Ite kanssa pähkäilin uutta pyörää koko kesän ajan... Oli, tai on vieläkin 636 kawa ja vaihtoehtoina oli pari eri kusiaista ja sitten 929/954 blade... Ei sillä etteikö kusiainenkin riittäisi, itseasiassa se on mun käyttööni paljon parempi, mutta ostin kuitenkin 954:sen kun moinen sopivasti löytyi. Ja onhan se parhaimman näköinen katemopo mitä on tehty, joten pelkästään senkin takia sellainen kannattaa hankkia...
Muita tonnisia en edes harkinnut. Ihan sama mulle jos niissä on enemmän tehoa tai ovat radalla vähän nopeampia, muut ominaisuudet painaa mun pyörävalinnassa paljon enemmän.
Kelien takia vasta pari kertaa oon päässyt bladella ajelemaan ja ihan hyvältä tuntuu. Yksi vähän pirullinen ominaisuus siinä on, joka kyllä oli tiedossa ja joka vaivaa muitakin hondia, nimittäin ruiskun toiminta... 636:seen tottuneena se nykiminen häiritsee ihan normaaliajossakin. Varmasti siihen tottuisi, mutta parannuskeinokin siihen on, eli power commanderi.
Oon antanut itseni ymmärtää, että monet hondat on säädetty osakaasulla liian rikkaalle ja se aiheuttaa moottorijarrutuksen jälkeen kaasua lisättäessä sen nykimisen ja polttoaineenkulutuskin on vähän suurempaa verrattuna muihin... Commanderilla nuo vaivat pitäis saada fiksattua kuntoon.
JakeT voi varmasti 954 spesialistina korjata jos meni väärin/kertoa lisää?
Ja -C9B5R4-! Aika järkyttävä hinta tolla sun pyörällä.
Ei sitä tuolla hinnalla osta kukaan, näin syksyllä varsinkaan.