Täytyy kyllä myöntää, että olen vähän samoilla linjoilla Bomberin kanssa. Ärräpyöräksi siitä ei ole eikä siitä uudesta ihmemallista supermotoksikaan ole kun se on niin painava. Paras etu on, että pääsee H-D kokoontumisajoon, vai pääseekö nykyään enää?
Maailmalla on näitä tykkien H-D-sukulaisten mutkakelpoisten valmistajia joitakin, mm. Elysses (tai sinne päin) ja Hellcat? Ne on niin kalliita ja vaikeita tuoda Eurooppaan etteivät ole edes jääneet mieleen. Mutta S&S 124 ci koneessa on munaa, sen tiedän semmoisen omistaneena, mutta mistä löytyisi kevyt runko joka sen täydentäisi? Ducati on nykyään lähimpänä, mutta olen kyllä vähän kyllästynyt jo 1098S:äänkin ja sehän on kyykky. Vanhempi 999S tuntuu paremmalta. Mun optimipyörän ei tarvisi olla kyykky, mutta kevyt ja tehokas sen pitäisi olla. Huippualusta ja kohtuu retropyörän ajoasento. Kumma kyllä 999S on kyykky, mutta se ei häiritse yhtään.
Buellihan pyrkii keulimaan, mutta se ei johdu tehosta vaan lyhyestä akselivälistä ja mulle se onkin aivan liian pieni. Uutta isompaa tai pitempirunkoista en ole kokeillut. Onko joku?