Velmu84
Wheeler
Cb1000r
Aivan samanlaiset käyrät muodoiltaan ku itelläkin, mutta onko tuo vääntö varmasti takaselta? Ittellä samat modit ja n. 104nm takapyörältä, ja vakiona oli 109hv/88nm. Tehdashan lupaa kampiakselilta 125hv/100nm. Aika positiivinen penkki tuo näyttäis olevan jos on takapyörältä. Yleensä penkit antaa väännöt kohtuu lähelle toisiaan ja hepat voi seilata enemmänkin. Aika hurja lisäys jos 88nm->118nm = 30nm eli noin 34,5% nousu.
Omat tulokset on mitattu dynojetin 250i penkillä. Tehon nousua mulla n.18% (hv/nm), joka on sekin kuulostaa hurjalta.
Aivan samanlaiset käyrät muodoiltaan ku itelläkin, mutta onko tuo vääntö varmasti takaselta? Ittellä samat modit ja n. 104nm takapyörältä, ja vakiona oli 109hv/88nm. Tehdashan lupaa kampiakselilta 125hv/100nm. Aika positiivinen penkki tuo näyttäis olevan jos on takapyörältä. Yleensä penkit antaa väännöt kohtuu lähelle toisiaan ja hepat voi seilata enemmänkin. Aika hurja lisäys jos 88nm->118nm = 30nm eli noin 34,5% nousu.
Omat tulokset on mitattu dynojetin 250i penkillä. Tehon nousua mulla n.18% (hv/nm), joka on sekin kuulostaa hurjalta.
