• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Continental Road Attack

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tony
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Itelle laittelin just eilen eteen sport-attacin. Kaverilla ainakin hyvin pelannu moiset kummit ku se on jo yhen kesän ajellu ...
thumbs-up.gif

Viime viikolla tuli laitettua road attackit eteen ja taakse.

takanen: 190/50/17
etunen: 120/70/17

ja hintaa tuli töineen suur.piirt 280€

Hyvän näköiset rinkulat ja kunhan pärrä on lopullisesti kasassa & tuo takatalvi hellittää, niin voin pistää ajokokemuksia myöhemmin.

- P

Mulla itellä ensasennus renkaina sport attackit ja pelkkää hyvää sanottavaa yli 8000km takana ja vieläkin hyvät, armoton pito
062802jumpie_prv.gif
www.reifen.de löytyy kummeja paljo suomen hintoja halvemmalla...kun vaan löytää halvan mestan vaihdolle!!!

Mulla itellä ensasennus renkaina sport attackit ja pelkkää hyvää sanottavaa yli 8000km takana ja vieläkin hyvät, armoton pito
062802jumpie_prv.gif
www.reifen.de löytyy kummeja paljo suomen hintoja halvemmalla...kun vaan löytää halvan mestan vaihdolle!!!
Mä en jaksanut ruveta ulkomailta tilaan, kun sai tuon rengastyön ns. "samaan hintaan" ja noi hinnat Conteilla on suomessakin ihan siedettävät.. pitäs olla halpa paikka vaihtaa, tai ruveta ite vaihtamaan, niin vois ulkomailta tilatakin. Nyt näin ja ei mielestäni ihan konkorssihinta, kun tuli takaselle 150€ asennettuna hintaa ja etunen jotain 125€

- P

Edit: mutta paljon on kiitosta sport & road attack saaneet vissiin viime aikoina ihan testeissäkin, joten odottavaisin mielin noita odotan päästä ajeleen. Erittäin pitäviksi kehuttu, tosi hyvät myös sadekelissä + lämpenee juttujen mukaan tosi nopsaan eli tässä tuntuis hinta & laatu kohtaavan.

062802jumpie_prv.gif
Mä en jaksanut ruveta ulkomailta tilaan, kun sai tuon rengastyön ns. "samaan hintaan" ja noi hinnat Conteilla on suomessakin ihan siedettävät.. pitäs olla halpa paikka vaihtaa, tai ruveta ite vaihtamaan, niin vois ulkomailta tilatakin. Nyt näin ja ei mielestäni ihan konkorssihinta, kun tuli takaselle 150€ asennettuna hintaa ja etunen jotain 125€

- P

Edit: mutta paljon on kiitosta sport & road attack saaneet vissiin viime aikoina ihan testeissäkin, joten odottavaisin mielin noita odotan päästä ajeleen. Erittäin pitäviksi kehuttu, tosi hyvät myös sadekelissä + lämpenee juttujen mukaan tosi nopsaan eli tässä tuntuis hinta & laatu kohtaavan.
Mistä sait tuohon hintaan alle laitettuna?
eek.gif

062802jumpie_prv.gif

- P

Mistä sait tuohon hintaan alle laitettuna?
eek.gif
Jyväskylässä Nissanin merkkiliike eli Autopale. Eilen katoin kuitin ja 283€ oli loppusumma, josta takanen oli 158€ ja etunen 125€

Sama hinta siis road / sport-attack rinkuloille. Forcet olis ollut 130/98 mutta ne ei sitten ole samaa tasoa kuin edellä mainitut.

Nämä siis tosiaan 190/50-ZR17 & 120/70-ZR17 kokojen hinnat.

- P

Hyvin nuo on muuten toimineet, mutta katsokaa että saatte eturenkaan "Made in Germany"-leimalla. Mulle sattui eteen korealainen (vai missäköhän vinkuintiassa olikaan tehty) ja täristi niin maan perusteellisesti. Tasapainotus oli kyllä asianmukaisesti tehty, enemmänkin kyseessä taisi olla pyöreys- tms. ongelma. Saksalainen kumi korjasi tilanteen.
Tämän alleviivaan. Liki 5 paria viime kesänä noita ajoin ja saksassa tehdyt etuset oli hyviä, korealaiset huonoja.
Takaset taitaa olla kaikki saksalaisia, ainakin itselle osuneet.
Muuten hyvä rengas, mutta kestävyys aika heikko varsinkin etusessa. Takana keskimäärin noin 10000 km ja edessä 8000.
Pyörä Bemari K1100RS ja ajot reipasta matkaa ja mutkaa.
Ja hintahan on edullinen, omat noin 220 erkkiä/pari tuttavankaupalla.

