Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin, Sport attack onkin sitten eri kumi.Viimekesänä vaihtu Misukka Sport Attackkiin ja hyvin se on toiminut ainakin mun kevyessä mopossa.
Nopee Googlaus
Mä en jaksanut ruveta ulkomailta tilaan, kun sai tuon rengastyön ns. "samaan hintaan" ja noi hinnat Conteilla on suomessakin ihan siedettävät.. pitäs olla halpa paikka vaihtaa, tai ruveta ite vaihtamaan, niin vois ulkomailta tilatakin. Nyt näin ja ei mielestäni ihan konkorssihinta, kun tuli takaselle 150€ asennettuna hintaa ja etunen jotain 125€Mulla itellä ensasennus renkaina sport attackit ja pelkkää hyvää sanottavaa yli 8000km takana ja vieläkin hyvät, armoton pitowww.reifen.de löytyy kummeja paljo suomen hintoja halvemmalla...kun vaan löytää halvan mestan vaihdolle!!!![]()
Mistä sait tuohon hintaan alle laitettuna?Mä en jaksanut ruveta ulkomailta tilaan, kun sai tuon rengastyön ns. "samaan hintaan" ja noi hinnat Conteilla on suomessakin ihan siedettävät.. pitäs olla halpa paikka vaihtaa, tai ruveta ite vaihtamaan, niin vois ulkomailta tilatakin. Nyt näin ja ei mielestäni ihan konkorssihinta, kun tuli takaselle 150€ asennettuna hintaa ja etunen jotain 125€Mulla itellä ensasennus renkaina sport attackit ja pelkkää hyvää sanottavaa yli 8000km takana ja vieläkin hyvät, armoton pitowww.reifen.de löytyy kummeja paljo suomen hintoja halvemmalla...kun vaan löytää halvan mestan vaihdolle!!!![]()
- P
Edit: mutta paljon on kiitosta sport & road attack saaneet vissiin viime aikoina ihan testeissäkin, joten odottavaisin mielin noita odotan päästä ajeleen. Erittäin pitäviksi kehuttu, tosi hyvät myös sadekelissä + lämpenee juttujen mukaan tosi nopsaan eli tässä tuntuis hinta & laatu kohtaavan.
Jyväskylässä Nissanin merkkiliike eli Autopale. Eilen katoin kuitin ja 283€ oli loppusumma, josta takanen oli 158€ ja etunen 125€Mistä sait tuohon hintaan alle laitettuna?Mä en jaksanut ruveta ulkomailta tilaan, kun sai tuon rengastyön ns. "samaan hintaan" ja noi hinnat Conteilla on suomessakin ihan siedettävät.. pitäs olla halpa paikka vaihtaa, tai ruveta ite vaihtamaan, niin vois ulkomailta tilatakin. Nyt näin ja ei mielestäni ihan konkorssihinta, kun tuli takaselle 150€ asennettuna hintaa ja etunen jotain 125€Mulla itellä ensasennus renkaina sport attackit ja pelkkää hyvää sanottavaa yli 8000km takana ja vieläkin hyvät, armoton pitowww.reifen.de löytyy kummeja paljo suomen hintoja halvemmalla...kun vaan löytää halvan mestan vaihdolle!!!![]()
- P
Edit: mutta paljon on kiitosta sport & road attack saaneet vissiin viime aikoina ihan testeissäkin, joten odottavaisin mielin noita odotan päästä ajeleen. Erittäin pitäviksi kehuttu, tosi hyvät myös sadekelissä + lämpenee juttujen mukaan tosi nopsaan eli tässä tuntuis hinta & laatu kohtaavan.![]()
Tämän alleviivaan. Liki 5 paria viime kesänä noita ajoin ja saksassa tehdyt etuset oli hyviä, korealaiset huonoja.Hyvin nuo on muuten toimineet, mutta katsokaa että saatte eturenkaan "Made in Germany"-leimalla. Mulle sattui eteen korealainen (vai missäköhän vinkuintiassa olikaan tehty) ja täristi niin maan perusteellisesti. Tasapainotus oli kyllä asianmukaisesti tehty, enemmänkin kyseessä taisi olla pyöreys- tms. ongelma. Saksalainen kumi korjasi tilanteen.
Jep! Autopalelta vaikka liike onkin pääosin autoliike saa myös moottoripyörätarviketta ja rengasta (ja renkaita on aika isot määrät varastossa)Jyväskylässä Nissanin merkkiliike eli Autopale. Eilen katoin kuitin ja 283€ oli loppusumma, josta takanen oli 158€ ja etunen 125€
Sama hinta siis road / sport-attack rinkuloille. Forcet olis ollut 130/98 mutta ne ei sitten ole samaa tasoa kuin edellä mainitut.
Nämä siis tosiaan 190/50-ZR17 & 120/70-ZR17 kokojen hinnat.
- P
Itsellä ollut myös Continentalin renkaat viime kesän alla ja samoilla mennään tämä kesä. Hyvin ovat toimineet.
Kuvittele lukkojarrutus, sillon se toimii aurana.Nyt kaivetaan ikuisuuden vanha topic esille mutta en viitsi uutta aloittaa kun sopii tähän. Tyhmä kysymys: Ostin Telluun eturenkaaksi Contin Race Attackin ja sen kyljessä lukee front ja pyörimissuunnan nuoli mutta mielestäni tuo nuoli on ristiriidassa sen kanssa miltä pyörän kuviointi näyttää. Eli pitääkö sen kuvion oikeastikin olla "väärin päin"?
http://www.kneedraggers.com/image_s....ugh.jpg
Tuossa vielä kuva renkaasta, eli pyörimissuunnan nuoli on niin, että renkaan kuvio "sulkeutuu" eteenpäin pyörittäessä.
Vai väärinpäin.. Moka tehtaalla... Ei vaan, kaikki etuset on noin.Nyt kaivetaan ikuisuuden vanha topic esille mutta en viitsi uutta aloittaa kun sopii tähän. Tyhmä kysymys: Ostin Telluun eturenkaaksi Contin Race Attackin ja sen kyljessä lukee front ja pyörimissuunnan nuoli mutta mielestäni tuo nuoli on ristiriidassa sen kanssa miltä pyörän kuviointi näyttää. Eli pitääkö sen kuvion oikeastikin olla "väärin päin"?
http://www.kneedraggers.com/image_s....ugh.jpg
Tuossa vielä kuva renkaasta, eli pyörimissuunnan nuoli on niin, että renkaan kuvio "sulkeutuu" eteenpäin pyörittäessä.