Nonni. Muutama satku nyt pikkuhiljaa totutellu tohon räyhähenkeen ja tykkääminen kasvaa kasvamistaan. Naapureista yksi kehui ääniä ja lopuilla varmaan tuli kiroilua sen jälkeen ku aamukahvit oli valutettu nenästä pöydälle.
Ketterähän tuo on ku mikä mutta en kyllä kovin tyytyväinen oo nykyisiin säätöihin. Vähän semmonen kiikkerän/äkkipikaisen oloinen ja etenki monttuisessa mutkassa yrittää kiemurrella turhan paljon. Ketteryydestä huolimatta tuntuu silti että mutkiin saa oikein työntämällä työntää ellei roiku idiootin näköisenä kävelynopeuksista asti. Ceepra kaatuu mutkaan ja pysyy asennossaan paljon vaivattomammin vaikka muuten duceen verrattuna onkin jähmeämpi, varmaan tuon Hondan sähköisen ohjausiskarin vuoksi.
Ducatistin arkikin alkaa hahmottua melko nopeasti. Oikea alakate ilmoitti kuumasta olotilastaan jo aiemmin hajumerkin muodossa. Lähemmin tutkiessa huomasin että siellähän se aloitteli sulamisprosessia koska vastasi tohon putken jousen kiinnityslenkkiin. Kysyin tosta asiasta kyllä Helsingin liikkeessä mutta ei siellä tiedetty ongelmasta mitään(?) Muiden foorumien juttujen perusteella kyllä yleistä. No ei siinä mitään damagea näy vielä ulospäin joten Liimailin tohon kohtaan sisäpinnalle alumiiniteippiä suojaksi ja tungin jalkatapin viereisen katekiinnikkeen alle kumisen korokkeen, jolloin sain tuohon ongelmakohtaan ilmarakoa 2-3mm. Onko täälä muille tehty mitään "virallisia" korjauksia huollon toimesta? Muilla foorumeilla on ollut puhetta jostain kumipuslasta jolla tuota nostetaan vastaavasti kauemmas ja joku on puhunut jopa päivitetystä väliputkesta, jossa tuo jousen kiinnike olisi tajuttu hitsata vähän parempaan kohtaan.
Pari kateruuviakin havaitsin töröttävän irrallaan neitoa tankatessa ja sai pyörtää kotiin kiristelemään tupperwaret.
Ajossa ei moottorin puolesta mitään järin ikävää tullut esiin, paitsi tuo mikälie pakosarjan läppä joka pamahtaa kiinni jarrutellessa kakkosella ~50km vauhdissa ärsyttää KOSKA SE PILAA HYVÄT ÄÄNET!

Noh, pieni näpäytys ranteella ja murina palaa takaisin. Kone myös täristää ja jyristää melko tavalla ainakin 3-4 vaihteilla ~4k kierroksilla körötellessä, onko normaalia? Jotenkin tuntuu hassulta pitää enempää kierroksia jossain jonninjoutavassa "siirtymäajossa".
Mutta negatiivissävytteisiin kommentteihin ei voi tätä jättää joten todettakoon että kyllä täällä pimeällä puolella vaan on kivaa ja viiksekäs italialaisnainen sai mun sydämen