Jyväskylässä Nissanin merkkiliike eli Autopale. Eilen katoin kuitin ja 283€ oli loppusumma, josta takanen oli 158€ ja etunen 125€

Sama hinta siis road / sport-attack rinkuloille. Forcet olis ollut 130/98 mutta ne ei sitten ole samaa tasoa kuin edellä mainitut.

Nämä siis tosiaan 190/50-ZR17 & 120/70-ZR17 kokojen hinnat.

- P
Jep! Autopalelta vaikka liike onkin pääosin autoliike saa myös moottoripyörätarviketta ja rengasta (ja renkaita on aika isot määrät varastossa)

Itsellä ollut myös Continentalin renkaat viime kesän alla ja samoilla mennään tämä kesä. Hyvin ovat toimineet.

Saakohan Road Attackia eturenkaana koossa 110/70R17? En löytäny kun yritin katella. Tulisivat pikku Bandittiin.

Kävin paikallisesta autoliikkeestä hintoja kyselemässä ja 150 leveä Road Attack taakse n. 132€ ja 120 leveä eteen 91€. Ei pahoja hintoja mun mielestä. Esim. Saksasta tilaamalla tulis just saman hintaiseksi niin kyllä paikallista kannattaa silloin ostaa!
Myyjä puhui että kannattaa ottaa halkaisija merkinnältään ZR-merkattu koska syvempi ura siinä kuin Z-merkatussa! Liekkö omiansa höpötelly?
Tietenki tulis rengastyöt siihen päälle.

Jep, ainaski renkaisiin oon ollu tyytyväinen
thumbs-up.gif

Ite kun irrotin, ja vein vanteineen paikalliseen Öljy-Hetkeen, niin viimekesänä vaihtoivat+tasapainottivat 10e/rinkula.
wink.gif

Nyt kaivetaan ikuisuuden vanha topic esille mutta en viitsi uutta aloittaa kun sopii tähän. Tyhmä kysymys: Ostin Telluun eturenkaaksi Contin Race Attackin ja sen kyljessä lukee front ja pyörimissuunnan nuoli mutta mielestäni tuo nuoli on ristiriidassa sen kanssa miltä pyörän kuviointi näyttää. Eli pitääkö sen kuvion oikeastikin olla "väärin päin"?

http://www.kneedraggers.com/image_s....ugh.jpg

Tuossa vielä kuva renkaasta, eli pyörimissuunnan nuoli on niin, että renkaan kuvio "sulkeutuu" eteenpäin pyörittäessä.

Nyt kaivetaan ikuisuuden vanha topic esille mutta en viitsi uutta aloittaa kun sopii tähän. Tyhmä kysymys: Ostin Telluun eturenkaaksi Contin Race Attackin ja sen kyljessä lukee front ja pyörimissuunnan nuoli mutta mielestäni tuo nuoli on ristiriidassa sen kanssa miltä pyörän kuviointi näyttää. Eli pitääkö sen kuvion oikeastikin olla "väärin päin"?

Tuossa vielä kuva renkaasta, eli pyörimissuunnan nuoli on niin, että renkaan kuvio "sulkeutuu" eteenpäin pyörittäessä.
Kuvittele lukkojarrutus, sillon se toimii aurana.
Eli joo, pitää olla noin päin.

Tosin noissa seoskisakaturenkaissa tota kuvioo on vain sen verran näön vuoksi että siihen on saatu katuleima, joten ei siit kuviosta tarvi välittää sen enempää.

Vai väärinpäin.. Moka tehtaalla... Ei vaan, kaikki etuset on noin.

OK, mä ajattelin että se olis niinkuin autoissa että kuvion pitäs vesisateella viedä vettä renkaan keskiosasta ulos. Mutta kai se sitten on toisin.

Back