Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kaveri on +180 pitkä ja mikä omituista, sillä otti longissa polvet tankin "syvennykseen" aika ikävästi, oli seuraavana pvänä oikein mustelmat. Kun taas sitten kokeili xb12s:ää niin ei ollut mitään ongelmia...Saattaa käydä vähän ahtaaksi. Kannattaa kokeilla longia eli XB12Ss. Mulla on "normaali" eli XB12S ja se on just sopiva tämmöselle 175 senttiselle korstolle...![]()
Tehdas tarjoaa "customointia", eli ne halus lisää pintaa johon voi maalata/painaa printtiä.Hyi helev**!!! minkähän takia ne o laittanu tollaset krossipyörän posket tohon taakke??![]()
Moi. Olis mahdollisesti tarjolla 12R ja S Buluun sopivia tukevampia ja lyhyempiä imutöttöröitä ruiskun runkoon alkuperäisen kumilerpukan tilalle. Menee paikalleen ns. heittämällä.Imu ja pakopuolen avarrukset avittaa paljon Buelleja.
More Info Thanks!Moi. Olis mahdollisesti tarjolla 12R ja S Buluun sopivia tukevampia ja lyhyempiä imutöttöröitä ruiskun runkoon alkuperäisen kumilerpukan tilalle. Menee paikalleen ns. heittämällä.
Huoltoväli 8000km. Eka huolto sisäänajon jälkeen reilu satanen muistaakseni. 8000km huolto parisen sataa ja 16tkm nelisensataa (tulpat, suodattimet vaihtoon). Tämän jlk ei tietoutta. Veikkaus on että 16tkm välein hieman isompaa.No mitenkäs kalliit noi bulun huollot on ja onko huoltopaikkoja ympäri Suomen-maata??
Joskus kuulin jostain naapurin tuttavan kaimalta, että aika kalliit on huollot, mut ei ihan ducatin tasoa... onks näin??
Mistä siinä sitten maksetaan? Remmiveto, hydrauliset nostajat ym, eli melko huoltovapaa peli.Huoltoväli 8000km. Eka huolto sisäänajon jälkeen reilu satanen muistaakseni. 8000km huolto parisen sataa ja 16tkm nelisensataa (tulpat, suodattimet vaihtoon). Tämän jlk ei tietoutta. Veikkaus on että 16tkm välein hieman isompaa.No mitenkäs kalliit noi bulun huollot on ja onko huoltopaikkoja ympäri Suomen-maata??
Joskus kuulin jostain naapurin tuttavan kaimalta, että aika kalliit on huollot, mut ei ihan ducatin tasoa... onks näin??
Ei mielestäni pahan hintaista.
mä oon kuullu ihan samanlaisia juoruja... kai ne tietää ketkä puhuu.Sitäpaitsi, oon kuullu monilta kymmeniltä motoristeilta ettei ameriikkalainen ole tosiaankaan huoltovapaa peli, siis japanialisen omistavilta kuskeilta![]()
tsekkaas HDCF:n Chatboardi, siä on jotain juttua tosta asiasta.Paljonkohan meitä Buellisteja mahtaa olla Suomenmaalla?? Onks kellään heittää jotain muutakin ku "musta tuntuu" tietoa??![]()