Travis Pastrana
Juuri näin !
Moottoriurheilua kyllä, mutta tuon nyt viiriäinenkin erottaa omaksi maailmankaikkeudekseen, eli siis luultavimmin minä myös.
Uhh, mulla on jo päävamma, mutta kummasti vietti vetäisi johonkin tuollaiseen (miksiköhän se vamma mulla on...)
Laskettelurinteestä. Tuli vähän kikkailtua. Meni loppuelämä sitten sillä yhellä tempulla, en suosittele muille.
Joskus käyn masokistina katselemassa moottoripyöriä, ja eniten kiehtoo nuo, joilla voisi harjoittaa itseään monitasoisesti.
Kyydissä on mukava olla melkein missä tahansa, riippuen kuskista.
Parasta on kuitenkin jos pääsee tuntemaan kaarteet ja voiman, eritoten niissä pyörissä, joissa rakenne "imee" kyydissä olijan osaksi pyörän liikettä. Sitä vaan hymyilee silmät kierossa.
Tuolla hakufoorumilla tähdensinkin, että se kuski on välttämätön paha siinä, etsin kyytiä mopojen takia
Kamasutra oli hyvä kokemus - eäh, kyyti siis sikiöasennossa - mutta parasta on kuitenkin matkapyöräksi piirtämäni, ei sohva eikä kyykky, mikä sitten lie. Linjalla Fazerin sininen - googlehaun mukaan olisi sporttipyörä.
Tässä menee vielä tuokio että pääsen prassailemaan jokirantaan isojen poikien parissa.