Moro!
En varmaan tullut oikeeseen paikkaan esittäytymään, mutta tulinpa kuitenkin, kun itseltä tuommonen CB1000R löytyy pihasta (tai vielä tallista) ja tätä keskustelua varmasti eniten seurailen. Niin, että ette sitten ihmettele, jos täällä joku uusi tyyppi jotain joskus huutelee.
Elikkä olen tällanen 3-kympin tietämillä oleva mies Espoosta. Viime keväänä tuli kortti hommattua ja siihen sitten Honda päälle. Ja hauskaa on ollut, pyörä on ihan huippu, vaikka nyt ei hirveästi kokemusta muista olekaan. Nakuun päädyin ketteryyden ja ajoasennon perusteella pitkälti. Kyykyt ei oikein hirveästi ole lämmittänyt ja ajokin on pääasiassa lyhyempää niin ei kummoisia matkaominaisuuksiakaan tarvinnut, vaikka kyllä tuolla on ihan kiva ollut pitempiäkin reissuja heittää, kunhan pitää tarpeeksi taukoja.
Tällä hetkellä kovasti odottelen, että pääsisi ekat rundit heittämään. Pientä modausta tässä odotellessa tullut tehtyä ja tälläkin hetkellä osia odotellaan (mm. tail tidy). Laittelen ehkä kuviakin kunhan saan systeemit paikoilleen. Noita modausosia pääasiassa Briteistä olen tilaillut, sillä on vaan hintataso ja valikoima sen verran eri luokkaa.
Että tämmöstä, eiköhän siinä tärkeimmät tullut. Osaiskohan kukaan muuten kertoa, kun olen kuullut, että CB1000R:läisetkin järjestää kokoontumisajoja, että mistä tällasista saisi tietoa? Olisi kiva olla joskus ihan livenä mukana.
Hauskaa kevättä ja toivottavasti päästään pian lumesta eroon!
Ilkka[/QUOT
Mulla kans ollu viime keväästä lähtien CB ja tyytyväinen oon valintaan.Kilsoja tuli vaan kuutisentuhatta, mut tänä kesänä korjataan tilanne