• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Delvacci ratapyörässä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Proffa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
en ehkä siltikään ihan rauhallisin mielin laittaisi tuota mihinkään 16 tuhatta kiertävään peliin. mutta johonkin ducaticuppiin kylläkin. alle 10tonnia kiertävät?

JT
Jos Delvacci ja vastaavat pelästyvät kierroksia, niin miten ne toimivat puhaltimissa, jotka kuitenkin kiertävät 10 kertaa enemmän mitä yksikään mopo kiertää?

en ehkä siltikään ihan rauhallisin mielin laittaisi tuota mihinkään 16 tuhatta kiertävään peliin. mutta johonkin ducaticuppiin kylläkin. alle 10tonnia kiertävät?

JT
Jos Delvacci ja vastaavat pelästyvät kierroksia, niin miten ne toimivat puhaltimissa, jotka kuitenkin kiertävät 10 kertaa enemmän mitä yksikään mopo kiertää?
joo, olen itse käyttänyt tuota kommenttia juuri itsekkin puolustellessani delvaccia, turbo pyörii sataa tuhatta ja toimii, joten tuskin joku 6r:sen kierrokset mitään paljon sille ole.

tarkoitin vaan, että itseä vähän arveluttaisi silti. tunneperäinen juttu, todennäköisesti täysin turha pelko.

JakeT.

Noi TL:n koneen sisustan kuvat oli kyllä todella siistit. Noin lyhyillä vaihtoväleillä konetta suorastaan öljypestään! Varsinkin kuva männästa ja tuosta öljyrenkaasta puuttuva karsta on varsin vakuuttava. Huomenna pänikkä Mx 15W40 kotiin ja saa repsolin synteettiset lähteä kiertoon

Noin. Tänään ajamassa ja pannussa Nesteen sitä jotain LX 15W40, mikä on vissiin samantyyppistä ku delvacci. Hienosti pelitti, niin vaihteet, kytkin kuin koko pakettikin. Kilsoja ei tullu paljoa tänään ku pyörässä petti eräs toinen osa, mutta ei osais sanoa mistään vinkkelistä, että tollanen dieselöljy ei sovi tollaseen ratakusiaiseen.
Väittäisin mutuna, että kävi jopa pehmeemmin ja nätimmin noilla ölpeillä. Samaa sanoisin kytkimestä ja vaihteistosta.

'sinne vaan, sano!

ps. Pönttö isoa D:tä on jo ostettu ja epäilen vahvasti, että se on se vimppa pönttö mikä oli autotarvikkeesta jonkun sanojen mukaan loppu....sorry
biggrin.gif

Ostin tässä taannoin Delvac Super 1400 15W40 paikallisesta kooraudasta hintaan 30e/20L.
Pari fixusta pk-seudulta soittaneena "paras" tarjous Mx:stä oli 69e ja 1400:sta 57e..
tounge.gif

EDIT: 65e kolmannesta paikasta...
nixweiss.gif
Käväsin Turun Autotarvike:ssa. 20L MX 67e oli ainoana hyllystä loppu. Tulee ens viikolla lisää. Suosittuu litkuu vissiin = pakko olla hyvää.  
biggrin.gif
\o/ Wohoo! Vihdoin ja viimein mulla on pönttö MXää. Viimenen hyllystä.
biggrin.gif
(Tosin ne toi just kärryllä lisää pönttöjä, kova menekki...)

Ostin tässä taannoin Delvac Super 1400 15W40 paikallisesta kooraudasta hintaan 30e/20L.
Pari fixusta pk-seudulta soittaneena "paras" tarjous Mx:stä oli 69e ja 1400:sta 57e..
tounge.gif

nixweiss.gif
Käväsin Turun Autotarvike:ssa. 20L MX 67e oli ainoana hyllystä loppu. Tulee ens viikolla lisää. Suosittuu litkuu vissiin = pakko olla hyvää.  
biggrin.gif
biggrin.gif
Ite kävin ahveniston säitä odotellessa Ylöjärveltä (Fixus)hakemassa 7 pönttöä Delvaccia hintaan 45e/20L. Hyllyhinta niillä on reilu 48e.

Oli tukkuri vain työntänyt osan mukaan Super 1400:sta (API SJ), mutta tiedustelee saako mx:ää lisää. Se on kuitenkin himpun verran parempaa vielä..

