Kuismanen
New member
Dorson omistaja ilmoittautuu.
Näin reippaat 500km myöhemmin hymy ei vieläkään irtoa naamalta, suosittelen ehdottomasti koeajamaan yli 450km ajettua yksilöä, 6500rpm jälkeen ilmestyvät tapahtumat vaikuttavat takuuvarmasti ostohaluihin.
Tankki saisi olla hieman isompi, bensavalon syttyminen 110-160km kohdalla hieman ärsyttää, mutta eipä kaverin ducati sen pidemmälle selviä.
Jarrut loistavat, alusta hyvä, abs:t yllättivät miten vähäeleisesti tulevat mukaan.
Sutimisen/keulimiseneston poiskytkentä onnistuu vain paikoillaan ja hieman hitaasti toimivan ajotietokoneen kautta naputtelemalla. kaasukahvan ohjelmaa voi säädellä kytkinkahva pohjassa starttinappulasta vaikka vauhdissa.
Möykkä on melko mukava vakioputkellakin, tosin putkisto on isoihin twineihin pakko-ostos..
Saa nähdä meneekö näitä enemmänkin kaupaksi, hinta ei mielestäni ole kohtuuton versus ktm & ducatin vastaavat..
Näin reippaat 500km myöhemmin hymy ei vieläkään irtoa naamalta, suosittelen ehdottomasti koeajamaan yli 450km ajettua yksilöä, 6500rpm jälkeen ilmestyvät tapahtumat vaikuttavat takuuvarmasti ostohaluihin.
Tankki saisi olla hieman isompi, bensavalon syttyminen 110-160km kohdalla hieman ärsyttää, mutta eipä kaverin ducati sen pidemmälle selviä.
Jarrut loistavat, alusta hyvä, abs:t yllättivät miten vähäeleisesti tulevat mukaan.
Sutimisen/keulimiseneston poiskytkentä onnistuu vain paikoillaan ja hieman hitaasti toimivan ajotietokoneen kautta naputtelemalla. kaasukahvan ohjelmaa voi säädellä kytkinkahva pohjassa starttinappulasta vaikka vauhdissa.
Möykkä on melko mukava vakioputkellakin, tosin putkisto on isoihin twineihin pakko-ostos..
Saa nähdä meneekö näitä enemmänkin kaupaksi, hinta ei mielestäni ole kohtuuton versus ktm & ducatin vastaavat..
Entäs onnistuuko kyytiläisen kuskaus mitenkään inhimillisesti?