• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Buell vs. KTM

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Vonikka
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Uuh, katetta bölliin: linkki

Tuohon vielä maalia päälle niin jopas!
omg.gif
 
Ootkos muuten päätynyt johonkin, noin niinkuin aiheeseen palatakseni?
Juu, en
nixweiss.gif


Nyt on tilanne se että sydän puhuu Buellin puolesta, järki hokee Dukea ja teho puhuu kilokiksuttimen puolesta...
062802moto_prv.gif


Mut tosipuheessa ongelma Bulussa on se että takuukorjauksia ei saa järjestettyä kuin Buellin merkkihuollossa joka sijaitsee vaatimattoman 450km:n päässä. Ja höpö höpö että ei voi tulla vikaa kun tuli jo pelkästään Kawaan aikoinaan eka kuukautena laatikko vika ja sen jälkeen meni jäähdytin. Eli ei kiinnosta tuo Seinäjoki-Kemi väli minun tuurilla.

Näillä mennään mut alkuviikosta ollaan jo viisaampia kun tuli tehtyä muita investointeja ja niiden ratketessa selviää uusi mopokin sitten mikäli rahnat riittää...
crazy.gif
 
Ootkos muuten päätynyt johonkin, noin niinkuin aiheeseen palatakseni?
Juu, en
nixweiss.gif


Nyt on tilanne se että sydän puhuu Buellin puolesta, järki hokee Dukea ja teho puhuu kilokiksuttimen puolesta...
062802moto_prv.gif


Mut tosipuheessa ongelma Bulussa on se että takuukorjauksia ei saa järjestettyä kuin Buellin merkkihuollossa joka sijaitsee vaatimattoman 450km:n päässä. Ja höpö höpö että ei voi tulla vikaa kun tuli jo pelkästään Kawaan aikoinaan eka kuukautena laatikko vika ja sen jälkeen meni jäähdytin. Eli ei kiinnosta tuo Seinäjoki-Kemi väli minun tuurilla.

Näillä mennään mut alkuviikosta ollaan jo viisaampia kun tuli tehtyä muita investointeja ja niiden ratketessa selviää uusi mopokin sitten mikäli rahnat riittää...
crazy.gif
Aijai, tuommoinen välimatka huoltoon kuulostaa kyllä aika pahalta...
Minä en ainakaan ameriikan ihmeeseen luottaisi niin paljoa...
lookaround_orig.gif
 
Aijai, tuommoinen välimatka huoltoon kuulostaa kyllä aika pahalta...
Minä en ainakaan ameriikan ihmeeseen luottaisi niin paljoa...
lookaround_orig.gif
Sepä se... Tilanne olisikin jo ratkaistu Buellin hyväksi jos tuo sijainti ei olisi mitä on.. Ja maahantuojan huoltopäällikkökin sanoi että en voi korjauttaa Oulussa jossa on HD huolto mitään takuuseen vaan pitää olla BUELL huolto.


Normi huollot voi suorittaa miten tykkää kunhan tilaa oikeet öljyt jne. merkkiliikkeestä.
 
Nyt näyttää tilanne siltä että liikkeessä on minun pyörä laatikossa ja laatikon päällä oli rahtipapereissa GSX-R 1000 malli merkintä..
inlove.gif


Näillä mennään sit tää kausi ja katotaan jos sitten ois tultu järkiin ja laitettu jotain "käytännölisempää..."
 
Laitetaan nyt vaikka tähän ketjuun, vaikka asian vierestä onkin:

Eli mistä porukka on ostanut/tilannut kilkettä Buelleihin?
Tällähetkellä olisi ostoslistalla semmoset kumiset crashpadit
rungon/tankin kylkiin. (näin enneunen että tällä kaudella kippaan...)

Löysin jotain brittiläisiä webikauppoja, mutta mikään niistä ei taida
toimittaa britannian ulkopuolelle...
sad_orig.gif
Paras ja suurin on hillbilly-motors.de,jenkki pojat itekin päivittelee osapaljoutta foorumeissaan. Tilaus hommatkin toimii kivuttomasti(kokemusta on)Terv.ex-Böllisti
 
G_SP3_1.JPG

4692.jpg

lightning_xb12s.gif

Vaikeeta tää elämä... joskus?
No joo,Kyllähän noista Buelli ylivoimasesti sulavimman näköinen on,mut se voimapuoli on sit jokaisen oma valinta. Totuus on kuitenkin se,et missään pyörässä ei ilmeisesti oo tarpeeks voimaa. Kyllä nykypäivänä LÄHES jokaista pyörää on jollain tavalla rassattu. Siis ratkaisuhan on ite tehtävä. 2 kesää ajelin 12s:llä ja hieno oli,mut 4v tytön yh-iskänä oli pakko vaihtaa´suurempaan´jos meinas yleensä jatkaa koko harrastusta,et saa tytön KUNNOLLA kyytiin(ei onnistu Buellissa). Siis tilauksessa on Kawa zrx 1200 r, mut viikko on menny vasta neljästä(perkeleen pitkä toimitusaika). Siis Kawa on tulossa,SAA VITTUILLA,kestän kuin mies.
veryangry.gif
 
