Desmosedici
New member
Tämä on totta. Toisaalta sama se mikä laite on alla, jos ajo on siirtymistä liikennevaloista toisiin, niin eihän se hauskaa voi olla.Kaupunki- ja lyhyt ajelusessio nillä ei toimi. Kaupungissa homma käy käsille,
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tämä on totta. Toisaalta sama se mikä laite on alla, jos ajo on siirtymistä liikennevaloista toisiin, niin eihän se hauskaa voi olla.Kaupunki- ja lyhyt ajelusessio nillä ei toimi. Kaupungissa homma käy käsille,
Täällä saattas olla tulossa myyntiin syksyllä 749s -03 Termignonin kokoputkistollaOikeestaan tuo 749 miellyttäis silmää enemmän, tosin sen huoltaminenhan taitaa tulla kuitenkin aika paljo kalliimmaksi kuin 848? Käsittääkseni tässä 848 on märkäkytkin ja 749 ei?![]()
Missä olet huollattanut ja mitä huoltoja? Hinnat toki kiinnostavat myös.Huollot tuossa pyörässä eivät välttämättä ole ihan älyttömän kalliita jos löytää hyvän paikan missä huollattaa. Ducati-huoltopaikkojen hinnoissa kun on suuriakin eroja.
mua kiinnostais että miks myyt pyörän syksylläTäällä saattas olla tulossa myyntiin syksyllä 749s -03 Termignonin kokoputkistollaOikeestaan tuo 749 miellyttäis silmää enemmän, tosin sen huoltaminenhan taitaa tulla kuitenkin aika paljo kalliimmaksi kuin 848? Käsittääkseni tässä 848 on märkäkytkin ja 749 ei?![]()
![]()
Mut tosiaankin ainakin sellanen 200 km siirtymä ei tuota tuskaa, varsinkii jos on paljon mutkateitä. Suoran tien ajaminen tuolla on kyllä rehellisesti sanottuna tylsää, ja silloin nopeuksia on vaikea pitää kurissa. Kaupunkiajo on tosiaan jotain mille tuo pyörä ei ole tehty, mutta tuskinpa sitä kovin moni ostaakaan siihen tarkoitukseen.
Huollot tuossa pyörässä eivät välttämättä ole ihan älyttömän kalliita jos löytää hyvän paikan missä huollattaa. Ducati-huoltopaikkojen hinnoissa kun on suuriakin eroja.
Minähän se vertailun aloitin ja tarkoitus kuristaa alle 25kw joten eipä varmaan kannata tonnisesta..?Miksi vertaatte 749 ja 848 kun 848 hinnalla saa 999:n ja vielä S-mallin? Silloin on tehoakin ja varsinkin vääntöä ja ehkä kestävyyttäkin enemmän. Omani on myynnissä tai myynkin ehkä 1098S:n, mutta älkää antako sen vaikuttaa jos mielipide kiinnostaa. 999S on minun mielestä oikeasti noista se paras pyörä yleiskäyttöön. Kaikki on laatuosia ja hyvä harmooninen paketti. 848 on ehkä mieleinen japseista loikkaavalle, mutta eihän se halpa ole.
Imatralla Kisa-liikkeen huollossa teetätin keväällä ns. ison huollon ennen kuin ajoin pyörällä yhtään. Työlle hintaa tuli reilu 300€+osiin meni siellä noin 250€ sis. jakohihnat, jarrupalat eteen ja venttiilien säätöpaloja+kiiloja. Lisäksi itelläni oli öljyt, jäähd. nesteet, jarrunesteet, ilmansuodattimet ja öljynsuodatin. Samalla säädettiin ecu toimimaan Termin putkiston kanssa ja käytiin muutenkin testerillä tarvittavat asiat läpi. Lisäksi voin mainita erikseen vielä loistavan palvelun jota ei rahallakaan aina voi ostaa. Olin itse koko päivän katsomassa vieressä kun huolto tehtiin. Sain selvityksen kaikista työvaiheista ja enemmänkin tietoa pyörän toiminnasta ja muustakin.Missä olet huollattanut ja mitä huoltoja? Hinnat toki kiinnostavat myös.Huollot tuossa pyörässä eivät välttämättä ole ihan älyttömän kalliita jos löytää hyvän paikan missä huollattaa. Ducati-huoltopaikkojen hinnoissa kun on suuriakin eroja.
