Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Katti jää piiloon katseilta G&G-putken kanssa.Mites Sytky sulla nuo äänet? Tuokin ratkaisu näytää ihan hyvältä. Ei millään viitsisi ruveta laittaman mitään jäätävää pönttöä tuohon sivulle.
Onko paljonkin nopeampi/parempi radalla kuin trumppa?Jaahas eka ratapäivä takana hondalla. Kallistusvarat ovat kyllä hieman puutteelliset noiden "tuntosarvien" kanssa ja pakoputkin menee nyt sitten viimestään vaihtoon että ei se rupea sitten raapimaan. En tiedä tarvitseeko seisontatukikin heivata rata-ajelujen ajaksi aina johonkin helvettiin näyttäisi aika liki olevan maapalloa kanttailessa.
Noihin "tuntosarviin" kannattaa muuten laittaa jotain ruuvilukitetta jos meinaa laahailla niitä. Itseltä hukkui toinen ja toinen oli löysällä ekan setin jälkeen. Ilmeisesti ruuvi lämpenee niin paljon että se ei ole enään kireä alumiini holkkia vasten vaan pääsee pyörimään![]()
Nuo kun saa kohdilleen niin uskoisin että edellytykset löytyy aika kovaankin kyytiin![]()
Paha sanoa vielä mitään vakiokuntoisena varmaan yhtä hidas kun on sen verran rajalliset kallistusvarat mutta jäi kyllä hyvä fiilis sinäänsä että pyörä tuntui paljon vakaammalta kuin riumppi joka oli varsinkin nopeissa kurveissa hermostuneen oloinen. Saattaa toki olla kiinni myös stongan leveydestä tuo kun riumpissa tuppasi olemaan se varikon levein ohjaustankoOnko paljonkin nopeampi/parempi radalla kuin trumppa?Jaahas eka ratapäivä takana hondalla. Kallistusvarat ovat kyllä hieman puutteelliset noiden "tuntosarvien" kanssa ja pakoputkin menee nyt sitten viimestään vaihtoon että ei se rupea sitten raapimaan. En tiedä tarvitseeko seisontatukikin heivata rata-ajelujen ajaksi aina johonkin helvettiin näyttäisi aika liki olevan maapalloa kanttailessa.
Noihin "tuntosarviin" kannattaa muuten laittaa jotain ruuvilukitetta jos meinaa laahailla niitä. Itseltä hukkui toinen ja toinen oli löysällä ekan setin jälkeen. Ilmeisesti ruuvi lämpenee niin paljon että se ei ole enään kireä alumiini holkkia vasten vaan pääsee pyörimään![]()
Nuo kun saa kohdilleen niin uskoisin että edellytykset löytyy aika kovaankin kyytiin![]()
Itsellä otti aika nopeasti polven jälkeen tapit maahan kiinni. Pakoputken puoleinen sitten löystyi ja vääntyi jolloin siirsin vasemmanpuoleisen ruuvin siihen ja otin oikealle kääntyvät mutkat vähän hiljempää. Vasuriin kun veteli ilman sitä ruuvia niin ei tuntunut kevyessä ahvenisto kurvailussa olevan ongelmia kallistusvaran kanssa mutta ei sinne kuvien perusteella paljoa kyllä ilmaakaan jää väliin, oikealta en ottaisi ruuvia pois ennen kuin saa jonkun paremman mallisen äänenvaimentimen. Itse laitoin vähän kemppiliimaa kuluneiden ruuvien päähän niin ei tarvitse aina uusia laittaaOnko muilla ollut tätä ongelmaa, että on joutunut roikkumaan oikeen kunnolla, että polvipala on ottanut maahan kiinni ennen jalkatappeja? Alussa en oikeen uskonut, kuinka paljon pitää roikkua, että polvipalat nappaa maahan kiinni. Itselläni jalkatapit ovat kuluneet niin pahasti, ettei viitsi enää pitää niitä paikoillaan, kun ei saa pois enää, jos kuluu enempi. Tarttis hommata uudet ruuvit.
Muistaakseni joku sanoi, ettei kannata poistaa lainkaan, vaan antaa olla, mutta onko joku poistanut jalkatappien "tuntosarvet"? Onko hyötyä rata-ajossa, vai kallistuuko tällöin jo liikaa?
Eikä muuten kannata unohtaa mahdollisesti uutta Tuonoa 2010, jos on yhtään lähelläkään RSV4:ää, niin sekoittaa pakan täydellisestiPakkaa sekoittaa pahasti vielä julkaisematon 2010 Z1000.
Jos uudessa Zetassa on tarpeeksi paukkua ja paino pudonnut niin pyörän hankinta päätös siirtyy ensi kevääseen.
Hinnan puolesta laskisin tuon kilpailemaan ducatin streetfighterin kanssa enkä 12k euron pintaan myytävien japsi pyörien kanssa. Tuskin meinaan tulee alle 20k euroon lähtemään tuo aprillia. Jos taas ei hintaa ja huoltokuluja huomioida on streetfighter ainakin omasta mielestäni täysin ylivoimainen kokonaisuus.Eikä muuten kannata unohtaa mahdollisesti uutta Tuonoa 2010, jos on yhtään lähelläkään RSV4:ää, niin sekoittaa pakan täydellisestiPakkaa sekoittaa pahasti vielä julkaisematon 2010 Z1000.
Jos uudessa Zetassa on tarpeeksi paukkua ja paino pudonnut niin pyörän hankinta päätös siirtyy ensi kevääseen.![]()
Jep, tosin tuono tulee pyyhkimään pöydän mikäli sama linja pitää kuin aikaisemminkin. V4-motti niillä tehoilla pystypyörässä, yhdessä aprilian hyvän ajettavuuden kanssa tulee olemaan taatusti hauska yhdistelmä. Hinta sitten erikseen...Hinnan puolesta laskisin tuon kilpailemaan ducatin streetfighterin kanssa enkä 12k euron pintaan myytävien japsi pyörien kanssa. Tuskin meinaan tulee alle 20k euroon lähtemään tuo aprillia. Jos taas ei hintaa ja huoltokuluja huomioida on streetfighter ainakin omasta mielestäni täysin ylivoimainen kokonaisuus.Eikä muuten kannata unohtaa mahdollisesti uutta Tuonoa 2010, jos on yhtään lähelläkään RSV4:ää, niin sekoittaa pakan täydellisestiPakkaa sekoittaa pahasti vielä julkaisematon 2010 Z1000.
Jos uudessa Zetassa on tarpeeksi paukkua ja paino pudonnut niin pyörän hankinta päätös siirtyy ensi kevääseen.![]()
Katselin itse kesällä samoja laitteita ja CB1000R jäi mieleen pienen kokonsa, ruman äänenvaimentimensa ja muovisuutensa puolesta. Tarjolla oli se vihertävä ja rusehtava versio.On tullut testattua ensi kevättä silmällä pitäen kaikkia tonniset nakut lukuunottamatta Speed Triple.
Nam!
CB1000:n erottui muista japseista painon,ketteryyden ja keskialueen tehon/väännön ansiosta.
Mahtava laite kertakaikkiaan.
Miinukset taas liittyy mittaristoon josta en kauheammin pitänyt sekä tietysti siihen että slipari on pakko-ostos.
Todella munattomat äänet vakiona verrattuna esim.Zetaan.
Mulla on S-Dukessa Diablo Corsa 3, ja hyvin on kestänyt uudenveroisena sen 2500. Varmaan 6 tuhatta menee itkemättä.Millaisia kokemuksia renkaiden kulumisista CB1000R alla muilla on?