aki-77
New member
Tervehdys,
Mulla on hieman ongelmia Triumpissa (Daytona 955i-04)
Pyörä on uusi minulle hommasin sen pari kuukautta sitten.
Olen havainnut pyörässä ihmeellisiä ongelmia??
Aluksi akku oli niin huono että jouduin uusimaan sen tämän jälkeen jouduin käymään kuittaamassa virheilmoitukset maahantujalla no pyörä taas toimii hyvin eikun vielä vähän odotellaan kelien paranemista. Eilen sitten ajattelin kokeilla miten trumba oikein toimii kun en ole vielä ajanut vielä metriäkään, ajokamat päälle ja starttaus ... ei tapahdu mitään vaikka kuinka sahaa?? Eli pyörä seisoi 2-3 viikkoa kuittauksen jälkeen ja ei enää lähde käyntiin, missähän vika? Akussa on virtaa ei ainakaan ole syy!
Onko muilla ollut samantyyppisiä vikoja vai onko tämä joku poikkeus?
Terv. Aksa
Mulla on hieman ongelmia Triumpissa (Daytona 955i-04)
Pyörä on uusi minulle hommasin sen pari kuukautta sitten.
Olen havainnut pyörässä ihmeellisiä ongelmia??
Aluksi akku oli niin huono että jouduin uusimaan sen tämän jälkeen jouduin käymään kuittaamassa virheilmoitukset maahantujalla no pyörä taas toimii hyvin eikun vielä vähän odotellaan kelien paranemista. Eilen sitten ajattelin kokeilla miten trumba oikein toimii kun en ole vielä ajanut vielä metriäkään, ajokamat päälle ja starttaus ... ei tapahdu mitään vaikka kuinka sahaa?? Eli pyörä seisoi 2-3 viikkoa kuittauksen jälkeen ja ei enää lähde käyntiin, missähän vika? Akussa on virtaa ei ainakaan ole syy!
Onko muilla ollut samantyyppisiä vikoja vai onko tämä joku poikkeus?
Terv. Aksa
Kaasutus ei mielestäni ollut normaalia kovempaa muutama kerta kierroksia koneelle.