Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
HYVÄ pyörä Ei omakohtaista kokemusta ko. prätkästä, mutta kyllä tuolla maailmalla on pyöriä, joilla on ajettu 100.000 mailia ilman koneen avaamista ja matka jatkuu.Kokemukset Blackbirdistä ja kestävyys
* Runsaimmat ajomäärät ennen koneremonttia
Kertokaa kokemuksistanne tai tietojanne.
Tuota samaa tässä itsekin mietin ja siksi kyselen. Lisäksi tietysti kiinnostaa se miten kuski (kädet + ranteet ym) väsyy pitkillä ajomatkoilla ja viihtyykö takapaksilla istuja niin, ettei tule eroa.Se on seuraava prätkä, ku toinen nykyisistä häviää ja vaihtoraha on valmiina.
Olen sinnikkäästi kärttänyt käyttäjiltä ja huoltajilta jotain negatiivista, mutta eivät suostu haukkumaan. Eivät millään ...
Mulla on murheita käsien (=kämmenten) väsymisen kanssa, mutta yllättäen vain Coretex hanskojen kanssa (Yoko). Lienee liian jäykät? Nahkahanskoilla ajaminen on yhtä juhlaa!tietysti kiinnostaa se miten kuski (kädet + ranteet ym) väsyy pitkillä ajomatkoilla ja viihtyykö takapaksilla istuja niin, ettei tule eroa.
Mun takana istuja (vaimo hänkin) nukahtelee, jotta kypärä kolisee. Jos epämukava siellä >>>> epämukavaa mulla >>>> tuskin ihan eroon asti.Mulla on murheita käsien (=kämmenten) väsymisen kanssa, mutta yllättäen vain Coretex hanskojen kanssa (Yoko). Lienee liian jäykät? Nahkahanskoilla ajaminen on yhtä juhlaa!tietysti kiinnostaa se miten kuski (kädet + ranteet ym) väsyy pitkillä ajomatkoilla ja viihtyykö takapaksilla istuja niin, ettei tule eroa.Menee tankillinen (>300 km) yhtäsoittoa.![]()
Speed-limiter (=vaimo) valittaa +100 nopeuksissa pyörteilyä takana, oon kartoitellut toisenlaisen plexin kokeilemista
Paljonko tuli kuluja noista, noin about?1. Putkisto äänekkäämmäksi (lapsettaa) 4-1 kokosatsi ja 15 kg painoa pois samalla (suuttimet, säädöt ja K&N filsut tms toki samalla).
Onko ollu minkälaista ongelmaa ton Dualin kanssa. Itse könäsin 70:n kympin vauhdista, kun jarrutin etujarrulla ja kun närkkäsin takajarrua, silloin mentiin (etupyörä lukkiutui)! Nyt kun otettiin taasen käyttöön, kokeiltiin samaa temppua, elikkä jarrutettiin etujarrulla voimakkaasti, närkättiin takajarrua, meni etupyörä taasen lukkoon ja kolme metriä mustaa asfaltissa ja könäsy taasen lähellä! Maahantuojan mukaan jos eturengas on lähellä lukkiutumista takajarrun käyttäminen saattaa lukkiuttaa etupyörän. Hengenvaarallinen yhdistelmä, oiskohan jossain venttiilissä vikaa?Vielä tekemättä:
1. Dual-jarrujärjestelmän purkaminen, aluksi tykkäsin, mutta on aiheuttanut pari happipaikkaa (koska omassa ajotavassahan ei voi olla vikaa).
Litratehot: (Bike 2003 kuvaston tiedoilla.)- alhainen litrateho, vrtaa eism hayabusa tai ZX 12R.
no voihan räkä, piti puhua tehoista eikä litratehoista. Vaikka...(nyt heitän mutua ja dementoituneeseen muistiin perustuvaa) olikohan biken testi jossa laskin takarengastehoista lasketut litratehot olleen XX:lle huonommat kuin busalla ja ZX12R:lle. Voi olla että varhaisdementian ja hallusinaatioiden yhdistelmä iskee.Litratehot: (Bike 2003 kuvaston tiedoilla.)- alhainen litrateho, vrtaa eism hayabusa tai ZX 12R.
Hayabusa:134,7 ZX 12R:148,5 ja XX:144,2.
Eli Suzukissa selvästi pienin. Kawa ja Honda varsin lähellä toisiaan. Tosin korkea litrateho normaalikäytössä ei liene erityisen tavoittelemisen arvoinen asia?
Onko niin kuin kaverini kertoo, että Hayabusalla on vaikea ajaa esim I-kehän ruuhkassa mateluvauhtia ja että veto alkaa vasta esim. 3000 kiekan paikkeilla. H. ei kai olekaan tehtykään kahdelle matkapyöräksi vaan yhdelle johonkin muuhun.no voihan räkä, piti puhua tehoista eikä litratehoista. Vaikka...(nyt heitän mutua ja dementoituneeseen muistiin perustuvaa) olikohan biken testi jossa laskin takarengastehoista lasketut litratehot olleen XX:lle huonommat kuin busalla ja ZX12R:lle. Voi olla että varhaisdementian ja hallusinaatioiden yhdistelmä iskee.Litratehot: (Bike 2003 kuvaston tiedoilla.)- alhainen litrateho, vrtaa eism hayabusa tai ZX 12R.
Hayabusa:134,7 ZX 12R:148,5 ja XX:144,2.
Eli Suzukissa selvästi pienin. Kawa ja Honda varsin lähellä toisiaan. Tosin korkea litrateho normaalikäytössä ei liene erityisen tavoittelemisen arvoinen asia?
Se mikä minua Hayabusassa on viehättänyt, on ollut koneen todella onnistunut vääntökäyrä, tasainen mutta silti suht korkea.
Muistelen nähneeni Biken testin jossa Busan vääntökäyrä n 3000 rpm kohdalla oli suurempi kuin XX:n max vääntö. Ja sen huomaa myös ajaessa.
Tosin Busa ja Zx12R on tehty hieman eri tarkoitukseen kuin XX, kai...
No mitäpä noista, XX on silti erinomainen matkasportti.