Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juu, enOotkos muuten päätynyt johonkin, noin niinkuin aiheeseen palatakseni?
Aijai, tuommoinen välimatka huoltoon kuulostaa kyllä aika pahalta...Juu, enOotkos muuten päätynyt johonkin, noin niinkuin aiheeseen palatakseni?![]()
Nyt on tilanne se että sydän puhuu Buellin puolesta, järki hokee Dukea ja teho puhuu kilokiksuttimen puolesta...![]()
Mut tosipuheessa ongelma Bulussa on se että takuukorjauksia ei saa järjestettyä kuin Buellin merkkihuollossa joka sijaitsee vaatimattoman 450km:n päässä. Ja höpö höpö että ei voi tulla vikaa kun tuli jo pelkästään Kawaan aikoinaan eka kuukautena laatikko vika ja sen jälkeen meni jäähdytin. Eli ei kiinnosta tuo Seinäjoki-Kemi väli minun tuurilla.
Näillä mennään mut alkuviikosta ollaan jo viisaampia kun tuli tehtyä muita investointeja ja niiden ratketessa selviää uusi mopokin sitten mikäli rahnat riittää...![]()
Sepä se... Tilanne olisikin jo ratkaistu Buellin hyväksi jos tuo sijainti ei olisi mitä on.. Ja maahantuojan huoltopäällikkökin sanoi että en voi korjauttaa Oulussa jossa on HD huolto mitään takuuseen vaan pitää olla BUELL huolto.Aijai, tuommoinen välimatka huoltoon kuulostaa kyllä aika pahalta...
Minä en ainakaan ameriikan ihmeeseen luottaisi niin paljoa...![]()
No mulla on pitänyt jo ensihuollon aikana käydä kaks kertaa säädättämässä tuo kaasun asennon tunnistin,Normi huollot voi suorittaa miten tykkää kunhan tilaa oikeet öljyt jne. merkkiliikkeestä.
Paras ja suurin on hillbilly-motors.de,jenkki pojat itekin päivittelee osapaljoutta foorumeissaan. Tilaus hommatkin toimii kivuttomasti(kokemusta on)Terv.ex-BöllistiLaitetaan nyt vaikka tähän ketjuun, vaikka asian vierestä onkin:
Eli mistä porukka on ostanut/tilannut kilkettä Buelleihin?
Tällähetkellä olisi ostoslistalla semmoset kumiset crashpadit
rungon/tankin kylkiin. (näin enneunen että tällä kaudella kippaan...)
Löysin jotain brittiläisiä webikauppoja, mutta mikään niistä ei taida
toimittaa britannian ulkopuolelle...![]()
No joo,Kyllähän noista Buelli ylivoimasesti sulavimman näköinen on,mut se voimapuoli on sit jokaisen oma valinta. Totuus on kuitenkin se,et missään pyörässä ei ilmeisesti oo tarpeeks voimaa. Kyllä nykypäivänä LÄHES jokaista pyörää on jollain tavalla rassattu. Siis ratkaisuhan on ite tehtävä. 2 kesää ajelin 12s:llä ja hieno oli,mut 4v tytön yh-iskänä oli pakko vaihtaa´suurempaan´jos meinas yleensä jatkaa koko harrastusta,et saa tytön KUNNOLLA kyytiin(ei onnistu Buellissa). Siis tilauksessa on Kawa zrx 1200 r, mut viikko on menny vasta neljästä(perkeleen pitkä toimitusaika). Siis Kawa on tulossa,SAA VITTUILLA,kestän kuin mies.![]()
![]()
![]()
Vaikeeta tää elämä... joskus?
Tai DirectLink softan:No mulla on pitänyt jo ensihuollon aikana käydä kaks kertaa säädättämässä tuo kaasun asennon tunnistin,Normi huollot voi suorittaa miten tykkää kunhan tilaa oikeet öljyt jne. merkkiliikkeestä.
sitä varten taitaa tarvita merkkihuollon pelit ja rensselit...
Itse kävin koeistumassa tuota 12R mallia ja totesin että se ei todellakaan ole suunniteltu minulle. Omassa kilokiksussakin on tilava asento mielestäni siihen verrattuna.onko muuten ajettavuudessa suurta eroa 12S:llä ja 12R:llä ?
ja kuinka paljon tehtaan race kitt vaikuttaa moottorin ominaisuuksiin ?
Meitin isillä on muuten lastutettu turpotiiseli volkkari jos kiinnostaaOtsikossa lukee Buell vs. KTM. Nyt täällä 'keskustellaan' jostain kustomeista ja hajabusista, seuraavaksi varmaan joku mainostaa miten isin uusi turbodieselvolkkari pesee väännöllään kaikki bensa-autot. Ainakin lastutettuna.
Arvasinhan! Vaikka eipä suuremmin kiinnosta. Mulla on kyllä turboauto, mutta se syökin 98:a. Ei tosin ihan yhtä paljon kuin SuperDuke.Meitin isillä on muuten lastutettu turpotiiseli volkkari jos kiinnostaa![]()
![]()