Mites Carpimoton tilaus crediittikortilla oikein menee? Kaveri koitti tilata tuolta Ducceen etukatetta, mutta aika hankalaa on. Koitin itekkin ja olin vähällä tilata hiilari-etukatteen Bobiin...
Siis miten toimii toi systeemi? tilaus sisään ja tilausvahvistus tulee s-postiin. OK. Tän jälkeen pitää varmistaa tilaus ja täyttää uudestaan osoite- ja laskutus-tiedot. OK. Näinkin tehtiin. Tän jälkeen tulee kysymys, mitä luottokorttia halutaan käyttää, millä pyörällä ajaa(!?) ja carpimoton vahvistuspyyntö, että ymmärtää ehdot toimitukseen, tilaukseen ja laskutukseen. Kaikkiin rasti ja painallus "proceed" kohdasta. Ja kas: Kaikki alkaa alusta!
Missään vaiheessa ei kysytä esim. luottokortin numeroa ja firma ihmettelee, kun kysytään mihin voi maksaa, että tilaus ei etene ennen kuin tavara on maksettu...
Siis onko tuolta joku tilannut luottokortilla ja miten se homma oikein hoituu?? Oon ite tilannut Ameriikasta eri firmoista osia ja rättejä ja homma pelaa huomattavasti helpommin ja silti turvallisesti. Olen ULAlla.