Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
halpaa ku saippua49900€ /Bike 1/08
Tuskin Hirohito Suzuki ala tekemään pyörää mitä kukaan ei osta.134nm/7750 rpm. Vaadin gsx1000 r:än vääntö käyriä rinnalla!![]()
Tai joka ei kestäTuskin Hirohito Suzuki ala tekemään pyörää mitä kukaan ei osta.134nm/7750 rpm. Vaadin gsx1000 r:än vääntö käyriä rinnalla!![]()
![]()
Kyllä taitaa väännöissä jäädä kilonen kiksutin, mutta siinä se sitten onkin...134nm/7750 rpm. Vaadin gsx1000 r:än vääntö käyriä rinnalla!![]()
Eihän tuolle melkeen 1200cc koneelle enää alle 1000cc kone pärjää väännöissä.. Tilavuuden kasvattamisella kun vääntöä saadaan toki lisää.134nm/7750 rpm. Vaadin gsx1000 r:än vääntö käyriä rinnalla!![]()
On muuten niin so last season alkaa vertaamaan Ducatia kiksuttimeen. On se kiksu varmasti ihan hyvä peli, mennään varman päälle ettei vaan sattuis mitään.Kyllä taitaa väännöissä jäädä kilonen kiksutin, mutta siinä se sitten onkin...134nm/7750 rpm. Vaadin gsx1000 r:än vääntö käyriä rinnalla!![]()
![]()
Fast bikes december 2007 lehdessä oli testi missä GSX-R 750 pesi dukun 1098S mallia 0-60mph, 0-100mph, huipuissa ja varttimaililla. Tehoa ja vääntöä vähemmän, mutta takavaloja joutuu duku katselemaan kiihdytyksissä.![]()
On se nätti.
Aivan kuten mäntiä lisäämällä tehoaEihän tuolle melkeen 1200cc koneelle enää alle 1000cc kone pärjää väännöissä.. Tilavuuden kasvattamisella kun vääntöä saadaan toki lisää.134nm/7750 rpm. Vaadin gsx1000 r:än vääntö käyriä rinnalla!![]()
Mutta 1200cc koneelle aika miedot huippuväännöt?
Juu, tuossa n. 1000cc luokassa, saadaan kyllä kone tuottamaan paremmin tehoa kahdella lisämännälläAivan kuten mäntiä lisäämällä tehoaEihän tuolle melkeen 1200cc koneelle enää alle 1000cc kone pärjää väännöissä.. Tilavuuden kasvattamisella kun vääntöä saadaan toki lisää.134nm/7750 rpm. Vaadin gsx1000 r:än vääntö käyriä rinnalla!![]()
Mutta 1200cc koneelle aika miedot huippuväännöt?Itse asiassa ihmettelen miksi japsit ovat pitäytyneet maagisessa tuhat kuutioisissa jo niin pitkään, kisa sääntöjen takiako? No Off topic sikseen ja lisää kuvia kehiin?![]()
Isompi kone on aina makeampi ajaa omasta mielestä, varsinkin kun tässä tapauksessa ei kärsisi edes painon muodossa. Jos pelkkää litratehoa haluaa, ei kannata ostaa kusiaista isompaa. Tuo Ducatin 112Nm/litra ei ole mikään kumouksellinen, mutta ihan suht ok lukema.Aivan kuten mäntiä lisäämällä tehoaEihän tuolle melkeen 1200cc koneelle enää alle 1000cc kone pärjää väännöissä.. Tilavuuden kasvattamisella kun vääntöä saadaan toki lisää.134nm/7750 rpm. Vaadin gsx1000 r:än vääntö käyriä rinnalla!![]()
Mutta 1200cc koneelle aika miedot huippuväännöt?Itse asiassa ihmettelen miksi japsit ovat pitäytyneet maagisessa tuhat kuutioisissa jo niin pitkään, kisa sääntöjen takiako? No Off topic sikseen ja lisää kuvia kehiin?![]()
Sama juttu, iso kone on hieno ajaa, kunhan se kiertää ja siinä on huipputehoakin tarpeeksi. Eli koko laajalle kierrosalueelle vääntöä, niin se on kaikista makein vetää!Isompi kone on aina makeampi ajaa omasta mielestä, varsinkin kun tässä tapauksessa ei kärsisi edes painon muodossa. Jos pelkkää litratehoa haluaa, ei kannata ostaa kusiaista isompaa. Tuo Ducatin 112Nm/litra ei ole mikään kumouksellinen, mutta ihan suht ok lukema.Aivan kuten mäntiä lisäämällä tehoaEihän tuolle melkeen 1200cc koneelle enää alle 1000cc kone pärjää väännöissä.. Tilavuuden kasvattamisella kun vääntöä saadaan toki lisää.134nm/7750 rpm. Vaadin gsx1000 r:än vääntö käyriä rinnalla!![]()
Mutta 1200cc koneelle aika miedot huippuväännöt?Itse asiassa ihmettelen miksi japsit ovat pitäytyneet maagisessa tuhat kuutioisissa jo niin pitkään, kisa sääntöjen takiako? No Off topic sikseen ja lisää kuvia kehiin?![]()
Mutta onhan markkinoilla jo busa...Eli itse kannatan sitä, että sporttipyöriin ilman muuta 100-200cc lisää tilavuutta. Eipä siinä paino juuri nouse, kun sen tekee oikein.
Ei se ole sporttipyörä... Ihan liikaa painoa siihen hommaan, ja muutenkin se on sporttinen matkapyörä ennemmin kuin puhdas sporttipyörä.Mutta onhan markkinoilla jo busa...Eli itse kannatan sitä, että sporttipyöriin ilman muuta 100-200cc lisää tilavuutta. Eipä siinä paino juuri nouse, kun sen tekee oikein.![]()
![]()