• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

CBR 1000 RR 2004!

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tkay
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

tkay

New member
Tämä on vielä todennäköisesti feikki, mutta on mukava nähdä, kuinka lähelle totuutta on photoshopilla päästy... Jokatapauksessa upea ilmestys!
inlove.gif


cbr1000rr_6.jpg
 
Kasettilaatikko on siis vaihteisto johon pääsee käsiksi ilman
koneen halkaisua. Voi vaihdella rattaita miten lystää
huomattavasti vähemmällä vaivalla kuin normaali vaihteiston
kanssa.

Tuolla muuten pitkä tarina moposta:
http://www.cbrworld.net/2004/cbr1000rr.htm

T. Dogi
 
Kyllä Honda on teknisellä puolella moottoripyörien nro 1. Se nähtiin taas kerran.  
buttrock.gif
Muotoilukin on kohdallaan.  
033102beer_1_prv.gif
Kawan 10R vaikuttaa jo syntyessään vanhanaikaisen näköiseltä sivuänkkäreineen. Uudessa Bladessa näyttäisivät Nissinit vaihtuneet Tokicoiksi. Toivottavasti jarrut ovat yhtä loistavat kuin tähänastiset.

Nyt jää tehtäväksi ottaa eri liikkeistä vaihtotarjoukset nykyisestä Bladesta ja hankkia puna-sini-valkoinen peli. Vaimollekin tuli ohimennen mainittua, joten sekin puoli on kunnossa (onneksi ei ole kiinnostunut prätkistä).  
062802jumpie_prv.gif
 
Nopeuden mukaan säätyvä vaimennus
kasettilaatikko...
Äärimmäisen kovia argumentteja kompassitorilla ;)
Nyt ei enää ilman kasettilaatikkoa kehtaa
naamansa näyttää...

Tuohan on lähinnä kisameininkeihin kehitetty ratkaisu mutta täytyy sanoa että tälläkin hetkellä olisin erittäin tyytyväinen jos vanhassa sotaratsussani olisi tuollainen. Yksi vaihde alkaa hieman lipsua ja olisihan se mukavampi vaihtaa laatikkoon pieni kilke joutumatta purkamaan koko halvatun myllyä.. Näin se kehitys kulkee snagarimopoihinkin
bowdown.gif


T. Dogi
 
Kyllä siinä on aavistuksen verran tiettyä räyhäkkyyttä havaittavissa...
buttrock.gif
-Eikä tuo sporttivärityskään pahalta näytä.. Pitäisiköhän laittaa taustakuvaksi..?
bowdown.gif



cbr1000rr_3.jpg
 
Kawan 10R vaikuttaa jo syntyessään vanhanaikaisen näköiseltä sivuänkkäreineen.
Eli penkinalusänkkärikin alkaa olemaan tusinakamaa, kun joka "corollassa" moinen on. Pitänee kait vaihtaa malliin, jossa jotain omaperäistä ;)
Niin, kannattaisi varmaan Futura-kuskien siirtyä näihin virtaviivaisempiin corolloihin, niin saisivat mopottimen, jossa katteista löytyisi pyöristettyjä kulmiakin kun italialaisilla on ollut näköjään käytössään vain kulmaviivotin.  
biggrin.gif
 
Niin, kannattaisi varmaan Futura-kuskien siirtyä näihin virtaviivaisempiin corolloihin, niin saisivat mopottimen, jossa katteista löytyisi pyöristettyjä kulmiakin kun italialaisilla on ollut näköjään käytössään vain kulmaviivotin.  :D
Heh, sehän on juurkin se _virtaviivain_ :) btw, viivaimen ja kulmikkaiden muotojen käyttö on imo selvästi yleistynyt (kuten tuo aiemmin mainittu penkinalainen hormisto).
 
Nuolihan tuo on. Ja aika nätti sellainen. Jos tykkää.

Nakut ovat silti ulkonäöllisesti aina mun sydäntä lähellä.

Ajettavuus voi olla aika
biggrin.gif
 
Onko joku löytänyt tiedot pyörän painosta ja tehosta ? Minä olen yrittänyt etsiä, muttei niitä tunnu löytyvän.

Sama taitaa olla 10R:n tietojen kanssa.
 
Back
Ylös