailla, oisko levy kiero? Mittarissa 8000km ja huomen Loimaalla 8000km huolto, pitää kysästä mitä ovat mieltä.
Et siis putsannu sitä levyä.Kiero se on. Ei täristä mulla missään jarrukahvassa. Jollei sulla itellä oo, niin huoltoliikkeessä on mittari jolla pystyy stekkaa onko se kiero. Mulla on levyssä sellasia laikkuja joiden perusteella sanoivat, että levy on ollu jossain vaiheessa ihan punasena.
Ajappa sillai, että jarruttelet reippaasti vähän väliä, että levy lämpee ja jos nypytys lisääntyy, niin sulla pyörässä sama vika.
Meneekö takuuseen noin pienillä km`llä, tuli ostettua Buelli uutena tänään 30v synttärilahjaksi..Vetohihna poikki 8,5tkm. Ei muita vikoja toistaiseksi.
Ei niissä paljoa pintaa taida olla.Kuinka monta milliä kulutuspintaa on uusissa jarrupaloissa?
Itse olen ajanut nyt 9000km samoilla paloilla, en radalla ja muutenkin iisisti.