Ducati 1199 Panigale

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja contest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
[/QUOTE]Moisesta kytkimenvaihtomahdollisuudesta en ole kyllä edes kuullut. Mistä moinen tieto? Ja ylipäätään miksi....? Okei, historiikkiset vuodatukset voi skipata. Kevyempi paino (1kg!), parempi kestävyys, parempi käytettävyys. Plussaa myös että jakohihnat on jätetty veke, alentaa taas huoltokustannuksia. Ketju se sieltä sit poikii jos mikä
Tieto tuli aikanaan Battainilta joka testas kans tota pyörää jossain vaiheessa. Siellä pyöriteltiin kuivakytkin tilaus optiota ja kyllä se kilke on mukavaa kuunneltavaa
062802jumpie_prv.gif

Veikkaan et meikäläisen 105kg elopainossa toi 1kg ei tunnu missään ei edes mun korsetin painossa.
Mitä huollon ja sen kustannuksiin liittyy niin kaikki jotka tällaisen pyörän ostavat niin uskon vakaasti, että lompakko kestää myös huollot, vakuutukset, etc.. vaikka kuinka kirpasee ja ketuttaa niiden hinnat (kokemuksesta tiedän). Jos tän pyörän osto on huollosta kiinni niin aina niitä riisikuppi versoita löytyy kans.
 
^Ilmeisesti tuo Superstock datakitti on eriasia kuin DDA+, tai itseasiassa sen lisäosa.

Onko sitten "Ducati Data Analyzer (DDA) and GPS finish power kit" on yhtäkuin DDA+?
nixweiss.gif
Näin olen ymmärtänyt, ja nuo lisävarusteiden tuotekooditkin puoltaa tätä.

edit. Tricolorehan noista on ainoa valinta, siinä kun on _pakollisena_ ABS.
wink.gif
Tosin sekin mittaristosta poiskytkettävissä. Hintaeroa S:ään puolustaa ABSin lisäksi tosiaan tuo DDA+ ja Termin pöntöt. Nuo (kalliit) putkethan aika moni kuitenkin ostaa.

Onhan tuo aika porno paketti takaiskarista ja parista muusta pikkujutusta huolimatta. Itselle tuo punainen S olisi himottavin, saa nähdä onko joskus mahdollista hankkia.
 
Mieletön moottori ja hieno pyörä tekniikaltaan mutta ulkonäöllisesti pettymys. En tykkää etupäästä yhtään, näyttää lähinnä tältä. Valotkin aivan hirveät.

Lisäksi peräkin on jotenkin typistetty ja putki tuollainen japsitynkä, hyi.

Voiskohan tämän moottoria sovitella 999:iin  
idea3.gif
 
Mahtavaa teknikkaa mutta mielestäni ei yhtä kaunis kun 1098/1198. Kyllä se S1000RR mopon kauneuskilpailussa voittaa
smile_org.gif
 
Aika ruma keula ja itse en tykkää tuosta nykymuodin lyhyestä perästä.
Yllättävän kevyen ovat siitä saaneet, 10kg japseja kevyempi vaikka 1-puoleinen takahaarukka on raskaampi ja motti 200cc tonnikyykkyjä isompi.. Saas nähdä kun pyörälehdet saavat tuon vaakaan mikä on todellisuus
 
Aika ruma keula ja itse en tykkää tuosta nykymuodin lyhyestä perästä.
Yllättävän kevyen ovat siitä saaneet, 10kg japseja kevyempi vaikka 1-puoleinen takahaarukka on raskaampi ja motti 200cc tonnikyykkyjä isompi.. Saas nähdä kun pyörälehdet saavat tuon vaakaan mikä on todellisuus
Sentäs joku muukin ajattelee samoin.
smile_org.gif

Näinköhän saisi yhtä ylistäviä kehuja ulkonäöstä jos merkki olisikin Hyosung tm.
wink.gif

Eikös noilla hipo-osilla ole jotain tekemistä myös painon kanssa, vanteet jne. kun verrataan perus japsiin ?
 
Aika ruma keula ja itse en tykkää tuosta nykymuodin lyhyestä perästä.
Yllättävän kevyen ovat siitä saaneet, 10kg japseja kevyempi vaikka 1-puoleinen takahaarukka on raskaampi ja motti 200cc tonnikyykkyjä isompi.. Saas nähdä kun pyörälehdet saavat tuon vaakaan mikä on todellisuus
Sentäs joku muukin ajattelee samoin.
smile_org.gif

Näinköhän saisi yhtä ylistäviä kehuja ulkonäöstä jos merkki olisikin Hyosung tm.
wink.gif

Eikös noilla hipo-osilla ole jotain tekemistä myös painon kanssa, vanteet jne. kun verrataan perus japsiin ?
Onhan siellä sitä painoa säästetty vähän monesta kohtaa jos tarkemmin tutkiskelee mallin esittelysivustoa. Märkäkytkin, runko, käynnistysjärjestelmän muutos jne. Vanteethan ovat olleet tako marchesineja jo pitemmän aikaa näissä perusmallia paremmissa versioissa. Kyllä niilläkin hieman taas painoa säästetään.

