• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Cycle world helsinki

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja LTD
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Pitää sanoa, että jotain hyvää tossa ko. firmassa on kun kerran on vielä pystyssä. Ei jatkuva huono kaupanteko johda kuin konkurssiin.
Niinkuin tästä voi huomata negatiivinen palaute saa kuluttajien keskuudessa suuremman prioriteetin.

</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (Legolas @ Helmi. 10 2003,17:40)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Keskustelin kaverini kanssa uudelleen ja edellisissä viesteissäni ilmaisseeni syytteet olivat perättömiä! Olen kirjoituksistani syvästi pahoillani ja toivon että ne eivät ole vaikuttaneet ihmisten mielipiteeseen CycleWorld liikkeestä. Innostuin foorumilla kirjoittamaan ns. nimettömästi asiasta josta en itseasiassa tiennyt juuri mitään. Voin vain toivoa että ihmiset jotka lukevat viestini ymmärtävät että kyseessä on ollut väärinkäsitys omalta kannaltani! Väärinkäytöksiä joita mainitsin ei itseasiassa koskaan tapahtunutkaan. Itse Okku Granlundia en ole koskaan tavannutkaan ja häneen kohdistettu kritiikkini oli täysin perusteetonta.
Tällaiselle foorumille on helppo kirjoitella keppoisia, mutta kuten minä nyt totesin ilman totuus pohjaa kirjoittelu voi aiheuttaa noloja tilanteita.  

Nöyrimmät anteeksi pyyntöni koko Cycleworldin väeltä![/QUOTE]<span id='postcolor'>
? ? ? ? ? ? ?
Siis täh?
? ? ? ? ? ? ?

Mä jouduin nyt näköjään ulkosalle...  
wow.gif

Edit: SIIS MÄ OLIN KATA...

Legolas on saanut varmaan "hyvän" diilin
biggrin.gif
Katsotaan onko uusia osia mopossa keväällä
biggrin.gif
<- JA TUO OLI SITTEN VITSIÄ!!!

</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus </td></tr><tr><td id="QUOTE">Legolas on saanut varmaan "hyvän" diilin [/QUOTE]<span id='postcolor'>

Legolas on voinut saada vihjauksia leivättömän pöydän äärelle kokoontumisesta... (vitsi tämäkin) ja kääntänyt äkkiä takin nurin päin.
bawling.gif

No, oikeuden mukaista on toki kertoa, juuri kuten Legolas teki, myös, jos ilmenee, että on kertonut jotain, joka ei pidä paikkaansa. Rehti veto mieheltä.

Okku, nyt on lopullisen selityksen paikka:

1. Miksi LTD:llä ei ole vielä pyöränsä paperit kunnossa?
2. Miksi hän on yhä itse epätietoinen tilanteesta?
3. Huolimatta maksamastasi hyvästä välirahasta ja siitäkin, ettei juuri nyt kukaan vielä pyöräile, miksi pitää aihe auki tälle keskustelulle, joka epäilemättä aiheuttaa ihmisissä epäilyä liikettäsi kohtaan?

Pyydän, ei poliitikon kiertelyä, vaan yhtä suoraa faktaa, kuin Legolas kertoi omalta osaltaan.

Ihmettelen suuresti näit juttuja mitä täällä vellotaan. Oon vaihtanu rätkäni kyseises liikkees ja sain parhaan tarjouksen kierrettyäni liikkeitä ku puolukka... Laite tuli kiukulla tulli asioiden kans meni toki tovi mut oon ollu enemmän ku tyytyväinen niin pyörään ku palveluun. Ei muuta ku hyvät jatkot CW Helsinki ja takaan et mun ostos ei jääny tähän ainokaiseen eikä ollu ensimmäinen tanko minkä hankin eikä viimenen.
062802moto_prv.gif

En jaksa uskoa että CW on ihan p. liike ja että palvelu on sieltä missä aurinko ei paista jne jne, toisaalta uskon että tässä no käynyt jonkinlainen "moka"

Erehdyksiä tapahtuu, ymmärän että LTD on aika tuohtunut asiasta, ja syystäkin, mutta kuitenkin omat kokemukset ovat positiivisia paikasta, mitä olen asioinut ja kuullut kaverilta joka osti pyörän sieltä.