En oo yhtään varma oonko myymässä pyörää. Jotenkii vaan tuo 848 himottaa. Myös 999 on yksi vaihtoehto. Jos pyörä kiinnostaa niin ota yhteyttä yv:llä. Se on varma, että näin kesällä sitä en kyllä ainakaan myy.mua kiinnostais että miks myyt pyörän syksylläTäällä saattas olla tulossa myyntiin syksyllä 749s -03 Termignonin kokoputkistollaOikeestaan tuo 749 miellyttäis silmää enemmän, tosin sen huoltaminenhan taitaa tulla kuitenkin aika paljo kalliimmaksi kuin 848? Käsittääkseni tässä 848 on märkäkytkin ja 749 ei?![]()
![]()
Mut tosiaankin ainakin sellanen 200 km siirtymä ei tuota tuskaa, varsinkii jos on paljon mutkateitä. Suoran tien ajaminen tuolla on kyllä rehellisesti sanottuna tylsää, ja silloin nopeuksia on vaikea pitää kurissa. Kaupunkiajo on tosiaan jotain mille tuo pyörä ei ole tehty, mutta tuskinpa sitä kovin moni ostaakaan siihen tarkoitukseen.
Huollot tuossa pyörässä eivät välttämättä ole ihan älyttömän kalliita jos löytää hyvän paikan missä huollattaa. Ducati-huoltopaikkojen hinnoissa kun on suuriakin eroja.![]()
Miten on Mikko, eikö pyörälläsi ole ajettu alle 6000km .Silloinhan se katsottaisiin uudeksi ajoneuvoksi ja verot olisivat kovat. Muuten voisi ehkä tulevaisuudessa kiinnostaakin.Omani on myynnissä tai myynkin ehkä 1098S:n, mutta älkää antako sen vaikuttaa jos mielipide kiinnostaa. 999S on minun mielestä oikeasti noista se paras pyörä yleiskäyttöön. Kaikki on laatuosia ja hyvä harmooninen paketti.
Saman olen pistänyt merkille, mutta silti ne ajan myötä häviää sieltä. Olisi hauska tietää mitä niistä lopulta maksetaan, jos ne kerran käy kaupaksi. Huomionarvoista on vielä, että ovat keskimäärin aika huonosti varusteltuja. Eli ei löydy tehoputkea, avointa kytkinkoppaa tai muitakaan perinteisiä lisävarusteita. Turhaa varmaan neuvoa, mutta jos nämä lisäkilkkeet kiinnostaa, niin kannattaa miettiä mitä niistä joutuu uutena tai jopa käytettynä maksamaan ja peilailla sitten niitä hintoja.kiitos vastauksesta.. tuntus että nuo 749S tulee paljo halvemmaksi tuotattaa tuolta saksasta, sillä mitä oon nettimotosta välillä katellu niin hintapyynnöt on tosi korkeita.. ehkäpä päädyn sit siihen 749, tai onhan tässä syksy ja talvi aikaa miettiä![]()
Katso myös http://www.moto.it.kiitos vastauksesta.. tuntus että nuo 749S tulee paljo halvemmaksi tuotattaa tuolta saksasta, sillä mitä oon nettimotosta välillä katellu niin hintapyynnöt on tosi korkeita.. ehkäpä päädyn sit siihen 749, tai onhan tässä syksy ja talvi aikaa miettiä![]()
Näinhän se toki menee jossain määrin, enkä suoranaisesti tästä puhunutkaan. Jos nyt kuitenkin olisin ostamassa käytettyä, niin faktahan se on, että siinä "pitäisi" olla se putki ja jos on muutakin, niin hyvä homma. Kyllä sen pystyy sitten tapauskohtaisesti arvioimaan minkä arvoinen peli on kyseessä. Esimerkiksi kun katsoo nettimoton 749:jä tällä hetkellä, niin Jyrin vanha 749 kyllä todellakin nousee muiden yli juurikin varusteiden takia. Hintahan on ´bout keskitasoa tai vähän yli.Noista lisäkilkkeiden yms. vaikutuksesta hintaa sen verran, että jos pyörään laittaa paljon hiluja kiinni on aika turha kuvitella saavansa niistä juuri mitään takaisin.