Se perä ei käytännössä varmaan edes laskenut. Oli ruuvattu aikas tiukalle ja muutaman kiekan kiertelin auki jousta. Mä oon kevyemmän pään ukkoja, niin en kyllä tarvii sitä määrää esijännitystä, mitä tuonne oli laitettu. Keula on tosiaan noussut vähän, mut se oli tiputettu jo melkoisen alas. Tehtaalta ilmeisesti kolmannessa raidassa, mulla 4,5. Perää myös korotettu. Täytyy kaivella se linkun säätötanko ulos ja mitata. Joka tapauksessa tuota oli jo reilula kädellä ruuvattu agressiivisempaan suuntaan ja koneen vaihto ehkä vähän sitten nostanut keulaa. Alustaan muuten ei oo kajottu, eli on ihan perus 749 siltä osin. Kun mopo on muuten nätissä korkeudessa, taidan kokeilla varovaisesti perän korottamista.
Mitä vaihtoehtoja tuonne taakse on ollut tehtaalta iskariosastolla? Sachs vissiin se karvalakein, mikä mullakin on, Showasta luin mutten oo koskaan nähnyt ja tietty öhlins. Tuo 40tkm nautittu takapamppu vois mennä jossain kohtaa vaihtoon. Mikään pakko ei oo saada öhläriä, kaikki toimivat vaihtoehdot kelpaa. Ebayssä olis uus käyttämäötön orkkis Sachs 150e... Se olis kyllä aika bargain. Eikö noissa kaikissa oo kuitenkin damping ja rebound säädöt, että siinä mielessä mikään ei oo aivan huono. Sitte on tietty Matrista ja bituboa nitronia ynnä muuta.