Sittenhän sen näkee mitä tuo oikeasti painaa. En nyt usko ett kovin paljoa valehtelevat, onhan Ducati kevyenpuoleinen pyörä muutenkin.
 
Rahaa ei ole, mutta nätti on. Vilkut ei törötä turhina ulokkeina, pakoputki on poissa rumentamasta, teknopornoa riittää. Mitä muuta kyykyltä vois toivoa? Noh ehkä i4- tai i3-konetta, vähempää tehoa pienempien kulujen toivossa, pienempää hintaa.

Saapas nähdä, uskaltaisiko tuollaista koestaa. Voi tulla kalliiksi.
 
Aika ruma keula ja itse en tykkää tuosta nykymuodin lyhyestä perästä.
Yllättävän kevyen ovat siitä saaneet, 10kg japseja kevyempi vaikka 1-puoleinen takahaarukka on raskaampi ja motti 200cc tonnikyykkyjä isompi.. Saas nähdä kun pyörälehdet saavat tuon vaakaan mikä on todellisuus
Sentäs joku muukin ajattelee samoin.
smile_org.gif

Näinköhän saisi yhtä ylistäviä kehuja ulkonäöstä jos merkki olisikin Hyosung tm.
wink.gif

Eikös noilla hipo-osilla ole jotain tekemistä myös painon kanssa, vanteet jne. kun verrataan perus japsiin ?
Ihan samalla tavalla mä siitä ulkonäöstä tykkäisin vaikka merkki olisi mikä...
Toi prätkien ulkonäkö kun on ihan turha kiistelyn aihe, toinen tykkää toinen ei
smile_org.gif


Mä tykkään, todella tyylikkään näköinen laite ja jos en olisi näin köyhä, lähtisin varmaan kyselemään joko tuollaisen voisi tilata
smile_org.gif
 
No voi herttileijaa kun on namin näkönen, kuin karkki, mä tykkään.
inlove.gif


Mikä ihmeen tarkotus tolla tekopi****la on tossa penkin etureunassa?
 
Upealta se näyttää, niin kuin Ducatin pitääkin. Mielenkiintoinen sivuprofiili, kun runko puuttuu kuvasta. Komeat vanteet, takavalot ja pakoputki. Tyypillisesti rekisterikilven teline pilaa linjoja. Etuvalo ei kaunein mahdollinen, mutta sopivasta kulmasta katsottuna ihan siisti. Etuvalojen alla oleva kate tuo mieleen Ferrari 458 Italian keulan ilmaohjaimet.
 
Malttakaas vähän, lataan juuri pyörityskuvaa tuupiin, kestää vähän...no nyt:
Panigale

Iskari on tosiaan reilusti sivussa keskilinjalta. Ilmeisesti se on saatui lähemmäs massakeskipistettä, on tainnut tila loppua kun sylintereitä on kallistettu taakse päin 1198:aan verrattuna.

Osastolla oli runsaasti väkeä.

Ja kirkkaalla tankilla:



Punavalkoisena:
 
Kyllä ainakin kuvissa näyttää tosi hienolle, katsokaa vaikka vanteita tai minusta ei tuo rekisterikilven telinekkään ei näytä pahalle. Jaaha, taidampa lähteä sovittamaan tänään tullutta kilven telinettä Streetfighteriin. Ehkä tuonne talliin sopisi vielä yksi pyörä, en tiedä...
 
1199 Panigale : £14,995
1199 Panigale with ABS : £15,750
1199 S Panigale : £19,750
1199 S Panigale Tricolore Special Edition : £23,495

Brittihintoja, MotoRapido.

E: Lisävarustekatalogista poimittuja:

Vähän vertailuhintaa.

Täysränni 2504£
Ducati Corse SSTK data acquisition kit 2590£. (ei numeron perusteella alla oleva)

DDA
ddatv.jpg


Termi
termi1.jpg


Termi
termiy.jpg
 
Kilot on ainakin kalliita.

2 kg painosta pois kokorännillä ja hintaa yli 5 k£. Ei kiusaa köyhää.
 
Back
Ylös