Markkinoinnin nyrkkisääntö on että yksi huono kauppa vastaa kymmenen hyvää...

Toivotaan parasta LTD, ja ilmoita miten asiat etenee, olen varma että nyt ainakin olet saanut CW:n huomion... varsinkin kun ne tietää että ilmoitat täällä miten menee...
062802moto_prv.gif

Itse en ainakaan sano juuta enkä jaata, koska en ole ollut ko. liikkeen kanssa missään tekemisissä! Mutta en tämän perusteella en taida olla jatkossakaan...

062802moto_prv.gif

cool.gif
Nyt on aika laittaa piste tälle keskustelulle. CW otti minuun maanantaina yhteyttä ja tänään sain paperit kuntoon ja kotiin. Kommunikaatio yhteyden luotuamme saimme asiat selvitettyä, enkä usko että kummallekkaan osapuolelle jäi mitään "hampaankoloon". Kaikenkaikkiaan asiat hoituivat ripeästi , ammattimaisesti ja ystävällisesti epäselvyyksien ratkeamisen myötä.
Kiitos kaikille foorumilaisille ja suuri kiitos CW:lle
062802moto_prv.gif

062802jumpie_prv.gif

</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (LTD @ Helmi. 13 2003,18:59)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Kaikenkaikkiaan asiat hoituivat ripeästi , ammattimaisesti ja ystävällisesti epäselvyyksien ratkeamisen myötä.
Kiitos kaikille foorumilaisille ja suuri kiitos CW:lle[/QUOTE]<span id='postcolor'>
Kannattaako tuosta nyt suuremmin CW:ä kiitellä, kun sait sen mikä sinulle kuului ja mistä oli maksanut ... kolmen kuukauden viiveellä  
devil.gif

</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (Markku @ Helmi. 13 2003,21:03)</td></tr><tr><td id="QUOTE"></span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (LTD @ Helmi. 13 2003,18:59)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Kaikenkaikkiaan asiat hoituivat ripeästi , ammattimaisesti ja ystävällisesti epäselvyyksien ratkeamisen myötä.
Kiitos kaikille foorumilaisille ja suuri kiitos CW:lle[/QUOTE]<span id='postcolor'>
Kannattaako tuosta nyt suuremmin CW:ä kiitellä, kun sait sen mikä sinulle kuului ja mistä oli maksanut ... kolmen kuukauden viiveellä  
devil.gif
[/QUOTE]<span id='postcolor'>
ehkä se onkin taktiikka jolla saada "tyytyväisiä" asiakkaita..
033102bebe_1_prv.gif
033102bebe_1_prv.gif
devil.gif

Niin, eiks kaikkien liikkeiden taktikkaan liity se että saa asiakkaat tyytyväisiksi?
withstupid.gif

</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (LTD @ Helmi. 13 2003,18:59)</td></tr><tr><td id="QUOTE">
cool.gif
Nyt on aika laittaa piste tälle keskustelulle. ...Kiitos kaikille foorumilaisille ja suuri kiitos CW:lle
062802moto_prv.gif

062802jumpie_prv.gif
[/QUOTE]<span id='postcolor'>
Asianomistajalta hyvin sanottu
exclamation.gif

LOISTAVAA!

Mitäs tuohon voi muuta sanoa, kuin että

KIITOS OKKU!  Niin sitä pitää!
OIKEIN HYVÄÄ JATKOA CYCLE WORLDILLE !

ONNEA LTD! Ja rattoisia kilometrejä!

PS. Foorumilla on voimaa!

t. Spagetti

062802jumpie_prv.gif

062802jumpie_prv.gif

062802jumpie_prv.gif

No pitää sitten oma kantanikin asiaan kertoa,tosin kaverin kautta, mutta olin aina mukana kun ko. liikkeessä käytiin.

