Osta multa ikäisensä näköinen muttä hyvä ja kaatamaton suomimopo 1.omistajalta -99 67tkm takalaukulla ja akralla 7,3k€?
Tuo voisi minua ehkä vähän kiinnostaa... onkos tuo jossain netissä myynnissä? Onko säädetty Akralle?
No tuota, ei se nyt ihan varsinaisesti ole ollenkaan myynnissä, kunhan vähän jurripäissäni heitin. No kaikkihan on tietysti periaatteessa myynnissä.. mutta kun ei nyt ole varaa siihen toisenmalliseen, niin tällä mennään ainakin tämä kesä kun tuli tuo iso huoltokin venttiilintarkistuksineen kaikkineen rehkittyä.
Lähinnä heitin tuon omana näkemyksenäni xx:n hinnoista, tinkivaralla varustettuna tuo olis mun näkemys, ja on siinä pieni reikä yläkatteessa, joka olis kai korjattavissa jos jaksais.
Kiitos mielenkiinnosta!
Täys akra siinä on, pitihän siihen powercommanderi laittaa mutku en saanu halvalla™
mistään niin se jäi. Hemmetin hyvin kukkuu ja kulkee ilmankin jo vuotta monetta.. yläpään kierroksilla on perstuntumalla lisätehoa, alaväännöt on orkkistasolla. Ja sopivat äänet. Ainakin nää vanhat ruiskut ei käy laihalla säätämättäkään, tarinat kertovat että jos laittaa vapaavirtausilmanputsarin niin sit pitäis se commanderi olla. Muuten, jos jollain on pc2 kuleksimassa, niin ostan kokeeksi sopuhinnalla™
Anteeksi harhaanjohtava viesti, voin minä varmaan sen sulle myyrä jos ens keväänä vielä kiinnostaa, ja riippuen miten muut asiat luistavat tai eivät.