Tervehdys uudelle jäsenelle ja tervetuloa mukaan!!!Tervehdys kaikille!!
Olen uusi jäsen ja myös uusi pyörä on mielessä! Yllätys yllätys 900 rr:ä olen ajatellut ja kuullut siitä pelkkää hyvää,mutta kertokaa mihin kannattaa kiinnittää huomiota kun menen katsastamaan vaihtoehtoja. Onko tyyppivikoja tms. Kiitos vastauksistanne....nyt tutimaan...
Mulla on tietty vähän oma lehmä ojassa kun olis kyseinen pyörä myytävänä (linkki löytyy tuosta mun postista tuonne Nettimoton puolelle) ... mut itse asiaan...
Itsellä on siis kokemusta tuosta -03 pelistä jonka itse ostin uutena ja nyt siis kilsoja takana reilut 38tkm, ja ei mitään ongelmia ole ollut. Ainoat minun tiedossa olevat viat noissa ovat olleet se että joissain on lohkossa ollut jotain halkeilua? Mutta uskoisinpa että vialliset on tähän päivään mennessä korjattu. Toinen sellainen perinteinen "CBR vika" on tuo nokkeketjun kiristäjä joka joissain tapauksissa rallattaa mukavasti eri kierroksilla ja eri tavalla. Tuo ei ole siis mitään vaarallista mutta saattaa ottaa jonkin korvaan (tosin eipä tuota ajohurmoksessa kuule !!!) Mun peliin vaihdettiin viime huollossa tuo kyseinen kiristäjä ja se korjasi tilannetta mukavasti.
Sitten voi vain sanoa että muut yleiset asiat kannattaa tarkistaa kuten kulutusosat (ketjut, rattaat, renkaat, laakerit, vaijerit yms.) kuten kaikista pyöristä jos on käytettyä ostamassa...
Muistelisin että täältä foorumilta löytyy keskustelu jostain jossa on juuri keskusteltu (ja kehuttu) kyseisen pyörämallin ominaisuuksia
Joten jos tulee jotain kysyttävää niin jatkoksi vaan tai sitten priva postia tai sitten pääseehän tuota meikäläisen peliä katsomaan jos jossain Salon suunnalla liikkuu...
Tervetuloa siis vielä kerran mukaan parhaaseen MP foorumiin!!!
-C9B5R4-