Ostokohteena oli tommonen piikkienska, Kohtuu hyväkuntoinen.Hinnasta irtosi 500 euron alennus, joka on sinänsä hyvä asia,toisaalta pyörä oli ihan ylihintainen.Mutta vastapainoksi alkuvaiheessa kysellyt vakioetuvanne,vilkut ja peilit jotka sanottiin olevan tallessa ei lopulta sitten kuulunutkaan kauppaan, ainakaan niitä ei ole näkynyt.Vilkuista sanottiin että voidaan myydä.Peileistä ei tietoa ja etuvanne kuulemma edellisellä omistajalla mahdollisesti.

Kaupanpäälisiksi luvatut öljyt meinasivat eka unohtua, sitten muistutuksen kautta myyjä meinasi laittaa mineraalipohjaista, mutta sitten kun sanoimme että täyttä tavaraa vaan niin kyllä sitä täyssynteettistä saatiin.

Maksu sujui hyvin, kaverin nostorajan takia emme saaneet kaikkia kerralla maksetuksi, mutta homma onnistui seuraavana päivänä tilisiirrolla hyvin, ja pari päivää eteenpäin pyörä tuotiin kotiovelle.Myyjien käytös oli hyvää huolimatta siitä että meitä oli ostamassa koko ajan vain 2 16-vuotiasta poikaa.

Kaiken kaikkiaan kaveri on tyytyväinen pyöräänsä, osia siihen on vaihdettu paljon, suurin osa ihan omasta tahdosta ulkonäköön liittyen, mutta myös kaikennäköisiä ruuveja ja semmosia puuttui, myös toinen avain, sekä pari polttimoa oli rikki.Käymme kyllä vielä keväämmällä kyselemässä siitä vanteesta, ei sekään ihan ilmainen ole.Mutta kaikenkaikkiaan ihan hyvä mieli jäi ko. liikkeestä!

Tässä oma kertomukseni viimen kesän mopokaupoista. Ostin nykyisen pyöräni CW:stä ja pyörä ei ollut täysin kunnossa. Pyörä ei toiminut yli 7000rpm nyki ja ähkyi (bensankulutus 10L sadalle). Oli so##### jo ostohetkellä, että pyörä laiteetaan kuntoon. Pyörä kävi lopulta kolme kertaa "korjattavana" ja aikaa tähän oli kulunut jo kuusi viikkoa. Tulos ei kunnossa. Pääsin "korjaajan" kanssa puheille ja kysyin onko katsonut kaikki perusjutut läpi. Vastaus on katsottu ja vanhan pyörän pitääkin olla vähän tälläinen (-87). Kotiin päästyäni rupesin purkamaan ja en päässyt kuin ilmanputsariin asti ja eihän sitä meinnanut näkyä sieltä moskan alta. Putsari irti ja kokeilemaan. Pyörähän tuntui edelliseen verrattuna karkaavan käsistä. Ostin uuden putsarin ja TOIMII!!! Taitaa olla toi puhelin minunkin mielestä Cyclen pojille liian vaikea käyttää. EI tarvi siellä enää asioida!

No jos jutut cykle worldistä on totta niin liike varmaan on jo konkurssi kypsä
033102bebe_1_prv.gif

Tähän surullisen kuuluisaan viestiketjuun ON tulossa jatkoa erään ORG:laisen kokemana,jahka hän jaksaa juttunsa kirjottaa tänne.
Sen vaan sanon,että kyllä on CW:n TOUHU TODELLA OUTOA MOPOKAUPPAA.....  
veryangry.gif
Luulisi tuollaisen motoristien 'hyvin tuntema' kauppiaan jo parantavan tapansa....Mutta ei?......MIKSI?.....  
nixweiss.gif
sad_orig.gif

Kyseessä vaihteeksi Turun liike.....LTD sait 'kokemus kamuja'...
pftroest.gif

Back