Itekkin joskus käyny mielessä että tekis tuollaisen voitelu systeemin. Miettiny juuri tuon pissapojan moottorin toimivuutta mutta ilmeisesti aikasemmista viesteistä päätellen se ei kovin kestävä ole öljy käyttöön.
Ainakin Bilteman tuulilasin pesurin pumppu on toiminut vikisemättä viimekeväästä. (Sama rakenne kuin TTA:n ehdottamassa Saabin pumpussa) Testikappale sai ekat öljyt yli vuosi sit sisäänsä ja vissiin toimi vieläkin. about 6-7 kk käytön jälkeen käytin sitä auki, eikä ollu havaittavissa mitään muutoksia materiaaleissa. hintaa 6-7e.
Varmaan on sellaisiakin, jotka ei kestä öljyä.
Suuri ongelma on kuitenkin teho. Se on tehty pumppaamaan mahdollisimman suuri määrä ja tässä käytössä pitäis saada tarkasti pieni määrä.
Letkuun kuristus (supistus uhuempaan letkuun) sopivan lähelle moottoria ja tosi lyhyt käyttö pyrähdys, et just ja just surahtaa. niin sillä saa sen annoksen sopivaksi.
tehoa vois tietty koettaa rajoitaa sähköisestikin mut sitä kun mietittiin, olis osat jotka löyty tullu kohtuuttoman kalliiksi.
Edit: ja noille ihmettelijöille et miks keksiä pyörä uudelleen?
1) Kaverin kans puuhastelu on mukavaa ajanvietettä
2) Scotoiler ei kelvannu, lämpötila vaikuttaa säätöihin ja tiputtaa aina kun moottori käy, myös lämmittelykäytön aikana.
3) Pro-oiler, hintava ja vähän mutkikas pelkäksi voitelijaksi, vaikkakin varmasti hyvä.
4) oma koneen hinnaksi muodostuu n 30-35 e +askartelun vaiva, jos ei kehittelyä lasketa - saa aina tehtyä uuden jos tarttee ja voi muuttaa jos joku rupeaa vaivaamaan.