Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ihan vaan tuli mieleen, niin RF:ssä pääsulake on starttirelessä erillään muista sulakkaeista, niin olisko tuossa sullakin samalla tapaa just pääsulake mikä palaa.
on mitattu ,katkaistiin johto viellä varmuuden vuoksi cdi vierestä ja katottii ettei ole maissa ,sitten kun liitti johdon takaisin niin palosulake , mut voiko laittaa toisen cdi vaikka kaikki numerot ei täsmääNiin, ja toi puolan "herätevirta", onko mitattu niin, ettei ole maissa myös CDI-boksi irrotettuna (johto nirhautunut jossain kohtaa runkoon)?
on mitattu ,katkaistiin johto viellä varmuuden vuoksi cdi vierestä ja katottii ettei ole maissa ,sitten kun liitti johdon takaisin niin palosulake , mut voiko laittaa toisen cdi vaikka kaikki numerot ei täsmää

menee suoraan maihin kun laittaa cdi kiinni staattori vaihdettu säädin mitattu kunnossa ,mutta edelleen voiko laittaa toisen cdi boxin vaikka ei kaikki numerot täsmääEntäs puola? Löytyykö samaisen piuhan takaa vastusta vaiko menee suoraan maihin? Eipä silti, todennäköisempihän toi kärähtänyt CDI on kuin palanut puola. Ja ennen kuin polttaa uuden, niin varmistaa, että latauspuoli ei tunge mitään päätöntä jännitettä järjestelmään.![]()
Absoluuttinen totuus löytyy ehkä maahantuojalta, mutta jotenkin kun tuota EBayn tarjontaa katselee, tulee mieleen, että tuo viiminen olisi jonkinlainen sarjanumero, eli silloin vain kaksi ekaa olisi merkitsevät.[/QUO
samaa kanssa miettinyt ,kaks ekaa varmaan määrittelee minkä maan boksi mitkä kuristukset ,rajoitukset ,eikä ehkä vaikuta toimintaa ihmeemin paitsi jos on rajotettu teho ehkä
Taisivat olla tuohon aikaan rajoitettu kaasarien kurkuilla/suuttimilla.
No näissä on eroja. Hyvä arvaus kyllä on että sähköillä näitä ei olisi kuristettu, mutta voi olla pikkasen sytytystä myöhäistetty… mutta…
Sekä imukurkut, että CDI.
edit:
-72KW 30410-MZ2-A21 976L
-97KW 30410-MZ2-E01 971L
cdi boksia vm. 93-95 ja sitten 96 eteenpäin. Tyyppinumeroita en muista.

en tiedä .mut papereissa täys teho,elikä oliskos toi mz2a se määrävä numero mikä sopiiVarmaa tietoa? Kun näitä arvauksia näyttää netti olevan täynnänsä:
http://cbrforum.com/forum/cbr-1000f-hurricane-38/sc24-ignition-module-differences-143010/
"You can see the G symbol on the right of the id numbers.. which is for the reduced GERMANY version (100hp). You may as well find others such as A, SW etc...."
Eli ketjun aloittajalla olisi jo kuristettu boxi.![]()
Sekä imukurkut, että CDI.
edit:
-72KW 30410-MZ2-A21 976L
-97KW 30410-MZ2-E01 971L
cdi boksia vm. 93-95 ja sitten 96 eteenpäin. Tyyppinumeroita en muista.
en tiedä .mut papereissa täys teho,elikä oliskos toi mz2a se määrävä numero mikä sopii