Benelli mallistokin tarjoaa jotain mielenkiintoista!
TNT...on aika hieno peli
 
Normi huollot voi suorittaa miten tykkää kunhan tilaa oikeet öljyt jne. merkkiliikkeestä.
No mulla on pitänyt jo ensihuollon aikana käydä kaks kertaa säädättämässä tuo kaasun asennon tunnistin,
sitä varten taitaa tarvita merkkihuollon pelit ja rensselit...
Tai DirectLink softan:

http://www.technoresearch.com/Products/Direct-Link/Direct-Link.htm

Olisko ollu 340 USD ECU-Avaimen kanssa.

Kimppatilauksenahan tuollaisen softapaketin vois tilaa yhen kpl ja avaimia sitten joka jampalle yks ylim..
 
kävinpä tossa lauantaina koeajamassa ducati monster 1000 ja bulu 12s:n
tällä hetkellä siis 750Z kawa ja täytyy todeta että monsteri kävi kivasti käteen mutta kyllä bulun mahtava alavääntö teki vaikutuksen. ei ole ehkä kaikkein helpoin ajettava mutta tiesin sen etukäteen niin ei tullu yllätyksenä, se että pyörä yrittää kampee mutkassa ulos, sisäkurvin puolelle!! (pientä liiottelua...)
todella makee peli, ei tartte vinguttaa 11000 kiekkaa mittarissa että tapahtuu jotain. pystyy nautiskeleen kohtuullisilla nopeuksilla voiman tunteella.
onko muuten ajettavuudessa suurta eroa 12S:llä ja 12R:llä ?
ja kuinka paljon tehtaan race kitt vaikuttaa moottorin ominaisuuksiin ?
 
onko muuten ajettavuudessa suurta eroa 12S:llä ja 12R:llä ?
ja kuinka paljon tehtaan race kitt vaikuttaa moottorin ominaisuuksiin ?
Itse kävin koeistumassa tuota 12R mallia ja totesin että se ei todellakaan ole suunniteltu minulle. Omassa kilokiksussakin on tilava asento mielestäni siihen verrattuna.

Putkesta en osaa sanoa onko sillä suurempaa apua mutta ne saundit
inlove.gif


Kun kerran on kuullut tehoputkellisen soivan verrattuna siihen vakiopiippuun niin pakko se vain todennäköisesti on vaihtaa..

Itsellä loppuen lopuksi kaatui Buellin laitto pääasiallisesti siihen että kun kysyin tarjouksia PUHELIMITSE helmikuussa ja useampaan otteeseen parista paikkaa niin vieläkään niitä ei ole näkynyt vaikka lupasivat laittaa. Osto olisi tullut kun ois vain joku myynyt. Ei viitsinyt aivan kinuamaankaan alkaa.

Ja toinen syy oli tuo ongelmallinen huolto jota ei voi olla huomioimatta kun asuu 450km:n päässä huollosta...
 
Taitaa se american pyörän kuskiakin kotari jnkv kuumottaa kuitenkin. Eilen tuli joku böllillä puku päällä (!) ajava ukko haastattelemaan kotarin ominaisuuksista ja kehumaan mopoa. Siistin näköinen mopo se Buellkin on, eihän siinä mitään. Mutta eipä ainakaan siinä böllissä ollut äänet samaa luokkaa kuin omassa sdukessa.
 
Hmmmm! Vai pitää sen värkin olla valmiiksi pureskeltu, hajuton ja mauton tehtaanmiehen tekele. Itse siirryin 14 kiinanpyörän jälkeen Harrikkaan juuri senvuoksi, että haluan tietää mitä kone sisältää, jokaisen osan pitää olla ollut omassa kädessä ja itse paikoilleen asennettu. Syksyllä purin atomeiksi ja talven ajankanssa ja nautinnolla väsäsin. Toissailtana sisäänajon jälkeen sen säädin penkissä. 20 vuotias Big Twini latasi tauluun lukemat 107 Hv 4500rpm ja 177 NM 4000rpm. Mukava on ajella ja lähtee ihan alhaaltakin. Eikä tarvitse ruiskuja, ilokaasuja tai turboja...
Onneksi en ostanut sitä Hayabusaa 15. pyöräksi, niin kuin aluksi ajattelin. Moottoripyöräily ei ole ollut näin hauskaa yli 10-vuoteen (japsit tuntuivat kyllä ihan mukavilta ensimmäiset 15-vuotta).
062802moto_prv.gif
 
Otsikossa lukee Buell vs. KTM. Nyt täällä 'keskustellaan' jostain kustomeista ja hajabusista, seuraavaksi varmaan joku mainostaa miten isin uusi turbodieselvolkkari pesee väännöllään kaikki bensa-autot. Ainakin lastutettuna.
 
Back
Ylös