G
Guest
Guest
Tervetuloa kerhoon!!Bulldog on sitten uusi pyöräni.vm-2004 ja ihan loppuunajettu eli 6000 km.
Nyt kun tulis vielä ajokelit!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tervetuloa kerhoon!!Bulldog on sitten uusi pyöräni.vm-2004 ja ihan loppuunajettu eli 6000 km.
Onneksi olkoon wanna-be!Bulldog on sitten uusi pyöräni.vm-2004 ja ihan loppuunajettu eli 6000 km.
Varmasti hyvä / järkevä valinta.Bulldog on sitten uusi pyöräni.vm-2004 ja ihan loppuunajettu eli 6000 km.
No joo, itse taas olen harkinnut poistaa katteen ja vaihtaa noi vilkutMulla on tosta ostamastani moposta otettu pikkukate pois ja pistetty myös minivilkut.Ajattelin takaisin vaihtaa alkuperäiset,ei toi aihio mielestäni streetfighterin suuntaan taivu yhtään.
Harvat kai sitä pyörää kesällä rakentelee, kun talvella on niin paljon aikaa!!Kai tämä näprääminen, rakentelu ja osien ostelu villitys on vain jotain sijaistoimintaa pyörän kanssa paremman mp-henkisen puuhastelun puuttuessa...![]()
saateri ku tota luntakin tulee vaan lisää!![]()
Tuttavapiirissä on pari ja molemmat matkailukäytössä. Soveltuu kuulemma hyvin.
On kai enmempi aikuisen miehen (tai naisen) pyörä kuin räkänokkaräppärin. Varmasti saattaa tuntua peruskyykkyjen jälkeen laiskalta ja kiihtyvyys kai 200 km/h -tuntumassa olematonta.
En voi muuta sanoa kuin - Africa Twinistä ei ole muuta kuin mökki mopoksi (ei pahalla).Tuli viimekesänä testattua oikein viritettyä (putket ja suuttimet sekä penkitys) Bulldoggia. En tiedä miten vakio menee mutta tuo oli Africatwiniin tottuneelle kuin täi tervassa. Pyörässä nyt vaan on auttamattoman tehoton moottori. Ei uskoisi yli 1000 kuutioiseksi. Se sopii aloittelevalle tai vain ja ainoastaan kaupungissa yksin ajavan, rajoituksia noudattavan, rauhallisen henkilön leluksi.
Vasta 8.5Ihan kauhee kuume päällä. Pitäis jo päästä baanalle. Autotallissa jo öljyt vaihdettu ja käytellää pyörää harva se päivä. Koska meinaatte ulkoiluttaa Bulldoginne ekan kerran 15.4 mulla alustava ilmoitus vakuutusyhtiössä aiemmin pitäis kyllä päästä.![]()
![]()
![]()
Heti kun saan FN:n tallista ulos! Ei vaan uskalla vielä kun hiekkaa ja lunta ja jäätä ja kaikkea moskaa kaikki paikat täynnä, varsinkin kuskin pää...Pistäkäähän niistä Bulldogeistanne kuvia tänne niin saa ihailla!