Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oho, yllättävän "mehukkaan" näköinen..TrumpaksUusittu ulkomuotoa etukatteen ja vilkkujen osalta, uusi jousitus ja jarrut, pieniä muutoksia moottoriin.
2006-2008 mallit ovat käsittääkseni täysin samoja, eli ensimmäinen uudistus malliin tulee 2009.
Lisäinfoa lontooksi.
Mun mielestä toi etupää on mennyt huonompaan suuntaan nykyisestä mallista, kyllä Sinappikone on kauniimpi kun toi uutukainenOho, yllättävän "mehukkaan" näköinen..Trumpaks![]()
No niin oon tätä mieltä kans.Mun mielestä toi etupää on mennyt huonompaan suuntaan nykyisestä mallista, kyllä Sinappikone on kauniimpi kun toi uutukainen![]()
Vilkut on kyllä uudessa paremman näköiset.
Ei oo tullu Fasua ikävä? Mites on trumppa muuten toiminu, mielettömiä vikoja?Mun mielestä toi etupää on mennyt huonompaan suuntaan nykyisestä mallista, kyllä Sinappikone on kauniimpi kun toi uutukainenOho, yllättävän "mehukkaan" näköinen..Trumpaks![]()
![]()
Vilkut on kyllä uudessa paremman näköiset.
On tullu Fasua ikävä, se on kuitenkin niin erilainen kun toi. Kivempi sillä olis matkaa ajella. Hetken jo harkitsin pitäväni molemmat, ja nyt harmittaa etten pitänyt, vaikkei kukkaro olisikaan tainnut kestääEi oo tullu Fasua ikävä? Mites on trumppa muuten toiminu, mielettömiä vikoja?