Sieltä siis saa 20e halvemmalla kuin yleinen taso ja kun ostaa muutaman purkin niin hinta putoaa vielä hiukan.

tounge.gif

nixweiss.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
Ite kävin ahveniston säitä odotellessa Ylöjärveltä (Fixus)hakemassa 7 pönttöä Delvaccia hintaan 45e/20L. Hyllyhinta niillä on reilu 48e.

Oli tukkuri vain työntänyt osan mukaan Super 1400:sta (API SJ), mutta tiedustelee saako mx:ää lisää. Se on kuitenkin himpun verran parempaa vielä..

Sieltä siis saa 20e halvemmalla kuin yleinen taso ja kun ostaa muutaman purkin niin hinta putoaa vielä hiukan.
Niin siis kumpaa toi "7 pönttöä Delvaccia hintaan 45e/20L" nyt sit oli, MXää vai 1400sta?

Niin siis kumpaa toi "7 pönttöä Delvaccia hintaan 45e/20L" nyt sit oli, MXää vai 1400sta?
Siis MX:ää saa sieltä tuohon hintaan.
Nyt kun olivat minua varten tilanneet lisää 5 pönttöä olikin sitten saapunut Delvac Super 1400 laatuna. Eli itse sain siis molempia..
sad_orig.gif

Ei niillä ollut edes kassassa/hyllyssä koodia tolle "huonommalle". Jos ne jatkossa saa vielä MX:ää hinta on silti sen 48e ja risat yksittäin. Kolme kannua olisi lähtenyt jo tuohon 45e hintaan/kpl. Omistaja on pari viikkoa (lomalla?) pois ja sen jälkeen lupas yrittää saada MX:ää lisää.

Tukkuri oli jotain mutissut, että 1400 korvais MX:n, mutta soittelin Mobilille ja siellä tekninen puoli väitti sen jatkuvan ja myynnin puoli taas puhui jostain 1400:sen edelleen kehittämisestä... Ota noista selvää..
omg.gif

Kehittävät varmaan 1400:sen, jossa on etiketissä lisättynä pyörän kuva siellä traktorin kuvan perässä ja hinta pompsahtaa tasarahaksi 100e/20L..
biggrin.gif
kaboom.gif

Mobil 1 4t racing 15W-50
http://www.mobil.com/Finland....g4T.asp
delvac
http://www.mobil.com/Finland....-40.asp
api ratingssit
http://www.aa1car.com/library/API_ratings.pdf
Noiden mukaan Mobil 4t racing synteettinen ei pärjää api ratingssien mukaan delvacille.
Delvaccci on huonompaa, hyytyy jo -33 asteen pakkasessa kun Mobil 1 Racingilla voi vetää vielä -44 asteessa  
biggrin.gif
Sangen tarpeellinen tieto jääspeedway-harrastajille. "Meno on vähä tahmeeta, oiskohan öljyt jääs...?"

Siis MX:ää saa sieltä tuohon hintaan.
Nyt kun olivat minua varten tilanneet lisää 5 pönttöä olikin sitten saapunut Delvac Super 1400 laatuna. Eli itse sain siis molempia..
sad_orig.gif

Ei niillä ollut edes kassassa/hyllyssä koodia tolle "huonommalle". Jos ne jatkossa saa vielä MX:ää hinta on silti sen 48e ja risat yksittäin. Kolme kannua olisi lähtenyt jo tuohon 45e hintaan/kpl. Omistaja on pari viikkoa (lomalla?) pois ja sen jälkeen lupas yrittää saada MX:ää lisää.

Tukkuri oli jotain mutissut, että 1400 korvais MX:n, mutta soittelin Mobilille ja siellä tekninen puoli väitti sen jatkuvan ja myynnin puoli taas puhui jostain 1400:sen edelleen kehittämisestä... Ota noista selvää..
omg.gif

Kehittävät varmaan 1400:sen, jossa on etiketissä lisättynä pyörän kuva siellä traktorin kuvan perässä ja hinta pompsahtaa tasarahaksi 100e/20L..
biggrin.gif
kaboom.gif
jos taas olen oikein väärin ymmärtänyt, niin 1400 korvasi 1300:n delvacilla ja mx on ollutkin hieman eri öljyä jo pitempään.

mulla on pömpeli tonninelisatasta ja nyt on hienoja ajokokemuksia jo zetäxkakstoistaärrästä delvacilla useampi satakilsaa. loota pelaa paremmin kuin nevö ja kytkin pitää kuin romanikerjäläinen lahkeesta pörssimeklaria.

Back