• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Bulldog?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Bulldog on sitten uusi pyöräni.vm-2004 ja ihan loppuunajettu eli 6000 km.
Tervetuloa kerhoon!!
Nyt kun tulis vielä ajokelit!!
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

Täällähän on Bulldog-kuskeja vaikka kuinka paljon.
Miten olis jos järjestäisimme ensi keväänä/kesänä kokoontumisajot johonkin päin suomea???

Nyt hypättiin asiasta, mutta kuitenkin!!

sport05.gif
sport05.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
sport05.gif
sport05.gif

Mulla on tosta ostamastani moposta otettu pikkukate pois ja pistetty myös minivilkut.Ajattelin takaisin vaihtaa alkuperäiset,ei toi aihio mielestäni streetfighterin suuntaan taivu yhtään.

Mulla on tosta ostamastani moposta otettu pikkukate pois ja pistetty myös minivilkut.Ajattelin takaisin vaihtaa alkuperäiset,ei toi aihio mielestäni streetfighterin suuntaan taivu yhtään.
No joo, itse taas olen harkinnut poistaa katteen ja vaihtaa noi vilkut
biggrin.gif

Jossakin vaiheessa olen miettinyt koko etuvalon vaihtamista, pyramid plasticsilta löytyy aika hienoja nose-coneja, esim. "mantis". Toisaalta monet tykkää tosta perinteisestä pyöreästä lampusta. Kai tämä näprääminen, rakentelu ja osien ostelu villitys on vain jotain sijaistoimintaa pyörän kanssa paremman mp-henkisen puuhastelun puuttuessa...  
sport05.gif

saateri ku tota luntakin tulee vaan lisää!  
confused_orig.gif

Kai tämä näprääminen, rakentelu ja osien ostelu villitys on vain jotain sijaistoimintaa pyörän kanssa paremman mp-henkisen puuhastelun puuttuessa...  
sport05.gif

saateri ku tota luntakin tulee vaan lisää!  
confused_orig.gif
Harvat kai sitä pyörää kesällä rakentelee, kun talvella on niin paljon aikaa!!

Kesä, kesä, kesä......koska
confused_orig.gif

Näyttävät Bulldogit tekevän kauppansa.Kaikki Motopalstan asiallisesti hinnoitellut näyttävät menevän.Lisäksi kuulemma ylivuotisia haalittu suoraan halukkaille.

Ihan kauhee kuume päällä. Pitäis jo päästä baanalle. Autotallissa jo öljyt vaihdettu ja käytellää pyörää harva se päivä. Koska meinaatte ulkoiluttaa Bulldoginne ekan kerran 15.4 mulla alustava ilmoitus vakuutusyhtiössä aiemmin pitäis kyllä päästä.
sport05.gif
sport05.gif
sport05.gif

Tuttavapiirissä on pari ja molemmat matkailukäytössä. Soveltuu kuulemma hyvin.

On kai enmempi aikuisen miehen (tai naisen) pyörä kuin räkänokkaräppärin. Varmasti saattaa tuntua peruskyykkyjen jälkeen laiskalta ja kiihtyvyys kai 200 km/h -tuntumassa olematonta.

Niin Africa Twinihän on kyykky sadoilla hevosvoimilla johon Bulldoggia vertasin. Afrikkalaisessa on 750cc ja 50hv/50nm ja meno on aivan toistaluokkaa eikä sillä ollut huiputkaan kuin 180km/h joten älkää nyt sotkeko kyykkyjä tähän  
veryangry.gif

Tuli viimekesänä testattua oikein viritettyä (putket ja suuttimet sekä penkitys) Bulldoggia. En tiedä miten vakio menee mutta tuo oli Africatwiniin tottuneelle kuin täi tervassa. Pyörässä nyt vaan on auttamattoman tehoton moottori. Ei uskoisi yli 1000 kuutioiseksi. Se sopii aloittelevalle tai vain ja ainoastaan kaupungissa yksin ajavan, rajoituksia noudattavan, rauhallisen henkilön leluksi.
En voi muuta sanoa kuin - Africa Twinistä ei ole muuta kuin mökki mopoksi (ei pahalla).
033102beer_1_prv.gif

Ensimmäinen päivä ajettu ja 180 km takana. Hieman vilakkaa vielä on mutta
smile_org.gif
smile_org.gif
niin kivaa. Kevarin jälkeen 20 v ajamatta mutta Bulldog on todella helppo ajettava. Moottori vääntää mukavasti jo alhaalta. Jarrut on todella tehokkaat. 183 cm miehelle ihan mukava ajoasento. Reilussa 100 km/h alkaa tuuli jo vähän puskea yläkroppaa mutta väsymättä pystyy kyllä pitempäänkin vauhtia pitämään. Kaupungissakin ajelu on helppoa kun oppii annostelemaan kaasua kohtuudella.
Kokeilin silikoni tulppia korviin pitemmällä taipaleella ja totesin ne tosi hyviksi. Melutaso laskee ja nautinto paranee. Suosittelen. Kypäränä Shoei xr-1000.
Tänään taas baanalle.
sport05.gif

Ekat kilsat takana ja voin sanoa että onpas kivaa hommaa. Kuten moni muukin on todennut niin ajettavuus on tällä pyörällä helppoa jopa ilman sen ihmeellisempää kokemusta.

Nyt jäitä hattuun ja parit
033102beer_1_prv.gif
huomenna homma jatkuu.

Eipä muuta kuin kruisailemaan... ja moikkaillaan!

1000 km huolto lähestyy. Paljonko ovat veloittaneet öljynvaihdosta ja ruuvien kiristyksestä? Ihan ei ole pysynyt hanskassa manuaalin ohjeen mukainen kaasun käyttö. Ei kai se niin vaarallista ole.
biggrin.gif

Back