Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
siinä tais lukea jotain 80-90db:tä.Ei oo vakio... Sebring... Paljonko siinä sitten lukee, kun en itse oo moista tekstiä löytäny?
Juu ja radalle mennessä soundit mitataan V2 moottorissa : 5000rpm desipelimittauksessa :Mulla lukee 96db @3000rpm
Eihän toi härveli edes kierrä paljoa enempää ku toi 5000Juu ja radalle mennessä soundit mitataan V2 moottorissa : 5000rpm desipelimittauksessa :Mulla lukee 96db @3000rpm![]()
![]()
Eikös niissä tule race- ja street-bafflet mukana? Vai onko olemassa erikseen vielä jotkut hyshys-killerit?Onko kellään tietoa, että mistä saisi ostettua Sebringin rutkeen dB-killeriä?
Siis linkin kaltainen putki:
http://www.twinmotorcycles.nl/webshop....55E.jpg
Ei ole asiaa radalle ainakaan 1125 R:n kanssa vakiovaimentajallakaan. Ahvenistolla mitattiin 101db@4500. Pitää vaan ajella radoilla missä ei ääniä mittailla.Eihän toi härveli edes kierrä paljoa enempää ku toi 5000![]()
Ei noilla buluilla taida olla radalle asiaa... siis jos ei oo vakioputki.
Miten ne kehtaa pitää radoilla noin matalia desibelirajoja (97dB), että radalle pääsee ajaa vain ompelukoneilla.Ei ole asiaa radalle ainakaan 1125 R:n kanssa vakiovaimentajallakaan. Ahvenistolla mitattiin 101db@4500. Pitää vaan ajella radoilla missä ei ääniä mittailla.Eihän toi härveli edes kierrä paljoa enempää ku toi 5000![]()
No on aika ihme puuhaa, että tieliikenteeseen tyyppihyväksytyllä laitteella ei pääse radalle äänien takia!Miten ne kehtaa pitää radoilla noin matalia desibelirajoja (97dB), että radalle pääsee ajaa vain ompelukoneilla.Ei ole asiaa radalle ainakaan 1125 R:n kanssa vakiovaimentajallakaan. Ahvenistolla mitattiin 101db@4500. Pitää vaan ajella radoilla missä ei ääniä mittailla.Eihän toi härveli edes kierrä paljoa enempää ku toi 5000![]()
Eli missä EI mitata? Kuumottas aikas paljon käydä rataa kiertämässä, mutta ei kyllä omakaan mene millään alle 100db.Ei ole asiaa radalle ainakaan 1125 R:n kanssa vakiovaimentajallakaan. Ahvenistolla mitattiin 101db@4500. Pitää vaan ajella radoilla missä ei ääniä mittailla.Eihän toi härveli edes kierrä paljoa enempää ku toi 5000![]()
Botniaring, Kemora, Alastaro. Näissä saa ajaa ilman melumittauksia. Juhannuksena on Jurvassa VMPK:n ajoleiri ja sinne voi mennä kuka vaan. Olikohan koko aika (pe-su) 30€ tai jotain. Siis pilailmaista. Itse ajattelin mennä lauantaina, jos kelit antaa myöten.Eli missä EI mitata? Kuumottas aikas paljon käydä rataa kiertämässä, mutta ei kyllä omakaan mene millään alle 100db.
ps. miten on 1125 pelannu?