Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Keltamustahan siitä tuleekin...Kelta musta olis makee... Silleen että keltainen oikein riemukkaan kirkas ja musta olis sitten hiilaria
Ääh, ehdin jo ajatella että äijä on löytäny oikeen värin tohon...Keltamustahan siitä tuleekin...Kelta musta olis makee... Silleen että keltainen oikein riemukkaan kirkas ja musta olis sitten hiilariaei noi vihreiksi jää...
+ sitä hiilaria![]()
Vihreä kuuluu kawioon! MUTTA, kyllä mä hommaan vielä sen TODELLA vihreän kwakan, tullutkin jo ikävä tota vihreetä.. ja oikeeta moottoripyörää. Joutunu tottumaan näihin kopiomoottoripyöriinÄäh, ehdin jo ajatella että äijä on löytäny oikeen värin tohon...Keltamustahan siitä tuleekin...Kelta musta olis makee... Silleen että keltainen oikein riemukkaan kirkas ja musta olis sitten hiilariaei noi vihreiksi jää...
+ sitä hiilaria![]()
![]()
hah..Jos menee vituiks, niin kirjoitan tonne "vituttaa threadiin"![]()
njaa'a koneeseen tai tekniikkaan on menny suurin osa.. tekniikkaan +3000egee (siis ruiskut yms.) ja muut on jotain +1000egee. Siis uudet muutokset.. tossa joku aika laskin, niin muistaakseni sillon oli menny jo enemmän kuin noi.. noh ihan sama. Summiin vaikuttaa myös se, että oon saanut kanssa itse kamaa aika halvalla kaverin kautta, jos olisin joutunut niistä maksamaan oikeat hinnat niin voi tsiisus!..tuli muuten mieleen,että pystytkö yhtään arvioimaan kuinka paljon nää sun tekemät muokkaukset on tullu maksamaan tähän mennessä?? ..siis nämä uusimmat: takahäkin yms muutokset...
kerran näin tuon pyörän haukilahden kokoontumisessa viime kesänä ja sieltä teboilille.....ja paljon on pyörä nytkin muuttunu..sillon tuon pyyntihinta oli reipas 3k€..mitä nyt?
Noo rauhotutaanmpa nyt ihan kunnolla. Terävissä kulmissa kannattaa käyttää ns apuleikkausta siihen mattoon. Ja kyllä se pitäis siihen taipua jos muotit on kunnossa (painuvat todella kunnolla toisiaan vasten.VITUIKS MENI! Ei vittu! Nyt vituttaa, meni NELIÖ MATTOA vituiks ja 0.5 epoksia!
Vittu saatana.
Toi hiilarimatto ei kyllä taivu EDES puristumuotilla tohon maskiin, vaikka ei oo edes teräviä kulmia. Ellei sitten jostain löydy SIKAvenyvää mattoa!
Vittu nyt alkaa kyllä vituttaa.. EN KOSKE ENÄÄN IKINÄ koko vitun hiilikuituun, paskaa kamaa! Loppujen lopuks siitä tulee painavempi kuin lasikuitu osasta kun saa kaataa litran lakkaa päälle!
Paksu crossimuovi on ainoa oikea katemateriaali, se kestää KOVAA KÄYTTÖÄ ja helppo korjata.
siis korjataan.. nyt kun olen rauhottunut..Noo rauhotutaanmpa nyt ihan kunnolla. Terävissä kulmissa kannattaa käyttää ns apuleikkausta siihen mattoon. Ja kyllä se pitäis siihen taipua jos muotit on kunnossa (painuvat todella kunnolla toisiaan vasten.
Kato perkele, mistä arvasit??Mut toisaalta mä luulen, että sä ne vielä kerran hiilarista väännät ku muovi on niin tavallista![]()
Toi termi... Enkai oo ainut kaksmielinen täällä?Sitten sain uuden vitun tyhmän idean, teen maskin alumiinista ja kullitan sen.
Nättii tulee!!![]()